Why's that?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Alles behalve hardstyle op dit moment
ik weet hetquote:
oh, niets met pijntjes ergens ofzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik wil daardoor naar feesten en het is nog lang geen weekend
En daar heb je ook een huge site voor wil je wat verdienenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:29 schreef dragems het volgende:
[..]
er is ook een reden waarom iedereen google ad gebruikt
Is het niet sentimenteel genoeg dat ik nog vier dagen moet wachten op weekend?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, niets met pijntjes ergens ofzoIk denk, hier komt een sentimenteel verhaal, maar nee hoor...
hahaha das lang geleden voor mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:32 schreef Spouwerranger het volgende:
Dit is eckte eckte cola-disco muziek
IK BEN DOM LOMP EN FAMOUS, BITCHES ZITTEN AAN ME PENISquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit ken ik niet?
Zeker van na mijn tijd
Waar komen al jouw hits vandaan dan, en dan is je ctr wel héél laag, of je hebt een heel laag betalend keyword.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:32 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En daar heb je ook een huge site voor wil je wat verdienen
Bij 4.223.969 adweergaves zit ik op 1000 euro
(waarvan je 30-40% moet afstaan aan de belasting)
Nein die klopt nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
IK BEN DOM LOMP EN FAMOUS, BITCHES ZITTEN AAN ME PENIS
als de nowplaying klopt ten minste
Voor mij ook. Toen ik dit nummer hoorde, zie ik de beelden weer voor me. 12-jarige sletjes enzoquote:
Nee die klopt dus niet want die ken ik welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
IK BEN DOM LOMP EN FAMOUS, BITCHES ZITTEN AAN ME PENIS
als de nowplaying klopt ten minste
Dat is adsense he, geen adwordsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waar komen al jouw hits vandaan dan, en dan is je ctr wel héél laag, of je hebt een heel laag betalend keyword.
niet al mijn titels kloppen sorry, maar ik ga niet ieder nummer af om te kijken of de titel correct is :pquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die klopt dus niet want die ken ik wel
Oo ik dacht dat je het over adsense hadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat is adsense he, geen adwords
africaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:35 schreef sharr het volgende:
Waar zou de huidige wereld toch zijn zonder elektriciteit he
quote:¤ 952,10 Geschatte inkomsten
4.223.969 Paginaweergaves
8.331 Klikken
0,20% Pagina-CTR
¤ 0,11 CPC
¤ 0,23 Pagina-RPM
oh, ok, dan klopt ie nu welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:35 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Ferry corsten - Punk ( Cosmic gate remix)
Middeleeuwen, maar dan met apparatuur die niet werktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:35 schreef sharr het volgende:
Waar zou de huidige wereld toch zijn zonder elektriciteit he
Ik had 1x 70 euro verdiend met adsense, toen was mijn CPC 1 euro ofzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:36 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Adsense he
AdBrite is nog erger.
quote:
quote:
Warm welkomquote:
Wie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:37 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Warm welkom
Vraagje: heeft iemand toevallig nieuwe cabaretshow van Roué Verveer gezien? Ik ga vanavond naar zijn show
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik had 1x 70 euro verdiend met adsense, toen was mijn CPC 1 euro ofzo
Okequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |