Tuindorp Hustler Click.quote:
en dat moet ik gaan draaienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tuindorp Hustler Click.
Een rapgroep.
quote:
Jij alleen.quote:
Paas hem door a mattiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:57 schreef JanPiraat het volgende:
hier komt een uur lang thc hoorde ik ?![]()
wil je weten hoe het voelt dat was de eerste die ik van ze hoorde dus die vind ik het beste ookquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:01 schreef Afroman het volgende:
straks komt een nummer van thc speciaal voor het fenomeen
Hoeft nietquote:
Waar?quote:
Hier ben ikquote:
1 2 | var concat = document.getElementById('wachtw').value+"53994416f4e421dc444d2c61a3c4bce108a5dccc1a03cef023e5046b83f30d416f63b2fdd009e0a1"; document.getElementById('md5pw').value = hex_md5(concat); |
1 2 3 | <div id="nojava" style="display:block"> Om veilig in te loggen moet javascript aan staan! </div> |
*jaloers*quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:17 schreef Monopoly het volgende:
Eventjes een ontbijtje maken
Tot zo broeders en vrouwen
Ga jij draaien vanavond?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:14 schreef Monopoly het volgende:
Ben je in de tent vanavond.... Doe gewoon alsof je iemand bent vanavond
Chickies blijven hangen want die beat is verslavend, ooh laat vanavond
In de tent vanavond, we gaan ballen tot we vallen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:14 schreef Monopoly het volgende:
Ben je in de tent vanavond.... Doe gewoon alsof je iemand bent vanavond
Chickies blijven hangen want die beat is verslavend, ooh laat vanavond
In de tent vanavond, we gaan ballen tot we vallen
geef me die moneyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:21 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je weet het he DV
als je hulp nodig hebt in het leven sta ik er voor je
Oh jammerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:23 schreef Monopoly het volgende:
Neuh denk niet dat ik vanavond ga draaien.
Ik ben met iets bezig nu, dat moet ik vandaag nog even afmaken..
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:24 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zal binnenkort ook weer eens een uurtje ergens reserveren, lang geleden.
mkayquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:26 schreef Het_Fenomeen het volgende:
DJ Chuckie - Nu Ga Je Dansen Klootzak
quote:
maakt niet uit dushiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
hoeveel wil je tata?
Een donni of een geeltje?
Geeft nietquote:
Blijft een geniaal nummerquote:
Omdat dat moet als je invaltquote:
Mjah same diffquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:33 schreef Afroman het volgende:
[..]
ik val niet echt in, er was gewoon niemand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godsamme wat een geniaal topic![]()
![]()
![]()
Verzin hier vieze spelletjes...heb je alles zelf verzonnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BAH BAH BAHquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die laatste hoorde ik van een vriend.
Ze spelen het bij hem op zijn werk als ze zich vervelen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
echt vies manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
awquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
Jezus, ik heb knetterende hoofdpijn
Waar heb je 1 van de 2 voor nodig?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:45 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Is koelkast of piranha hier?
Of ik van 3 tot 4 zou ingepland mogen wordenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar heb je 1 van de 2 voor nodig?
Kan je dan door tot half 5?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:46 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Of ik van 3 tot 4 zou ingepland mogen worden
Ik heb koelkast even op msn aangesproken. Je krijgt straks vast wel antwoordquote:
Dankjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb koelkast even op msn aangesproken. Je krijgt straks vast wel antwoord
Je staat erinquote:
Lekker tochquote:
dat is ook zeer belangrijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:53 schreef Monopoly het volgende:
Er stond net zo'n ventje van het stroombedrijf voor de deur, om de meter standen op te nemen.
Dus hij is zo bezig. en heeft hij het gore lef om te vragen of de stroom er even 10 minuten af mag...
Ik heb nee gezegd, want ik was druk bezig op de PC, terwijl ik eigenlijk alleen maar radio ONZ luister nu
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:53 schreef Monopoly het volgende:
Er stond net zo'n ventje van het stroombedrijf voor de deur, om de meter standen op te nemen.
Dus hij is zo bezig. en heeft hij het gore lef om te vragen of de stroom er even 10 minuten af mag...
Ik heb nee gezegd, want ik was druk bezig op de PC, terwijl ik eigenlijk alleen maar radio ONZ luister nu
oh neequote:
Lol de stroom eraf zodat hij de standen kan opnemenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:53 schreef Monopoly het volgende:
Behalve een belangrijk bestandsdeel van wiet is het ook een NL rapgroepquote:
Gangsterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tuindorp Hustle Click
Gangster rap
SHROEVENDRAAIER EN EEN BAKSTEEEEEENquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
110 120 130, geen enkel probleeeeeeeeem
Ziggoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol de stroom eraf zodat hij de standen kan opnemen![]()
Wan sukkel!!
Tevens heel belangrijke vraag: Ga ik voor Ziggo of voor KPN?
Koevoetflipper en een baksteen tochquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:55 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
SHROEVENDRAAIER EN EEN BAKSTEEEEEEN
Jeweetzelluf , dit zijn de bazen.quote:
Ohja!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Koevoetflipper en een baksteen toch?
Ja maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ziggo![]()
Heb het zelfmaat van me heeft KPN en alleen maar gezeik...
Ziggo 120 mb/s internetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar
Verdomme ik weet het niet
Mash nog niet gezienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:56 schreef Afroman het volgende:
nou zeg, moet ik zo weer naar school terwijl het net een beetje druk wordt. Is mash er al om na mij te gaan?
Zie ik eruit als een rijke stinkerd?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:56 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Ziggo 120 mb/s internet
Heb je alleen wat aan als je CAT5E of CAT6 kabels en een 1000mbit router hebtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:56 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Ziggo 120 mb/s internet
Daarom heb ik dit ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je alleen wat aan als je CAT5E of CAT6 kabels en een 1000mbit router hebt
Weet ik niet ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mash nog niet gezien
[..]
Zie ik eruit als een rijke stinkerd?
Vervul mijn wensen, groetjes van je boiiiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:58 schreef Monopoly het volgende:
Als mash er niet is pak ik wel een uurtje
Ik zal er wel een paar fijne door heen klappenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vervul mijn wensen, groetjes van je boiii
ga jij anders maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:58 schreef Monopoly het volgende:
Als mash er niet is pak ik wel een uurtje
De sleutelquote:
Laters jonge!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:00 schreef Afroman het volgende:
ok jongens en meisjes, bedankt voor het luisteren
en nu weer gauw naar school
Het was heerlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:00 schreef Afroman het volgende:
doeiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:00 schreef Afroman het volgende:
MIJN flatjequote:
Ik klap er nog een paar achteraan ^_^quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:01 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Monopoly bedankt voor deze fijne muziek
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:01 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Monopoly bedankt voor deze fijne muziek
Klap gelijk een jonko.je waiiit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik klap er nog een paar achteraan ^_^
Deze staat in mijn top 5 van 2010. Trouwens kijk even naar Patern 2 van the R3belsquote:
Ja tot 3quote:
Och een t vergeten, droog je traantjes het is weer over.quote:
Okequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Och een t vergeten, droog je traantjes het is weer over.
Mooi, dan zal die van mij er ook wel zijnquote:
Kleine stukjes van setsquote:
dat zou wat zijn wel vetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:13 schreef Metonae het volgende:
[..]
Kleine stukjes van setsZe moeten gewoon de complete 10 uur op dvd uitbrengen
Het gebeurd niet vaak dat Mono een uur setje doet met hardstyle en hardcore.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:13 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
ik heb zo zin om qlimax te kijken maar ook zin om mono te luisteren
klopt daarom blijf ik ook luisteren naar jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het gebeurd niet vaak dat Mono een uur setje doet met hardstyle en hardcore.
Qlimax kan altijd nog
Vat dan ff stardust van nc en wildstylez. of different storyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, maar paas ff volle tracknaam, dan haal ik hem van youtube af
Er staan aardig wat free releases op de site van Alphaverbquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, maar paas ff volle tracknaam, dan haal ik hem van youtube af
Ik moet vanavond werkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:18 schreef Nitrouz het volgende:
Middag.
Hardstyle?![]()
Is het nog te vroeg voor
Ik luister al sinds 08:00 naar FearFMquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:18 schreef Nitrouz het volgende:
Middag.
Hardstyle?![]()
Is het nog te vroeg voor
nooit te vroeg voor hardstylequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:18 schreef Nitrouz het volgende:
Middag.
Hardstyle?![]()
Is het nog te vroeg voor
Hier in dit topicquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:18 schreef Nitrouz het volgende:
Waar kan ik mijn nummertjes aanvragen?
Pauperquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:18 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik luister al sinds 08:00 naar FearFMWat nou te vroeg.
Hardcorequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:19 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Pauper
Nu komt er nog Hardcore ook
Vorig jaar luisterde ik iedere ochtend vanaf 07:30quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:18 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
nooit te vroeg voor hardstyle
quote:
hallonquote:
Hij is bezigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:19 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
hier mono
AVIO - Triangle Of Life
Juist lekker raw dit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:24 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
wat een skrale bass op deze track
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar ga je naarheen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Het inpakken gaat zo wel lekker snel
Ja, dat doet ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Hallon, draait jij weer vanavongt ???
Verhuizen jongequote:
Gelukkig!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:28 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik ejaculeerde bij de gedachte alleen al
Yeaaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Was een request. hierna komt er weer een request van jou
Joepiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
ja van qauckedance dacht ik
Dat moet ik ook nog doen..quote:
Want?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |