Zo erg jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik en dronken gaan niet samendus daar begin ik maar niet aan
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou das overduidelijk D natuurlijk
Gezellig en als er 1 of 2 stilvallen heb ik altijd nog iets te kletsenquote:
Waarschijnlijk wordt er gedoeld op antwoord D.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:20 schreef wel.o.k het volgende:
Company X wants to install Application Y in a virtualized environment. The underlying operating
system has to be Windows 2003 SP1. In a physical environment, the application and supporting
software have very strict minimum hardware requirements. Which requirement(s) would prohibit
the use of this application inside a virtual machine?
A. a minimum disk size of 2 TB
B. a minimum of 4 available SCSI adapters
C. 3 NICs and 3 SCSI adapters
D. 4 CPUs and 4.5 GB RAM
even koffie pauze
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gezellig en als er 1 of 2 stilvallen heb ik altijd nog iets te kletsen
Heel goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
|Nou das overduidelijk D natuurlijk
Als ie stilvalt komt dat omdat jij in een andere SC zit te postenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gezellig en als er 1 of 2 stilvallen heb ik altijd nog iets te kletsen
Leek me het meest logische antwoord eigenlijkquote:
Overigens kan het best zo zijn dat 2003 SP 1 niet in 64bit te krijgen is, en dan zijn we er dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt er gedoeld op antwoord D.
Maar dan had er in de vraag iets moeten staan over een 32 bits OS. Daarmee benut je die 4,5 GB niet optimaal namelijk. Verder ben ik heel benieuwd wat voor software ze willen gebruiken die 4 SCSI adapters nodig heeft
Hier is het vaak de Wifi waar ik boos op wordquote:
Die doet het de laatste tijd goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier is het vaak de Wifi waar ik boos op word![]()
quote:
en tķch ben je er nog!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
doe altijd wat je ouders je zeggen, da's wel zo leuk voor ze, want later zal je trots op ze zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |