ja, vorige had dus 604 moeten zijn en dit is 605quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb het even uitgerekend maar 603 + 1 is 604.
Dan had naatje maar beter op moeten letten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:39 schreef Boterhamzakje het volgende:
Naatje had gelijk er waren 2 topics met 603
Dan is de vorige TS de sukkel, ik volg alleen maar het systeem.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
Nee sukkel, de vorige TS was vergeten 1 bij te tellen
Ajaxquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
Nee sukkel, de vorige TS was vergeten 1 bij te tellen
ik?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dan had naatje maar beter op moeten letten.
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik?Jij moet beter opletten, want de vorige TS was het_fenomeen
Als het nou word gezegd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dan is de vorige TS de sukkel, ik volg alleen maar het systeem.
Moeten we vanavond weer je ouders gaan bellen om te vertellen dat jij een vervelend ventje bent?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik?Jij moet beter opletten, want de vorige TS was het_fenomeen
Hou eens op met je gespam over komen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:40 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik kwam klaar van dit nummerBedankt dat je hem draait man, had gedacht dat die te hard was
Pics van je kwakjequote:
Wat had die gezegd?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hou eens op met je gespam over komen.
Heb je niet gelezen wat de Worm had gezegd?
Oh, dat valt mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat hij niet klaarkomt van jouw komen
Dat we moeten kappen met dat gespam en niet ontopic zijn + SC.quote:
Geylquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb ze verstuurd via msn naar je
Ik zal er opletten, zeiksnor. Ik praat over het algemeen meer over de muziek en de radio dan anderen hier.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat we moeten kappen met dat gespam en niet ontopic zijn + SC.
De SC-seal is voor zaken over de radio, en niet jouw kwakkie.
Nee, niks zeiksnor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:44 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik zal er opletten, zeiksnor. Ik praat over het algemeen meer over de muziek en de radio dan anderen hier.
Dat kan kloppen, dus wees een goed voorbeeld en blijf over muziek pratenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:44 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik zal er opletten, zeiksnor. Ik praat over het algemeen meer over de muziek en de radio dan anderen hier.
Mot je klappe dan?quote:
Welke dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:45 schreef Ezechielk het volgende:
Als het goed is komt er zo ook nog een oud klassiekertje voorbij.
Nah, Crime Passionelle. Sowieso is die hele man gewoon geniaal.quote:
King of Pain.quote:
Butterfly is mijn favoriet man, schitterend nummerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, Crime Passionelle. Sowieso is die hele man gewoon geniaal.
Ik wil ook kusjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Ezechielk het volgende:
Mono, nu een kusje op je andere wang.
Ja man. Een van de beste producers van de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef Nitrouz het volgende:
Nu ga ik, dit is DJ Promo toch. Da's niks voor mij
Ik vind het niet zo fijne muziek manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja man. Een van de beste producers van de afgelopen jaren.
Huilies dat het zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:49 schreef Het_Fenomeen het volgende:
sorry dat ik het nummer vergeten was
helemaal een drama ervan maken
homo'squote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Mag ik deze dans van u ?
ja hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Mag ik deze dans van u ?
Hmm lkkr wil ik wel meer van sienquote:
Oke zo jij bent freakyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm lkkr wil ik wel meer van sien
Ik wil ook wel met U dansenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm lkkr wil ik wel meer van sien
Homo's terwijl je zelf naar nichten muziek luisterd ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:55 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik wil ook wel met U dansen
maar dan op usher - burn
ik ken mensen die elkaar hand vast hieldenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:55 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
hakkuh doe je toch alleen met 2en gaat moeilijk
das raarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ik ken mensen die elkaar hand vast hielden
HAND IN HAND, KAMERADENquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ik ken mensen die elkaar hand vast hielden
ik weet mijn emotie gewoon te uiten zodat vrouwen naar mij toekomenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Homo's terwijl je zelf naar nichten muziek luisterd ?
die kan wel dat is lauwquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Of elkaars handen op elkaars hoofd, en dan in zo'n halve foetus houding gaan hakken
die ook jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Of elkaars handen op elkaars hoofd, en dan in zo'n halve foetus houding gaan hakken
Ik loop een kleine 2 minuutjes uit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:57 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Doppiepoetspoetter hierna !
Is gutteh, je hebt als een eckte baas plaatjes gedraaidquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik loop een kleine 2 minuutjes uit.
Daarna ben jij
Thanksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:59 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
goeie afsluiter mono![]()
lekker setje ook
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:59 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
goeie afsluiter mono![]()
lekker setje ook
doeiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:02 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ben er weer vandoor greotjens!
Requests en soms eigen plaatje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:03 schreef Het_Fenomeen het volgende:
wat voor muziek wordt er nu gedraaid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |