Lekker tochquote:
dat is ook zeer belangrijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:53 schreef Monopoly het volgende:
Er stond net zo'n ventje van het stroombedrijf voor de deur, om de meter standen op te nemen.
Dus hij is zo bezig. en heeft hij het gore lef om te vragen of de stroom er even 10 minuten af mag...
Ik heb nee gezegd, want ik was druk bezig op de PC, terwijl ik eigenlijk alleen maar radio ONZ luister nu
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:53 schreef Monopoly het volgende:
Er stond net zo'n ventje van het stroombedrijf voor de deur, om de meter standen op te nemen.
Dus hij is zo bezig. en heeft hij het gore lef om te vragen of de stroom er even 10 minuten af mag...
Ik heb nee gezegd, want ik was druk bezig op de PC, terwijl ik eigenlijk alleen maar radio ONZ luister nu
oh neequote:
Lol de stroom eraf zodat hij de standen kan opnemenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:53 schreef Monopoly het volgende:
Behalve een belangrijk bestandsdeel van wiet is het ook een NL rapgroepquote:
Gangsterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tuindorp Hustle Click
Gangster rap
SHROEVENDRAAIER EN EEN BAKSTEEEEEENquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
110 120 130, geen enkel probleeeeeeeeem
Ziggoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol de stroom eraf zodat hij de standen kan opnemen![]()
Wan sukkel!!
Tevens heel belangrijke vraag: Ga ik voor Ziggo of voor KPN?
Koevoetflipper en een baksteen tochquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:55 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
SHROEVENDRAAIER EN EEN BAKSTEEEEEEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |