Laten we het erop houden dat het niet helemaal ging zoals het hoortquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar
Hoiquote:
Vertel maar dan alleen als het met radio te maken heeftquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Wie had er net zon bizarre dag als ik?
Ooooh die kerel.. Ik heb em een keer op tv gezien. Dat ging op zich welquote:
quote:
nee?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
is SwJ alweer langsgekomen om notes uit te delen?
Waarom zou die dat doen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:38 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Verzoekjes nog altijd welkom
quote:
nee joh dit is legaalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nee niet bizar, vertelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Wie had er net zon bizarre dag als ik?
Oooh oke naja ik zit toch eerste balkon dus kan slapen als ik het niks vindquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ooooh die kerel.. Ik heb em een keer op tv gezien. Dat ging op zich wel
je luistert geen eensquote:
Ik moest taekwondo'en en nu heb ik pijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:40 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Nou, omdat jullie allemaal zo enthousiast zijn zal ik eht maar vertellen
Goed geregeldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:40 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee niet bizar, vertel
[..]
Oooh oke naja ik zit toch eerste balkon dus kan slapen als ik het niks vind
Nou, snel danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:40 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Nou, omdat jullie allemaal zo enthousiast zijn zal ik eht maar vertellen
Jaloersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Vrijdag ahd mijn vriendin het uitgemaakt, bla bla, Zaterdag had ik een feestje, en toen stond ik met een meisje te praten... Nu heeft een vriendin dat gezien, en verteld aan mijn ex, Nou, ze vond het niet kunnen dat ik nu al met andere omging
Echt Wtf...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Vrijdag ahd mijn vriendin het uitgemaakt, bla bla, Zaterdag had ik een feestje, en toen stond ik met een meisje te praten... Nu heeft een vriendin dat gezien, en verteld aan mijn ex, Nou, ze vond het niet kunnen dat ik nu al met andere omging
Echt Wtf...
Korte versie, Ik was te druk emt mijn opleiding...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:41 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
JaloersWaarom was het uitgegaan dan?
Wat een kutwijf. Zij heeft het uitgemaakt, schijt aan haar. Afkitten die andere chickquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Echt Wtf...
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ben je er al een beetje overheen?
idd...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
Zulke vrouwen snap ik niet, zij maken het uit en dan kwaad zijn dat je met een ander zit te flirten...
Vrouwenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
Zulke vrouwen snap ik niet, zij maken het uit en dan kwaad zijn dat je met een ander zit te flirten...
Dan wel raar dat zij het heeft uitgemaakt.. Dan snap ik niet waar ze zich druk over maakt eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Korte versie, Ik was te druk emt mijn opleiding...
Grenade is stom.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:43 schreef sharr het volgende:
Waarom is er wel iets mis met Grenade en niet met dit nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |