Omdat ik een cd in een pc kan doen en de harddisk daar in kan hangen en zien dat de bestanden daar wel op staan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi gewoon direct na de ontkenning bewijzen dat ik gelijk heb
Mijn zoon is geen nerdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat ik een cd in een pc kan doen en de harddisk daar in kan hangen en zien dat de bestanden daar wel op staan?
Ik voldoe aan geen van de regels. Ik heb geen bril, geen faal (niet als in fail maar als in fale kleur) shirt, geen strak opgeknoopte gympies etc.
Ohja ik speel geen magic-achtige kaartspellen
Je zou er maar continue tegen aan moeten kijken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Post hier jouw graffiticreaties.
Zo ziet mn zoon zn kamer er nu uit![]()
Geen idee wat hij straks krijgt. Het wordt sowieso een schilderij en niet op de muur.
Fixedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
01-Feb-2011 10:30:28 West End Girls - Domino Dancing
[..]
Je definitie van nerd is outdated, tegenwoordig is iedereen met een beetje verstand van computers een nerdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat ik een cd in een pc kan doen en de harddisk daar in kan hangen en zien dat de bestanden daar wel op staan?
Ik voldoe aan geen van de regels. Ik heb geen bril, geen faal (niet als in fail maar als in fale kleur) shirt, geen strak opgeknoopte gympies etc.
Ohja ik speel geen magic-achtige kaartspellen
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:35 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je definitie van nerd is outdated, tegenwoordig is iedereen met een beetje verstand van computers een nerd
Eckte nerds wel jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Nerds hebben sowieso brillen.
quote:Schrootkoning Horst Günter Ludolf is op 56-jarige leeftijd overleden. Dat melden verschillende Duitse media. Günter was één van de broers uit de serie Die Ludolfs die in Nederland op Discovery Channel wordt uitgezonden.
In de docusoap werden de vier Ludolfs broers gevolgd, terwijl ze aan het werk waren op hun autosloperij. Günter was verantwoordelijk voor de telefoon en zat bijna altijd op een stoel aan een tafeltje in de keuken.
Waaraan de Duitser is overleden, is nog niet bekend.
Niet zoveel, mensen leren leven zonder computersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:37 schreef Beach het volgende:
Zeiken op nerds, maar ondertussen zijn dat de mensen die de maatschappij draaiende houden.
Denk je maar eens in wat er gebeurt zonder werkende computers overal.
Wie moet nu de telefoon opnemen dan?quote:
Dat ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie moet nu de telefoon opnemen dan?
je hoeft geen bril te hebben om een nerd te zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:38 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Niet zoveel, mensen leren leven zonder computers
quote:Nerd is a term that refers to a person who avidly pursues intellectual activities, technical or scientific endeavors, esoteric knowledge, or other obscure interests, rather than engaging in more social or conventional activities. It often carries a derogatory connotation or stereotype. The nerd may be awkward, shy and unattractive.
Banken, verkeerslichten, elektriciteitscentrales enz...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:38 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Niet zoveel, mensen leren leven zonder computers
Ze huren wel een andere dikkerd in?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie moet nu de telefoon opnemen dan?
Die waren er vroeger ook nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Banken, verkeerslichten, elektriciteitscentrales enz...
Vroeger deden we het ook zonder computersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Banken, verkeerslichten, elektriciteitscentrales enz...
Ik ben geen nerd. Ik hou ook niet van gitaarmuziek, nerds wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:39 schreef dragems het volgende:
[..]
je hoeft geen bril te hebben om een nerd te zijn.
koelkast = nerd. geef het gewoon toe zijn we klaar
Over bullshit gesprokenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben geen nerd. Ik hou ook niet van gitaarmuziek, nerds wel.
Waarmee ik niet zeg dat iedereen die van gitaarmuziek houdt een nerd is, maar andersom: als je een nerd bent dan hou je van gitaarmuziek.
Nerds hebben ook niet zo'n lekker wijf als popje naast zich liggen iedere nacht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarmee ik niet zeg dat iedereen die van gitaarmuziek houdt een nerd is, maar andersom: als je een nerd bent dan hou je van gitaarmuziek.
Nee dat is gewoon een autistquote:
Smoesjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:47 schreef djkoelkast het volgende:
-cut-
Ik weet trouwens niet wat voor muziek ik allemaal er in heb gezet hoor. De keuze is nogal beperkt en ik kan niet voorluisteren.
Lakens ofzo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij gebrek aan kranten. Hoe kan ik breekbaar spul dan het beste inpakken?
Handdoeken enzo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Keukenpapier/wcpapierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
bustedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef djkoelkast het volgende:
Overigens zijn mensen die "omdat het mode is" een bril met dikke zwarte rand dragen 100x erger dan nerds.
Mensen die haten op mijn stiefzusjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef djkoelkast het volgende:
Overigens zijn mensen die "omdat het mode is" een bril met dikke zwarte rand dragen 100x erger dan nerds.
Dan gaan we daar voor. Kan ik meteen subtiel en sneaky handdoeken meekapenquote:
gastquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
7,1 kmquote:
Heb jij die nog niet geschreven dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:55 schreef dragems het volgende:
[..]
gastnerd hoeven niet van gitaren te houden.
er is geen regelboekje wat ze altijd bij zich houden.
Lekker stereotypen bashenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:55 schreef dragems het volgende:
[..]
Ik maak de regels. Jij bent een nerd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:55 schreef dragems het volgende:
[..]
als jij de regels maakt ben je een nerdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik maak de regels. Jij bent een nerd.
AdminBreakquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik maak de regels. Jij bent een nerd.
Nee, want regel 1 is dat je een bril moet hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:59 schreef dragems het volgende:
[..]
als jij de regels maakt ben je een nerd
Nee. Gewoon in Georgequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:57 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Valt mee, je kan de breekbare spullen ook lopend brengen
En wat als je alleen een bril hebt voor het autorijden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, want regel 1 is dat je een bril moet hebben.
Zonder bril geen nerd.
Dan moet je wel make-up aanbrengen tijdens het rijdenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat als je alleen een bril hebt voor het autorijden?
Ja ik moet nog bellen, uitzoeken of mn verzekering helpt en zo nee dan pech, wachten en hopenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe is het met George zijn sterretje?
Dan krijg je 1 nerdpunt, maar dat maakt je nog geen nerd. Daarvoor moet je het hele regelboekje doorlopen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat als je alleen een bril hebt voor het autorijden?
Ik ben geen wijfquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dan moet je wel make-up aanbrengen tijdens het rijden
He bahquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan krijg je 1 nerdpunt, maar dat maakt je nog geen nerd. Daarvoor moet je het hele regelboekje doorlopen.
Die denkt ook dat autorijden vanzelf gaat en je er niet bij hoeft na te denkenquote:
Die denkt dat alles vanzelf gaatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die denkt ook dat autorijden vanzelf gaat en je er niet bij hoeft na te denken![]()
Domme doos
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:43 schreef Samcali het volgende:
Ik zat een paar dagen geleden te schijten, en moest tegelijkertijd pissen. Na afloop stond ik op, en zag tot mijn schrik dat er minstens een halve liter pis op de vloer lag. Had ik zonder het in de gaten te hebben tussen de pot en de bril door gezeken
In sommige restaurants hebben ze daar nu schotjes voorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dit komt uit een ander topic ja
Ook bij de vrouwen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In sommige restaurants hebben ze daar nu schotjes voor
Die post was van een vrouwquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kunnen die dat ook dan?Volgens mij alleen bij de mannen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:05 schreef Arcee het volgende:
Maandcijfers voor januari 2011
001 (002) 12900 Stuart
002 (009) 10966 Huppelmuts
003 (004) 09946 Chocolate-chick
004 (013) 08939 goldfinger1963
005 (005) 07992 Samzz
006 (019) 07952 Trevland
007 (058) 07492 Graseter
008 (081) 07436 PiRANiA
009 (170) 07257 djkoelkast
010 (001) 07140 iBenny
Vrouwen kunnen zoveelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kunnen die dat ook dan?Volgens mij alleen bij de mannen.
Ik moet echt een leven gaan zoekenquote:
Zoek een baanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet echt een leven gaan zoeken
dat valt wel meequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
353 posts per dag, huppel![]()
Elke dag dus, en gemiddeld.
Mjahquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
353 posts per dag, huppel![]()
Elke dag dus, en gemiddeld.
Mag ik eerst even verhuizen en mn depressie wegwerkenquote:
tele2quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah![]()
Oe ik denk dat ik voor tele2 internet ga
Doe je dat met fok?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik eerst even verhuizen en mn depressie wegwerken
ADSL is echt bagger. Neem kabel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah![]()
Oe ik denk dat ik voor tele2 internet ga
Afleiding noemen ze dat. Ik wil ook wel in een hoekje gaan zitten janken. Ho wacht doe ik al met grote regelmaatquote:
Met bierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Afleiding noemen ze dat. Ik wil ook wel in een hoekje gaan zitten janken. Ho wacht doe ik al met grote regelmaat
Ik kan je grapjes echt even niet waarderen. Duidelijk dat je niet weet waar je het over hebt. Lekker zo laten ookquote:
Ja, maar mn moeder ging zeiken hahaquote:
Dat weet ik welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan je grapjes echt even niet waarderen. Duidelijk dat je niet weet waar je het over hebt. Lekker zo laten ook
Duidelijk.quote:
Die krijg je gewoonquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijk.
Iemand die nog een draadloos router over heeft voor mij?
Niet bij alle providers tochquote:
Alle providers waar ik bekend mee ben hebben draadloze routers.quote:
Kom jij mn kabeltjes wegwerken dan?quote:
Ja maar 2 van de 3 die je noemt zijn bagger lees ik net en die derde vind ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:19 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Alle providers waar ik bekend mee ben hebben draadloze routers.
KPN/XS4ALL/Tele2
Heb je ontvangst van digitenne? Dat zit ongeveer in hetzelfde frequentie, en is nog 10 keer zo sterkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik moet die straling niet in mijn huis. Hier geen draadloos.
Mjah ben bang dat die het gaat wordenquote:
Ik haal altijd mijn snelheid en in al die jaren 2x storing gehad waarvan het 1x aan de wandcontactdoos lag.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ben bang dat die het gaat worden
Wij hebben hier ook ziggoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik haal altijd mijn snelheid en in al die jaren 2x storing gehad waarvan het 1x aan de wandcontactdoos lag.
Nee, die staat op Texel. Als je hier digitenne wil ontvangen moet je een antenne van 2m op je dak plempen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb je ontvangst van digitenne? Dat zit ongeveer in hetzelfde frequentie, en is nog 10 keer zo sterk.
Mooi hoe laat kom je dozen sjouwen?quote:
hhahahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi hoe laat kom je dozen sjouwen?
Mensen die alle andere straling vergetenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, die staat op Texel. Als je hier digitenne wil ontvangen moet je een antenne van 2m op je dak plempen.
En ik hoef geen extra straling in mijn huis, het is al erg genoeg dat de buren wifi hebben.
Ziggo is kabel toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm
ziggo dan heb ik dus 2 aparte dingen, ben ik per maand 47 euro kwijt en moet ik nog een draadloos router regelen
kpn 45 euro per maand voor 1 pakket en krijg een draadloos modem.
Ik zei geen extra. Als in: ik ga het niet veroorzaken en ik heb het niet nodig ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mensen die alle andere straling vergeten
Toch niet als ik alleen tv en internet neem van kpn?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:30 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ziggo is kabel toch?
En KPN ADSL?
Nee dat snap ik wel, maar waarom is het erg dat de buren draadloos hebben danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zei geen extra. Als in: ik ga het niet veroorzaken en ik heb het niet nodig ook.
Gelukkig staat ie zachtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
Speciaal voor de mannen een Georgina plaatje
Omdat ik hun troep niet in mijn huis hoef. Hou dat maar lekker binnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee dat snap ik wel, maar waarom is het erg dat de buren draadloos hebben dan
Volgens mij heb je dan nog ADSLquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch niet als ik alleen tv en internet neem van kpn?
Wi-Fi is rondvliegende uraniumquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat ik hun troep niet in mijn huis hoef. Hou dat maar lekker binnen.
Geniaalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef Rockiejj het volgende:
Haha, even een update:
Ik heb nu al 5 posters opgehangen door me school, en al gezeik met met me mentor.
maar /care, onz-radio > mentor
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef Rockiejj het volgende:
Haha, even een update:
Ik heb nu al 5 posters opgehangen door me school, en al gezeik met met me mentor.
maar /care, onz-radio > mentor
Thank god for musicquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:34 schreef djkoelkast het volgende:
Whehe de kwaliteit van de mp3's gaat van beroerd naar bedroevend, maar er is muziek.
Okay danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:35 schreef Rockiejj het volgende:
Ja, posters blijven hangen, dat is wel nice
Pics komen vanmiddag, kan nu niet me sd kaart op me pc zetten..
Gezeik omdat ik geen toestemming had gevraagd, nu wel gedaan.
Hopen dat het veeeeeeeeeeel luisteraars oplevertquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:36 schreef Rockiejj het volgende:
Ik hang ze ook op in elk lokaal waar ik zit, en schrijf ze op elk bord, echt geniaal
quote:
Sorry babe ik was druk met providers vergelijkenquote:
Ik vergeef je.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:38 schreef dragems het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
druk met school sorry lees niet alles
Heerlijk, jij ook ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry babe ik was druk met providers vergelijken![]()
Lekker geslapen?
You just made a nerd very happyquote:
Dat komt over alsof je te kort komtquote:
ninja editquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You just made a nerd very happy
Lang vooralquote:
JIJ MSN/WA NU!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat komt over alsof je te kort komt
RDP naar huis doet het nietquote:
Een Radio Onzin promo teamquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:40 schreef Rockiejj het volgende:
Al levert dit meer luisteraars open, gaan we met een zooi naar Amsterdam en gaan we stickers plakken!
PANIEK!!quote:
al levert het niks op we moeten echt maar een keer met z'n alle naar amsterdamquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:40 schreef Rockiejj het volgende:
Al levert dit meer luisteraars open, gaan we met een zooi naar Amsterdam en gaan we stickers plakken!
Amsterdamquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:41 schreef dragems het volgende:
[..]
al levert het niks op we moeten echt maar een keer met z'n alle naar amsterdam
Huppel met een te strak t-shirtquote:
Mooiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lang vooral![]()
Althans in vergelijk met de voorgaande 3 nachten
ik hou zo erg van amsterdamquote:
Dat is niet zo moeilijk. Ben zo dik dat alles strak zitquote:
selectief dik?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Ben zo dik dat alles strak zit
Neuh gewoon all overquote:
Nu mag je niet eens meer dozen komen sjouwenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu mag je niet eens meer dozen komen sjouwen
mmmm dotjes etenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga met je medevrienden pacmannen dan
Ditquote:
Dat kunnen nerds toch nietquote:
veel leukerquote:
ik wel hoorquote:
Nerdquote:
De Munchkin die ik ken is ouderquote:
jup en wat dan nogquote:
ik heb het wel vaker toegeven. nu jij nogquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
HIJ GEEFT HET TOE!
Historisch moment!
Even quoten hoorquote:
Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:50 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb het wel vaker toegeven. nu jij nog
misschien die van 5 tot 6 moet ik ff eerst thuis zijn voor ik dat beslisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.
Wil je vandaag nog op een leeg slot een extra show doen?
http://www.onzinradio.nl/rooster/
Dan kan ik hem er beter alvast in zetten, je kunt altijd cancelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:52 schreef dragems het volgende:
[..]
misschien die van 5 tot 6 moet ik ff eerst thuis zijn voor ik dat beslis
doe maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan kan ik hem er beter alvast in zetten, je kunt altijd cancelen.
Die staat nog open jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:55 schreef Rockiejj het volgende:
Mag ik vanavond weer gewoon mijn 11 - 12 uurtje?
't hoeft niet hoor, anders start ik gewoon een mix in.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:58 schreef Afroman het volgende:
Idd, dat komt omdat ik een beetje ziek ben
Maar jij hebt wel last van hun stralingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die van mij hebben hier geen last van.
Volume staat bijna op 0
Is gewoon een mp3? Downloaden en er in doen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:12 schreef Afroman het volgende:
Koelkast, hoe speel ik jouw request af in vdj?
Moet er eerst goeie muziek komen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:13 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel last van hun straling
Zet je muziek maar lekker hard jongen
zoals?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet er eerst goeie muziek komen.
Nah de muziek is niet slecht, maar het is geen goeie "hier ga ik mijn versterker even knal hard voor zetten" muziek. Kweenie, ben ook nog niet helemaal wakkerquote:
wat wil je dan horen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah de muziek is niet slecht, maar het is geen goeie "hier ga ik mijn versterker even knal hard voor zetten" muziek. Kweenie, ben ook nog niet helemaal wakker
ik krijg die mp3 niet gedownloadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is gewoon een mp3? Downloaden en er in doen?
ik heb geen quicktime proquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Rechter muis > opslaan als... ?
Nee de link die ik je DM, ik doe het nog een keerquote:
Ik luister wel, ben ondertussen ook druk met van alles want over 45 uur en 33 minuten krijg ik de sleutelquote:
Goudvis?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ik werd net met Goudvis geconfronteerd tijdens een tussenuurIk een rood hoofd, niet normaal
die vragen van ragboer zekerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:28 schreef Afroman het volgende:
[..]
dat dacht ik al, na al die verhalen die ik gisteravond over je heb gehoord
Picsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ik werd net met Goudvis geconfronteerd tijdens een tussenuurIk een rood hoofd, niet normaal
Goudvis_ = user, zus van iemand uit mijn klasquote:
Geniaal welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geniaal wel![]()
Wat een lief knulletje ben je toch ook. Je doet me denken aan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geniaal wel![]()
Wat een lief knulletje ben je toch ook. Je doet me denken aan:De overeenkomsten qua gedachten zijn er zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je zou niet eens weten hoe je dat moet doen schatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De overeenkomsten qua gedachten zijn er zeker
picsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De overeenkomsten qua gedachten zijn er zeker
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zou niet eens weten hoe je dat moet doen schat
Okequote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goudvis_ = user, zus van iemand uit mijn klas
En die luisterde zondag naar het topic van de dag
Nee, die kwam niet op school, ik werd er mee geconfronteerd. Dat zusje zei: "en, wat vinden jullie van goudvissen"quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Oke
En waarom kwam die op jouw school?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, die kwam niet op school, ik werd er mee geconfronteerd. Dat zusje zei: "en, wat vinden jullie van goudvissen"
dan sta je nu bekend als de beroemde goudvissen schenkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb heel des foks gezegd: "die zijn wel geefbaar"
Neequote:
Jaquote:
Beidenquote:
Lolquote:
Volgens mij is er niemand tot 3 dus in principe kan je door.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:50 schreef Afroman het volgende:
wie neemt het hierna over? of zal ik gewoon doorgaan
En hoe moet dat dan gebeuren?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:52 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik vind dat radio ONZ best wel wat stoerder mag
Adoreer hier THC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |