grappigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan moet je wel een heel dun ding hebben, als je bijvoorbeeld een punt wilt doen
neemt niet weg dat ik je wil draaienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dm naar koelkast (die er nu niet is) of naar mij
Nee die was er niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
OKÉ OKÉ, SORRY HOOR. NIET ZO SCHREEUWEN HOOR.
MASH NU DUS?
Volgens mij was seks vroeger heel anders.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:13 schreef dragems het volgende:
[..]
neemt niet weg dat ik je wil draaien
buurmantrauma al verwerkt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik luister ook weer mee . hoi
hahah ken je dat niet. dan gaat de man plat liggen. en de vrouw doet haar benen zo hoor mogelijk en zit boven op. de rest is wel duidelijk lijkt mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij was seks vroeger heel anders.
Toen deden we al die high tech shit als draaien nog niet
nee,vannacht 2 uur slaap gehadquote:
dat is niet veel... Vooral wakker gelegen over het beeld toen je hem vond?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee,vannacht 2 uur slaap gehad
boom boom boomquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoor dat sarcasme
Wat is een beetje het genre wat er nu aangevraagt wordt?
Ik snap hem nog niet. Leg eens uit?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:15 schreef dragems het volgende:
[..]
hahah ken je dat niet. dan gaat de man plat liggen. en de vrouw doet haar benen zo hoor mogelijk en zit boven op. de rest is wel duidelijk lijkt me
jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat is niet veel... Vooral wakker gelegen over het beeld toen je hem vond?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik luister ook weer mee . hoi
en dan de vrouw ronddraaien moet ik een plaatje zoeken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap hem nog niet. Leg eens uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |