Vrijdag begrafenis en vanavond krijgen we van zijn dochter te horen hoe het gaat als ons contract afgelopen is.. .hoogstwaarschijnlijk ga ik in maart/april weer thuis wonen.. denk niet dat zij hem ook wil verhuren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen, lijkt me ook niet fijn om een lijk te vinden... En hoe nu verder?
Ga je niet naar een ander huisje op zoek?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vrijdag begrafenis en vanavond krijgen we van zijn dochter te horen hoe het gaat als ons contract afgelopen is.. .hoogstwaarschijnlijk ga ik in maart/april weer thuis wonen.. denk niet dat zij hem ook wil verhuren.
is haast niet te doen hier... en als student kun je geloof ik niet huren van de woningbouw.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga je niet naar een ander huisje op zoek?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef Monopoly het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA
Lekker fout dit hahaha![]()
Ah, ok, hoe lang blijf je thuis wonen, tot je studie klaar is?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is haast niet te doen hier... en als student kun je geloof ik niet huren van de woningbouw.
tuurlijk welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is haast niet te doen hier... en als student kun je geloof ik niet huren van de woningbouw.
pics van je moederquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:21 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Komt je moeder je kamer in vrolijk meezingen
hahah sorry maar toffe moederquote:
wel? ik hoorde van vrienden dat dat niet kon... dan toch maar proberen denk ik.quote:
iig eerst weer wat geld sparen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, ok, hoe lang blijf je thuis wonen, tot je studie klaar is?
kan gewoon maar je moet er wel geld voor hebben. ken genoeg mensen doe het doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel? ik hoorde van vrienden dat dat niet kon... dan toch maar proberen denk ik.
[..]
iig eerst weer wat geld sparen.
Yes pleasequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:17 schreef dragems het volgende:
[..]
en dan de vrouw ronddraaien moet ik een plaatje zoeken?
quote:
geld ben je altijd nodigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:23 schreef dragems het volgende:
[..]
kan gewoon maar je moet er wel geld voor hebben. ken genoeg mensen doe het doen
Natuurlijk kan dat wel. Zolang je maar inkomen hebtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neequote:
HEB!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geld ben je altijd nodig
Nope, (nog) niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:25 schreef naatje_1 het volgende:
Wordt er nog eigenlijk iets gedaan met die advertenties die op de site staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |