Mensen raden het me aan om kunstacademie te doen, maar ik kijk wel wat me het leukst lijktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weird.Ik heb het in de bovenbouw laten vallen, tegelijk met mijn droom om naar de kunstacademie te gaan.
Ik weet het ook nog nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mensen raden het me aan om kunstacademie te doen, maar ik kijk wel wat me het leukst lijkt
Ik leerde alleen maar voor de talen en dan was het nog kantje boordquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nooit moeten leren voor handvaardigheid.Overigens ook niet voor wiskunde en economie. En voor de rest haalde ik gewoon slechte cijfers. Maarja, /lui.
Ik stond een 9.5 voor tekenen/handvaardigheid. Maar als ik geen handvaardigheid nam kon ik economie nemen. Wat me voor mijn toekomst toch beter leek.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woow dat vind ik wel echt heel slim klinken
En nu?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik stond een 9.5 voor tekenen/handvaardigheid. Maar als ik geen handvaardigheid nam kon ik economie nemen. Wat me voor mijn toekomst toch beter leek.
Ik leerde niet voor talen, en faalde dan ook zwaar in de woordjes/grammatica. Maar de luistertoetsen maakte ik foutloos en mondelinge overhoringen ook altijd goed. Dus dat maakte het weer okay.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik leerde alleen maar voor de talen en dan was het nog kantje boord
Ik rede het niet alleen op mijn mondeling en luistertoetsenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik leerde niet voor talen, en faalde dan ook zwaar in de woordjes/grammatica. Maar de luistertoetsen maakte ik foutloos en mondelinge overhoringen ook altijd goed. Dus dat maakte het weer okay.
Ik leer eigenlijk wel altijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik leerde alleen maar voor de talen en dan was het nog kantje boord
Nu mis ik mijn handvaardigheid niet. Ik mis de kunstacademie wel, maar ben blij dat ik een creatieve opleiding heb die niet zo zweverig is, maar gewoon gericht op de huidige markt. Design dat goed verkoopt in plaats van een verhaal verteld.quote:
Met slagroom?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zaterdag krijg jij een beker warme chocomel van me.
Echt thuis leren kan ik niet en dan al helemaal niet stampenquote:
Nu bijna 8300quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
13 posts RN, op hoeveeel sta je dan?
Je gaat echt als een speerquote:
Met slagroom en rumquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zaterdag krijg jij een beker warme chocomel van me.
En bijna alleen in KSCquote:
Dat was niet de vraagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |