Maar jij hebt wel last van hun stralingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die van mij hebben hier geen last van.
Volume staat bijna op 0
Is gewoon een mp3? Downloaden en er in doen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:12 schreef Afroman het volgende:
Koelkast, hoe speel ik jouw request af in vdj?
Moet er eerst goeie muziek komen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:13 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel last van hun straling
Zet je muziek maar lekker hard jongen
zoals?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet er eerst goeie muziek komen.
Nah de muziek is niet slecht, maar het is geen goeie "hier ga ik mijn versterker even knal hard voor zetten" muziek. Kweenie, ben ook nog niet helemaal wakkerquote:
wat wil je dan horen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah de muziek is niet slecht, maar het is geen goeie "hier ga ik mijn versterker even knal hard voor zetten" muziek. Kweenie, ben ook nog niet helemaal wakker
ik krijg die mp3 niet gedownloadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is gewoon een mp3? Downloaden en er in doen?
ik heb geen quicktime proquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Rechter muis > opslaan als... ?
Nee de link die ik je DM, ik doe het nog een keerquote:
Ik luister wel, ben ondertussen ook druk met van alles want over 45 uur en 33 minuten krijg ik de sleutelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |