homo'squote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Mag ik deze dans van u ?
ja hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Mag ik deze dans van u ?
Hmm lkkr wil ik wel meer van sienquote:
Oke zo jij bent freakyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm lkkr wil ik wel meer van sien
Ik wil ook wel met U dansenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm lkkr wil ik wel meer van sien
Homo's terwijl je zelf naar nichten muziek luisterd ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:55 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik wil ook wel met U dansen
maar dan op usher - burn
ik ken mensen die elkaar hand vast hieldenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:55 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
hakkuh doe je toch alleen met 2en gaat moeilijk
das raarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ik ken mensen die elkaar hand vast hielden
HAND IN HAND, KAMERADENquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ik ken mensen die elkaar hand vast hielden
ik weet mijn emotie gewoon te uiten zodat vrouwen naar mij toekomenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Homo's terwijl je zelf naar nichten muziek luisterd ?
die kan wel dat is lauwquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Of elkaars handen op elkaars hoofd, en dan in zo'n halve foetus houding gaan hakken
die ook jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Of elkaars handen op elkaars hoofd, en dan in zo'n halve foetus houding gaan hakken
Ik loop een kleine 2 minuutjes uit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:57 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Doppiepoetspoetter hierna !
Is gutteh, je hebt als een eckte baas plaatjes gedraaidquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik loop een kleine 2 minuutjes uit.
Daarna ben jij
Thanksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:59 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
goeie afsluiter mono![]()
lekker setje ook
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:59 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
goeie afsluiter mono![]()
lekker setje ook
doeiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:02 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ben er weer vandoor greotjens!
Requests en soms eigen plaatje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef Het_Fenomeen het volgende:
wat voor muziek wordt er nu gedraaid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |