ja, vorige had dus 604 moeten zijn en dit is 605quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb het even uitgerekend maar 603 + 1 is 604.
Dan had naatje maar beter op moeten letten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:39 schreef Boterhamzakje het volgende:
Naatje had gelijk er waren 2 topics met 603
Dan is de vorige TS de sukkel, ik volg alleen maar het systeem.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
Nee sukkel, de vorige TS was vergeten 1 bij te tellen
Ajaxquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
Nee sukkel, de vorige TS was vergeten 1 bij te tellen
ik?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dan had naatje maar beter op moeten letten.
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik?Jij moet beter opletten, want de vorige TS was het_fenomeen
Als het nou word gezegd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dan is de vorige TS de sukkel, ik volg alleen maar het systeem.
Moeten we vanavond weer je ouders gaan bellen om te vertellen dat jij een vervelend ventje bent?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik?Jij moet beter opletten, want de vorige TS was het_fenomeen
Hou eens op met je gespam over komen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:40 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik kwam klaar van dit nummerBedankt dat je hem draait man, had gedacht dat die te hard was
Pics van je kwakjequote:
Wat had die gezegd?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hou eens op met je gespam over komen.
Heb je niet gelezen wat de Worm had gezegd?
Oh, dat valt mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat hij niet klaarkomt van jouw komen
Dat we moeten kappen met dat gespam en niet ontopic zijn + SC.quote:
Geylquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb ze verstuurd via msn naar je
Ik zal er opletten, zeiksnor. Ik praat over het algemeen meer over de muziek en de radio dan anderen hier.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat we moeten kappen met dat gespam en niet ontopic zijn + SC.
De SC-seal is voor zaken over de radio, en niet jouw kwakkie.
Nee, niks zeiksnor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:44 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik zal er opletten, zeiksnor. Ik praat over het algemeen meer over de muziek en de radio dan anderen hier.
Dat kan kloppen, dus wees een goed voorbeeld en blijf over muziek pratenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:44 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik zal er opletten, zeiksnor. Ik praat over het algemeen meer over de muziek en de radio dan anderen hier.
Mot je klappe dan?quote:
Welke dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:45 schreef Ezechielk het volgende:
Als het goed is komt er zo ook nog een oud klassiekertje voorbij.
Nah, Crime Passionelle. Sowieso is die hele man gewoon geniaal.quote:
King of Pain.quote:
Butterfly is mijn favoriet man, schitterend nummerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, Crime Passionelle. Sowieso is die hele man gewoon geniaal.
Ik wil ook kusjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Ezechielk het volgende:
Mono, nu een kusje op je andere wang.
Ja man. Een van de beste producers van de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef Nitrouz het volgende:
Nu ga ik, dit is DJ Promo toch. Da's niks voor mij
Ik vind het niet zo fijne muziek manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja man. Een van de beste producers van de afgelopen jaren.
Huilies dat het zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:49 schreef Het_Fenomeen het volgende:
sorry dat ik het nummer vergeten was
helemaal een drama ervan maken
homo'squote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Mag ik deze dans van u ?
ja hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Mag ik deze dans van u ?
Hmm lkkr wil ik wel meer van sienquote:
Oke zo jij bent freakyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm lkkr wil ik wel meer van sien
Ik wil ook wel met U dansenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm lkkr wil ik wel meer van sien
Homo's terwijl je zelf naar nichten muziek luisterd ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:55 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik wil ook wel met U dansen
maar dan op usher - burn
ik ken mensen die elkaar hand vast hieldenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:55 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
hakkuh doe je toch alleen met 2en gaat moeilijk
das raarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ik ken mensen die elkaar hand vast hielden
HAND IN HAND, KAMERADENquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ik ken mensen die elkaar hand vast hielden
ik weet mijn emotie gewoon te uiten zodat vrouwen naar mij toekomenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Homo's terwijl je zelf naar nichten muziek luisterd ?
die kan wel dat is lauwquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Of elkaars handen op elkaars hoofd, en dan in zo'n halve foetus houding gaan hakken
die ook jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Of elkaars handen op elkaars hoofd, en dan in zo'n halve foetus houding gaan hakken
Ik loop een kleine 2 minuutjes uit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:57 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Doppiepoetspoetter hierna !
Is gutteh, je hebt als een eckte baas plaatjes gedraaidquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik loop een kleine 2 minuutjes uit.
Daarna ben jij
Thanksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:59 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
goeie afsluiter mono![]()
lekker setje ook
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:59 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
goeie afsluiter mono![]()
lekker setje ook
doeiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:02 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ben er weer vandoor greotjens!
Requests en soms eigen plaatje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef Het_Fenomeen het volgende:
wat voor muziek wordt er nu gedraaid?
ik wil wel maar dan draai ik alleen maar THCquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
Tijdslot 18-19 vandaag is nog vrij!
Wil jij op dat tijdslot en dus je eigen show draaien, DM djkoelkast!
ja ikquote:
Dat maakt mij niet uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ik wil wel maar dan draai ik alleen maar THC
jippy verder alles goedquote:
Of mij!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
Tijdslot 18-19 vandaag is nog vrij!
Wil jij op dat tijdslot en dus je eigen show draaien, DM djkoelkast!
Nee, hoezo? buma controles?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan de radio niet uit de lucht van pak hem beet 10 feb tot 1 maart?
fuck interpunctiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
interpunctie dragems, in ter punc tieMaar met mij gaat alles goed
geen internet?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan de radio niet uit de lucht van pak hem beet 10 feb tot 1 maart?
ik zou je bent willen draaien hoorquote:
Ja dat is nadeel met verhuizen hequote:
Nee dm naar koelkast (die er nu niet is) of naar mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef dragems het volgende:
[..]
ik zou je bent willen draaien hoor
grappigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan moet je wel een heel dun ding hebben, als je bijvoorbeeld een punt wilt doen
neemt niet weg dat ik je wil draaienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dm naar koelkast (die er nu niet is) of naar mij
Nee die was er niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
OKÉ OKÉ, SORRY HOOR. NIET ZO SCHREEUWEN HOOR.
MASH NU DUS?
Volgens mij was seks vroeger heel anders.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:13 schreef dragems het volgende:
[..]
neemt niet weg dat ik je wil draaien
buurmantrauma al verwerkt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik luister ook weer mee . hoi
hahah ken je dat niet. dan gaat de man plat liggen. en de vrouw doet haar benen zo hoor mogelijk en zit boven op. de rest is wel duidelijk lijkt mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij was seks vroeger heel anders.
Toen deden we al die high tech shit als draaien nog niet
nee,vannacht 2 uur slaap gehadquote:
dat is niet veel... Vooral wakker gelegen over het beeld toen je hem vond?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee,vannacht 2 uur slaap gehad
boom boom boomquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoor dat sarcasme
Wat is een beetje het genre wat er nu aangevraagt wordt?
Ik snap hem nog niet. Leg eens uit?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:15 schreef dragems het volgende:
[..]
hahah ken je dat niet. dan gaat de man plat liggen. en de vrouw doet haar benen zo hoor mogelijk en zit boven op. de rest is wel duidelijk lijkt me
jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat is niet veel... Vooral wakker gelegen over het beeld toen je hem vond?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik luister ook weer mee . hoi
en dan de vrouw ronddraaien moet ik een plaatje zoeken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap hem nog niet. Leg eens uit?
Vrijdag begrafenis en vanavond krijgen we van zijn dochter te horen hoe het gaat als ons contract afgelopen is.. .hoogstwaarschijnlijk ga ik in maart/april weer thuis wonen.. denk niet dat zij hem ook wil verhuren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen, lijkt me ook niet fijn om een lijk te vinden... En hoe nu verder?
Ga je niet naar een ander huisje op zoek?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vrijdag begrafenis en vanavond krijgen we van zijn dochter te horen hoe het gaat als ons contract afgelopen is.. .hoogstwaarschijnlijk ga ik in maart/april weer thuis wonen.. denk niet dat zij hem ook wil verhuren.
is haast niet te doen hier... en als student kun je geloof ik niet huren van de woningbouw.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga je niet naar een ander huisje op zoek?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef Monopoly het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA
Lekker fout dit hahaha![]()
Ah, ok, hoe lang blijf je thuis wonen, tot je studie klaar is?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is haast niet te doen hier... en als student kun je geloof ik niet huren van de woningbouw.
tuurlijk welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is haast niet te doen hier... en als student kun je geloof ik niet huren van de woningbouw.
pics van je moederquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:21 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Komt je moeder je kamer in vrolijk meezingen
hahah sorry maar toffe moederquote:
wel? ik hoorde van vrienden dat dat niet kon... dan toch maar proberen denk ik.quote:
iig eerst weer wat geld sparen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, ok, hoe lang blijf je thuis wonen, tot je studie klaar is?
kan gewoon maar je moet er wel geld voor hebben. ken genoeg mensen doe het doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel? ik hoorde van vrienden dat dat niet kon... dan toch maar proberen denk ik.
[..]
iig eerst weer wat geld sparen.
Yes pleasequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:17 schreef dragems het volgende:
[..]
en dan de vrouw ronddraaien moet ik een plaatje zoeken?
quote:
geld ben je altijd nodigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:23 schreef dragems het volgende:
[..]
kan gewoon maar je moet er wel geld voor hebben. ken genoeg mensen doe het doen
Natuurlijk kan dat wel. Zolang je maar inkomen hebtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neequote:
HEB!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geld ben je altijd nodig
Nope, (nog) niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:25 schreef naatje_1 het volgende:
Wordt er nog eigenlijk iets gedaan met die advertenties die op de site staan?
Dat soort rare fratsen deden we niet in mijn tijdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:24 schreef dragems het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de vrouw met benen hoger en draaien
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geld ben je altijd nodig
hahaha ik begin er op te letten maar dacht ik zou het wel fout hebbenquote:
Kan dat er dan beter niet af, en dat jullie een eigen banner maken met: Uw advertentie hier? Neem contact met ons op! Of krijgen we nog inkomsten van adbrite?quote:
moet je een hele sterke penis voor hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat soort rare fratsen deden we niet in mijn tijd
Ohquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:26 schreef dragems het volgende:
[..]
moet je een hele sterke penis voor hebben
nee jij moet boven opquote:
Ik weet dat je daar geen drol aan verdientquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan dat er dan beter niet af, en dat jullie een eigen banner maken met: Uw advertentie hier? Neem contact met ons op! Of krijgen we nog inkomsten van adbrite?
Ja dat kan toch niet gekkie.quote:
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat kan toch niet gekkie.
Dan breekt die kerel door midden
Daarom, haal het eraf en maak je eigen banners om adverteerders te trekken...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik weet dat je daar geen drol aan verdient
Met zo'n website kost het maanden om 50$ te krijgen.
Dat werkt ook nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom, haal het eraf en maak je eigen banners om adverteerders te trekken...
er is ook een reden waarom iedereen google ad gebruiktquote:
neequote:
Neequote:
Wij hadden ook google adquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:29 schreef dragems het volgende:
[..]
er is ook een reden waarom iedereen google ad gebruikt
Why's that?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Alles behalve hardstyle op dit moment
ik weet hetquote:
oh, niets met pijntjes ergens ofzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik wil daardoor naar feesten en het is nog lang geen weekend
En daar heb je ook een huge site voor wil je wat verdienenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:29 schreef dragems het volgende:
[..]
er is ook een reden waarom iedereen google ad gebruikt
Is het niet sentimenteel genoeg dat ik nog vier dagen moet wachten op weekend?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, niets met pijntjes ergens ofzoIk denk, hier komt een sentimenteel verhaal, maar nee hoor...
hahaha das lang geleden voor mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:32 schreef Spouwerranger het volgende:
Dit is eckte eckte cola-disco muziek
IK BEN DOM LOMP EN FAMOUS, BITCHES ZITTEN AAN ME PENISquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit ken ik niet?
Zeker van na mijn tijd
Waar komen al jouw hits vandaan dan, en dan is je ctr wel héél laag, of je hebt een heel laag betalend keyword.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:32 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En daar heb je ook een huge site voor wil je wat verdienen
Bij 4.223.969 adweergaves zit ik op 1000 euro
(waarvan je 30-40% moet afstaan aan de belasting)
Nein die klopt nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
IK BEN DOM LOMP EN FAMOUS, BITCHES ZITTEN AAN ME PENIS
als de nowplaying klopt ten minste
Voor mij ook. Toen ik dit nummer hoorde, zie ik de beelden weer voor me. 12-jarige sletjes enzoquote:
Nee die klopt dus niet want die ken ik welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
IK BEN DOM LOMP EN FAMOUS, BITCHES ZITTEN AAN ME PENIS
als de nowplaying klopt ten minste
Dat is adsense he, geen adwordsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waar komen al jouw hits vandaan dan, en dan is je ctr wel héél laag, of je hebt een heel laag betalend keyword.
niet al mijn titels kloppen sorry, maar ik ga niet ieder nummer af om te kijken of de titel correct is :pquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die klopt dus niet want die ken ik wel
Oo ik dacht dat je het over adsense hadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat is adsense he, geen adwords
africaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:35 schreef sharr het volgende:
Waar zou de huidige wereld toch zijn zonder elektriciteit he
quote:¤ 952,10 Geschatte inkomsten
4.223.969 Paginaweergaves
8.331 Klikken
0,20% Pagina-CTR
¤ 0,11 CPC
¤ 0,23 Pagina-RPM
oh, ok, dan klopt ie nu welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:35 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Ferry corsten - Punk ( Cosmic gate remix)
Middeleeuwen, maar dan met apparatuur die niet werktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:35 schreef sharr het volgende:
Waar zou de huidige wereld toch zijn zonder elektriciteit he
Ik had 1x 70 euro verdiend met adsense, toen was mijn CPC 1 euro ofzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:36 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Adsense he
AdBrite is nog erger.
quote:
quote:
Warm welkomquote:
Wie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:37 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Warm welkom
Vraagje: heeft iemand toevallig nieuwe cabaretshow van Roué Verveer gezien? Ik ga vanavond naar zijn show
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik had 1x 70 euro verdiend met adsense, toen was mijn CPC 1 euro ofzo
Okequote:
Laten we het erop houden dat het niet helemaal ging zoals het hoortquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar
Hoiquote:
Vertel maar dan alleen als het met radio te maken heeftquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Wie had er net zon bizarre dag als ik?
Ooooh die kerel.. Ik heb em een keer op tv gezien. Dat ging op zich welquote:
quote:
nee?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
is SwJ alweer langsgekomen om notes uit te delen?
Waarom zou die dat doen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:38 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Verzoekjes nog altijd welkom
quote:
nee joh dit is legaalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nee niet bizar, vertelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Wie had er net zon bizarre dag als ik?
Oooh oke naja ik zit toch eerste balkon dus kan slapen als ik het niks vindquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ooooh die kerel.. Ik heb em een keer op tv gezien. Dat ging op zich wel
je luistert geen eensquote:
Ik moest taekwondo'en en nu heb ik pijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:40 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Nou, omdat jullie allemaal zo enthousiast zijn zal ik eht maar vertellen
Goed geregeldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:40 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee niet bizar, vertel
[..]
Oooh oke naja ik zit toch eerste balkon dus kan slapen als ik het niks vind
Nou, snel danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:40 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Nou, omdat jullie allemaal zo enthousiast zijn zal ik eht maar vertellen
Jaloersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Vrijdag ahd mijn vriendin het uitgemaakt, bla bla, Zaterdag had ik een feestje, en toen stond ik met een meisje te praten... Nu heeft een vriendin dat gezien, en verteld aan mijn ex, Nou, ze vond het niet kunnen dat ik nu al met andere omging
Echt Wtf...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Vrijdag ahd mijn vriendin het uitgemaakt, bla bla, Zaterdag had ik een feestje, en toen stond ik met een meisje te praten... Nu heeft een vriendin dat gezien, en verteld aan mijn ex, Nou, ze vond het niet kunnen dat ik nu al met andere omging
Echt Wtf...
Korte versie, Ik was te druk emt mijn opleiding...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:41 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
JaloersWaarom was het uitgegaan dan?
Wat een kutwijf. Zij heeft het uitgemaakt, schijt aan haar. Afkitten die andere chickquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Echt Wtf...
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ben je er al een beetje overheen?
idd...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
Zulke vrouwen snap ik niet, zij maken het uit en dan kwaad zijn dat je met een ander zit te flirten...
Vrouwenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
Zulke vrouwen snap ik niet, zij maken het uit en dan kwaad zijn dat je met een ander zit te flirten...
Dan wel raar dat zij het heeft uitgemaakt.. Dan snap ik niet waar ze zich druk over maakt eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Korte versie, Ik was te druk emt mijn opleiding...
Grenade is stom.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:43 schreef sharr het volgende:
Waarom is er wel iets mis met Grenade en niet met dit nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |