Volgensmij ook.. jezus wat een filmquote:Op maandag 31 januari 2011 23:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bijna, ik geloof dat de film bijna afgelopen is
HET IS BIJNA DONDERDAG!!!quote:
welke?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij ook.. jezus wat een film
Maar t is wel een goeie gekte, toch? Al 't energieleveranciersbos gehad? En internetprovidersbos?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HET IS BIJNA DONDERDAG!!!
En ik word gek van alles wat ik nog moet regelen en doen
Volgensmij niet zo heel veel eigenlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:17 schreef cafpow het volgende:
goedenavond, ligt iedereen al op bed???? Hier nog lange niet
Nog veel gemist de afgelopen dagen![]()
aha...waarschijnlijk ga ik de komende tijd zowieso wat heeel veel meer afwezig zijn, tijdverschil en vakantiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij niet zo heel veel eigenlijk
Meh, Vrijdag alwéér The Descend 2.. Ik heb ze beiden al gezien..quote:
Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
aha...waarschijnlijk ga ik de komende tijd zowieso wat heeel veel meer afwezig zijn, tijdverschil en vakantie
Ik vond 'm erg leuk, maar ben ook geen kenner of kritische kijker.quote:
Verstand op 0 en lekker uitzitten? Of toch interessant om goed te kijken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik vond 'm erg leuk, maar ben ook geen kenner of kritische kijker.
28 februari ga ik weer leuk bijna 30 uurtjes reizenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Owww, ja weet ik veel![]()
Wanneer kom je terug?
Dan pasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
28 februari ga ik weer leuk bijna 30 uurtjes reizendus ben 1 maart weer terug
True true, maar dan weer fijn in Rotjeknorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:42 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja bijna 30 uur reizen voor 2 weekjes vindt ik iets teveel van het goede.
precies, en rotjeknor zonder kou hoop ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True true, maar dan weer fijn in Rotjeknor
Die blijft nog wel tot april ben ik bangquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies, en rotjeknor zonder kou hoop ik![]()
hé bah..ik wil geen kouquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die blijft nog wel tot april ben ik bang
Hier ook niet, als je binnen blijft! Mijn kachel en bed zijn lekker warmquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
hé bah..ik wil geen kouwacht het is hier helemaal niet koud
hahaha..hier is het zowieso zweten geblazen en dat om 9 uur 's nachtsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier ook niet, als je binnen blijft! Mijn kachel en bed zijn lekker warm![]()
Flanellen dekbedovertrek, dus ook geen gezweet
Dat vind ik dan weer teveel van 't goede eigenlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:51 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..hier is het zowieso zweten geblazen en dat om 9 uur 's nachts
Waar zit je dan ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:51 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..hier is het zowieso zweten geblazen en dat om 9 uur 's nachts
precies. maar ik ga nu even eten...doeiiiiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer teveel van 't goede eigenlijk![]()
Maar jij kunt lekker acclimatiseren daar![]()
Wel een beetje ver om een weekendje langs te gaan
Eetze, ik zoek m'n bed opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies. maar ik ga nu even eten...doeiiii
Uhuquote:
nu weer slapen! Truste!quote:
Lekker rustig, dan kan ik tenminste normaal opstaan zonder afleiding.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:39 schreef stbabylon het volgende:
En nu is het ws. weer even een uur doodstil
Daar zijn ze voor gemaakt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd zowaar een keer wakker van de wake up light. En toen draaide ik me om
Yesssssssss!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Donderdagochtend om 10 uur de sleutel
Hoera!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Goed zeg!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
*paracetamol geeftquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:07 schreef missbehavin het volgende:Vervloekte hoofdpijn, ben het na 2 dagen wel zat
Idem hier voor verstopte neus en jeukneus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:07 schreef missbehavin het volgende:Vervloekte hoofdpijn, ben het na 2 dagen wel zat
quote:
Hey succes voor minipuber he deze dagenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lief, maar da's als een pleister op een afgerukt been
Ja dankjewel! Hij had er vandaag 'zin in'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey succes voor minipuber he deze dagen
Neem een oranje, daar knap je van op.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:09 schreef missbehavin het volgende:
Oh lieve roze pilletjes, waar zijn jullie?
Nieuw hoofd bestellen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:07 schreef missbehavin het volgende:Vervloekte hoofdpijn, ben het na 2 dagen wel zat
Thnxquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dankjewel! Hij had er vandaag 'zin in'![]()
Ik ben benieuwd. Jij ook he!
Oh ja, Cito!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dankjewel! Hij had er vandaag 'zin in'![]()
Ik ben benieuwd. Jij ook he!
Wel een mooie uitzoeken he!quote:
*ibuprofen geeftquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:09 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem een oranje, daar knap je van op.
roze M&M'squote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:09 schreef missbehavin het volgende:
quote:
quote:
quote:
Ik zou hem kneuzen of breken, blijft de pijn wat langer hangenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:
Missb, stoot heel hard je teen, dan voel je de hoofdpijn niet meer!
Ja maar dat werkt maar heel even...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:
Missb, stoot heel hard je teen, dan voel je de hoofdpijn niet meer!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik neem wel een kopie van je huidige, die voldoet prima.
Ken wel permanentere manieren, maar ik wil graag nog een keer met je feesten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat werkt maar heel even...
Dat is een goed hoofdpijntje zegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:07 schreef missbehavin het volgende:Vervloekte hoofdpijn, ben het na 2 dagen wel zat
Ja idd, ik ben het op zich natuurlijk wel gewend, maar meestal is het een wat mildere pijn. Dit is 2 dagen van die scheuten achter je ogen.quote:
Mjah, je zou me kunnen opzetten dan natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ken wel permanentere manieren, maar ik wil graag nog een keer met je feesten.
Fijne dagquote:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Idem hier voor verstopte neus en jeukneus.
Dat is toch standaard, zowel lichamelijk als geestelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook lekker
Wat een krakkemikkige bedoening hier vandaag
Maar maar maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is toch standaard, zowel lichamelijk als geestelijk.
Meestal? Vaker last van?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, ik ben het op zich natuurlijk wel gewend, maar meestal is het een wat mildere pijn. Dit is 2 dagen van die scheuten achter je ogen.
Mooi zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar
IK VOEL ME GOED!!!!
Nog 48,5 uur*stuiter stuiter stuiter*
Voel me eigenlijk ook redelijk fris en fruitigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar
IK VOEL ME GOED!!!!
Moet ik weer allemaal motortjes installeren, voicebox, software installeren, iets om het geheel goed te houden, zonder dat het koud wordt, etc. etc. Klinkt als veel te veel werk. Blijf maar gewoon leven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, je zou me kunnen opzetten dan natuurlijk
Geestelijk wel ja, maar lichamelijk? Hooguit een bovengemiddeld gebrek aan seksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is toch standaard, zowel lichamelijk als geestelijk.
quote:
You kinky youquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Al jarenlang last van, whiplash.
quote:
Hoeveel minuten is dat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar
IK VOEL ME GOED!!!!
Owh bah, nastyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Al jarenlang last van, whiplash.
Blij? Vereerd bedoel jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:33 schreef rival het volgende:
Goedemorgen, wat ben ik blij dat ik weer met jullie samen mag zijn
2de serie, ja, vond ik tof. Toffer dan de 1ste zelfs.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:37 schreef STING het volgende:
[..]
Kerel. Hoe vond je Children of Dune?
Mooiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2de serie, ja, vond ik tof. Toffer dan de 1ste zelfs.
Ghehe in minuten klinkt het zo langquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet ik weer allemaal motortjes installeren, voicebox, software installeren, iets om het geheel goed te houden, zonder dat het koud wordt, etc. etc. Klinkt als veel te veel werk. Blijf maar gewoon leven.
Deze dan: Nog maar 2 nachtjes slapenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe in minuten klinkt het zo lang
Ja, is het ook eigenlijk wel.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Deze geldt voor elke man
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deze dan: Nog maar 2 nachtjes slapen
Iig een hele verbetering dat het nu erkent wordt, dat was vroeger niet zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, is het ook eigenlijk wel.
Lichamelijk scheelt er ook nog wel wat her en der hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geestelijk wel ja, maar lichamelijk? Hooguit een bovengemiddeld gebrek aan seks
Hoe was het met je scharrel?
Thank god for pillsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, is het ook eigenlijk wel.
Zeg, ik reageer tenminstequote:
Nergens last vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lichamelijk scheelt er ook nog wel wat her en der hoor.
Ja, prima hoor.
(andere) ook echtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
De rest haat me of wil in het broekje van m'n (andere) ex en negeren me dus..
Ik ook nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nergens last van
Heeft het potentie of blijft het bij scharrelen?
Ik zou bijna meelij met je krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
De rest haat me of wil in het broekje van m'n (andere) ex en negeren me dus..
En jij wil niet in het broekje van zn ex?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou bijna meelij met je krijgen
Ja, misschien willen ze ook wel in jouw broekje, maar daar heb ik geen informatie over.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
(andere) ook echt
He is het verder?
Owh, die bejaarde scharrelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik denk niet dat er na zoveel jaar nog erg veel meer van gaat komen.
Natuurlijk wel. Maar dat staat er los vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
En jij wil niet in het broekje van zn ex?
Bejaard is ze niet hoor, zeker 8 jaar jonger dan ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, die bejaarde scharrel
Waarom weet ik dat?
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, misschien willen ze ook wel in jouw broekje, maar daar heb ik geen informatie over.
Prima! Alles onder controle, superieur gevoel as usual.
Met u?
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
is toch te erg dat ze mensen dat voorschotelen
Ja alleen heb ik daar zo weinig aan, want toen ik het kreeg was het dat dus niet. En het is nog niet helemaal aan te tonen, verder dan 'haarscheurtjes in de tussenwervels in mijn nek' die je niet op scans kunt zien, komen ze niet. En dat is niet genoeg 'bewijs'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:44 schreef STING het volgende:
[..]
Iig een hele verbetering dat het nu erkent wordt, dat was vroeger niet zo.
Teveel lentes nog...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bejaard is ze niet hoor, zeker 8 jaar jonger dan ik.
Bejaard dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bejaard is ze niet hoor, zeker 8 jaar jonger dan ik.
Nou 's nachts vind ik het ook niet erg hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
Goodmorning
Sporten in de ochtend is veel lekkerder dan ik had gedacht!
Ja alleen jammer dat de pillen die ik heb zo weinig doen. Maar ik wil ook weer niet te afhankelijk van medicatie worden..quote:
Vanochtend alweer?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
Goodmorning
Sporten in de ochtend is veel lekkerder dan ik had gedacht!
Geen idee, nooit gezien. De andere gehandicapte die ook bij mij voor de deur zo'n plek heeft is gewoon een ouwe kwieke gek, die ogenschijnlijk weinig mankeert. Die rijdt zo weinig dat die parkeerplaats helemaal overgroeid is met onkruid.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Mogguh Krea. Is die gehandicapte ook echt gehandicapt, of gewoon lui?
Ik heb dat ook nog niet voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:31 schreef Kreator het volgende:
Ik sport toch liever 's avonds. 'S morgens ontbreekt de energie.
M'n stagebegeleider is er nog niet, ik zit al dik een uur niks te doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:33 schreef STING het volgende:
[..]
Zit je gewoon nu al te Fokken op je werk?
Iets met endorfinen geloof ik...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog niet voor elkaar gekregen
Terwijl het toch schijnt dat je je die dag energieker voelt.
Ik word er moe van. En koppijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog niet voor elkaar gekregen
Terwijl het toch schijnt dat je je die dag energieker voelt.
Mag ook, mag ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:15 schreef Tally het volgende:
Nou 's nachts vind ik het ook niet erg hoor.
Maandag- en dinsdagochtend. Woensdag- en donderdagmiddag.quote:
Dat zorgt meer voor een tijdelijk vrolijk gevoel.quote:
Ah, dat sucksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n stagebegeleider is er nog niet, ik zit al dik een uur niks te doen
Bij mij in de straat is ook een invalideplek. van iemand die in de straat om de hoek woont.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gezien. De andere gehandicapte die ook bij mij voor de deur zo'n plek heeft is gewoon een ouwe kwieke gek, die ogenschijnlijk weinig mankeert. Die rijdt zo weinig dat die parkeerplaats helemaal overgroeid is met onkruid.
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:31 schreef Kreator het volgende:
Ik sport toch liever 's avonds. 'S morgens ontbreekt de energie.
Klopt. Maar zet dat niet door in combinatie met andere hormonen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:35 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zorgt meer voor een tijdelijk vrolijk gevoel.
Volgens mij heeft het meer te maken met stofwisseling
Damn, goed bezig Noukiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
Maandag- en dinsdagochtend. Woensdag- en donderdagmiddag.
Hmmm, de parkeerplaatsen zijn nu niet bepaald ruim te noemen. Ja, wel voor het gebakje waar die vent in rijdt, of beter gezegd, niet in rijdt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Bij mij in de straat is ook een invalideplek. van iemand die in de straat om de hoek woont.
bij ons is het fileparkeren en in die straat staan de auto's naast elkaar.
zij heeft een plekje in onze straat omdat ze de ruimte nodig heeft om in te kunnen stappen,
misschien is het bij jou ook zoiets.
Er is een nieuwe. Met een grote peugeot. Op de eerste parkeerplaats, waar ik 99% vd tijd stond.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, de parkeerplaatsen zijn nu niet bepaald ruim te noemen. Ja, wel voor het gebakje waar die vent in rijdt, of beter gezegd, niet in rijdt.
Mja, het plebs heeft facebook ook gevonden idd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
Leve Facebook en doorklikken. Plotseling gezichten bij voor mij tot dusver onbekende Singles
Oh, die heeft 'm mooi uitgezocht danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is een nieuwe. Met een grote peugeot. Op de eerste parkeerplaats, waar ik 99% vd tijd stond.
En dank je welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, het plebs heeft facebook ook gevonden idd..
Paar jaar geleden was facebook 1 grote apps spam en moest ik er niks van weten. Nu is Hyves die apps spam en is FB weer lekker kaal en overzichtelijk. Dat is voor mij de reden waarom ik weer FB oppak (en Hyves binnenkort wegflikker).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik sport in de sportschoolquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:36 schreef STING het volgende:
Damn, goed bezig Noukie![]()
En, voel jij je energieker op een dag dat je 's ochtends hebt gesport? (hardlopen?)
Ik bedoelde niet in het algemeen, maar op de dag dat je dus 's ochtends sportquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik sport in de sportschoolHardlopen doe ik alleen wanneer ik zin heb
![]()
Ik voel me beter jaMaar dat heeft met meerdere factoren te maken.
Ik heb al heel lang geen hyves meer en dat vind ik eerlijk gezegd erg prettigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was facebook 1 grote apps spam en moest ik er niks van weten. Nu is Hyves die apps spam en is FB weer lekker kaal en overzichtelijk. Dat is voor mij de reden waarom ik weer FB oppak (en Hyves binnenkort wegflikker).
Vind twee sociale netwerken ook meer dan genoeg (Facebook + LinkedIn), al heb ik meer met de laatstequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen hyves meer en dat vind ik eerlijk gezegd erg prettig
'al heel lang'.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen hyves meer en dat vind ik eerlijk gezegd erg prettig
ik zie op FB anders bijzonder veel "games" (apps) voorbij komen... soms krijg je zelfs berichtjes of je iemand wilt helpen met het opzetten van een dorpje in dit, of een zoektocht in datquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was facebook 1 grote apps spam en moest ik er niks van weten. Nu is Hyves die apps spam en is FB weer lekker kaal en overzichtelijk. Dat is voor mij de reden waarom ik weer FB oppak (en Hyves binnenkort wegflikker).
Bij welke?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
Leve Facebook en doorklikken. Plotseling gezichten bij voor mij tot dusver onbekende Singles
Die kun je gewoon verbergenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie op FB anders bijzonder veel "games" (apps) voorbij komen... soms krijg je zelfs berichtjes of je iemand wilt helpen met het opzetten van een dorpje in dit, of een zoektocht in dat
ik wilde net vragen hoe t op je 1e stage dag isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n stagebegeleider is er nog niet, ik zit al dik een uur niks te doen
Ik vond Facebook met name tof omdat mijn manager er niet opstond. En de buurman. En mijn oude klasgenoten. En vage kennissen. En sukkels.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wacht nog op mijn 8-jarige neefjes die me gaan spammen met allerlei spelletjes-spam.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je op t kruisje klikt, kan je aangeven dat je nooit meer meldingen van die app wilt, lekker overzichtelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie op FB anders bijzonder veel "games" (apps) voorbij komen... soms krijg je zelfs berichtjes of je iemand wilt helpen met het opzetten van een dorpje in dit, of een zoektocht in dat
Ik heb nu alleen facebook, het is iig stukken makkelijker dan hyves. De voordelen ga ik er misschien nog van inzien... Ik ben verder niet van plan me aan te melden op nog meer sites of zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Vind twee sociale netwerken ook meer dan genoeg (Facebook + LinkedIn), al heb ik meer met de laatste
Ik heb echt het idee dat het al dik een jaar geleden is dat ik 'm verwijderd heb...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
'al heel lang'..
*ik* heb al heel lang geen hyves meer. En wel Facebook.
met een simpele klik op het kruisje, en dan aangeven dat je daar niet meer mee lastig gevallen wil worden. klopt. Maar ze komen toch echt voorbijquote:
Oh, kan dat? Voorkomen lijkt me namelijk beterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je op t kruisje klikt, kan je aangeven dat je nooit meer meldingen van die app wilt, lekker overzichtelijk
Nu ja, het is wel neukwaardig gedrag ieg, dat je geen Hyves meer hebt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt het idee dat het al dik een jaar geleden is dat ik 'm verwijderd heb...
dat ik dat nooit heb gezienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je op t kruisje klikt, kan je aangeven dat je nooit meer meldingen van die app wilt, lekker overzichtelijk
Mooi zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alweer driekwart jaar
En dat bevalt heel goed
Ik heb neukwaardig gedrag, jippy mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja, het is wel neukwaardig gedrag ieg, dat je geen Hyves meer hebt.
Welk gedeelte van 'een paar jaar geleden' is ontzettend moeilijk te begrijpen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
En straks is iedereen van Hyves overgestapt op Facebook, dus dan kun je wederom opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
Dan hebben we Blytes!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef Techno het volgende:
[..]
En straks is iedereen van Hyves overgestapt op Facebook, dus dan kun je wederom opnieuw beginnen.
Dan gaat iedereen weer terug naar Hyvesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef Techno het volgende:
[..]
En straks is iedereen van Hyves overgestapt op Facebook, dus dan kun je wederom opnieuw beginnen.
Fake-sherlockquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik alleen nog geen foto's van Ripley gevonden
's Ochtends dus ook in de sportschoolquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:42 schreef STING het volgende:
Ik bedoelde niet in het algemeen, maar op de dag dat je dus 's ochtends sport
Maar dat je je beter voelt is natuurlijk ook leuk om te horen
je zei dat het daar vol zat een paar jaar geleden, ik gaf aan dat ik dat nu nog steeds zie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'een paar jaar geleden' is ontzettend moeilijk te begrijpen?
Die staat uiteraard in mijn vriendenlijst.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik alleen nog geen foto's van Ripley gevonden
Inderdaad!quote:
Zou het aanslaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Singles renamen naar 'Neukwaardige gedragingen. Deel 1.'
Zoals gezegd, apps-spam kun je makkelijk blocken, en dat is mijn grootste ergenisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat dus en anders is ze in een limited profiel gooien ook altijd heel fijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals gezegd, apps-spam kun je makkelijk blocken, en dat is mijn grootste ergenis
En ik ben vrij makkelijk in vriend-verzoeken weg te klikken.
Ik hou je bezigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef Kreator het volgende:
Niet om het nou meteen persoonlijk te maken, maar op Facebook zie je eruit als een onzekere lelijke ginger, Rival.
Groetjes,
Krea.
En vervolgens ben je in een vicieuze cirkel beland.quote:
Het is nu veel minder opdringerig. Je ziet het niet op de startpagina of je persoonlijke pagina. Je moet echt op een knopje drukken om de uitnodigingen te zien. Ik vind dat niet opdringerig (zeker omdat ik dus gewoon neit op dat knopje druk).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
je zei dat het daar vol zat een paar jaar geleden, ik gaf aan dat ik dat nu nog steeds zie.
Het geeft een beetje een beeld dat je alleen nog maar dingen mag zeggen die neukwaardig zijn, dus het lijkt me niet.quote:
Ik denk dat babs nu gaat huilen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:51 schreef Kreator het volgende:
En met FB bedoel ik dan niet Fuckbuddy.
Daar houden we toch van?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:52 schreef Techno het volgende:
[..]
En vervolgens ben je in een vicieuze cirkel beland.
Lijkt mij juist wel...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het geeft een beetje een beeld dat je alleen nog maar dingen mag zeggen die neukwaardig zijn, dus het lijkt me niet.
Best ende prima. Hoewel ik het meer zie als kenissenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:51 schreef Kreator het volgende:
Stb? Wil jij misschien mijn FB-Vriendje worden?. En met FB bedoel ik dan niet Fuckbuddy.
Nee, want dan mag je niets meer zeggen over je rode haar, je katten, of je nieuwe sneakersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar houden we toch van?Of juist niet?
[..]
Lijkt mij juist wel...
Die had de pot boy-butter al gepakt!quote:
Maar, maar... Rood haar kan je toch associeren met bedprestaties?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, want dan mag je niets meer zeggen over je rode haar, je katten, of je nieuwe sneakers
Ik doelde op rival, vrouwen mogen rood haar hebben, mannen niet, geloof ik dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, maar... Rood haar kan je toch associeren met bedprestaties?Daar las ik laatst nog een artikel over
Ik heb jou nog niet!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ois het facebook-uitwisseldag oid?
Ik heb Engelsen, Noren, een Deen en een Rus, maar Duitsers, komen er niet in!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
JAAAAAA! Ik heb m'n eerste Duitser op FB
Je hebt een FOK!-FB-account en een privé-FB-account?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou FOK! en prive liever gescheiden.
Gesicht Buch muss sein!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
Facebook privé noemen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou FOK! en prive liever gescheiden.
Oh, telt dat alleen voor vrouwen. Ik heb dus niet grondig gelezenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doelde op rival, vrouwen mogen rood haar hebben, mannen niet, geloof ik dan.
Hoewel ik als ik 12 was geweest nu waarschijnlijk smoorverliefd was geweest op de zoon van kennissen en die is zo rood als wat.
Je foto met glas bier tussen de tieten staat op FB?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
Vrouwen met rood haarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, telt dat alleen voor vrouwen. Ik heb dus niet grondig gelezen
In tegenstelling tot jou, heb ik niks tegen Duitsersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb Engelsen, Noren, een Deen en een Rus, maar Duitsers, komen er niet in!
Neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Je foto met glas bier tussen de tieten staat op FB?
Ik vind het echt helemaal niks... Oke, even nuanceren, ik kan het mooi vinden in uitzonderingsgevallen, maar verder heb ik echt niks met rood haarquote:
Nu voel je je niet meer alleen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:56 schreef Kreator het volgende:
[..]. Zeker. Maar het is toch fijn om te weten dat je lelijk bent.
Ik fok dan ook geen paarden...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou, heb ik niks tegen DuitsersZe fokken beste paarden.
Ik heb mezelf niet eensquote:
Dat weet ik niet, ik heb helemaal niet gelezen, dit is gebaseerd op een onderzoek onder vrienden en bekenden en dus totaal niet wetenschappelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, telt dat alleen voor vrouwen. Ik heb dus niet grondig gelezen
Ik vind t wel wat hebben, al heb ik nog nooit iets gehad met een roodharigequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het echt helemaal niks... Oke, even nuanceren, ik kan het mooi vinden in uitzonderingsgevallen, maar verder heb ik echt niks met rood haar
Het feit dat ze rood schaamhaar hebben schijnt voor sommige mannen wel iets te hebben...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind t wel wat hebben, al heb ik nog nooit iets gehad met een roodharige
Onmogelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind t wel wat hebben, al heb ik nog nooit iets gehad met een roodharige
quote:
Doe dr eens voorstellen enzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het feit dat ze rood schaamhaar hebben schijnt voor sommige mannen wel iets te hebben...
Ha, en ik heb ooit een vriendinnetje gehad met rood schaamhaar
Ik lul teveel
Hou eens op met lachen jij, anders kom ik niet meer bijquote:
Geen schaamhaar heeft wel iets.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het feit dat ze rood schaamhaar hebben schijnt voor sommige mannen wel iets te hebben...
Ha, en ik heb ooit een vriendinnetje gehad met rood schaamhaar
Ik lul teveel
Ik ga al lang niet meer met haar om... Ze zat bij me op de basisschool en heeft een tijdje bij ons gelogeerd toen haar moeder in het ziekenhuis lag.quote:
Maar anders dan anders toch ook wel?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen schaamhaar heeft wel iets.
Een persoon is niet echt representatief hequote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga al lang niet meer met haar om... Ze zat bij me op de basisschool en heeft een tijdje bij ons gelogeerd toen haar moeder in het ziekenhuis lag.
[..]
Maar anders dan anders toch ook wel?
Ik zei al: niet wetenschappelijk onderzoek onder vrienden en bekenden enzo, kan er weer een bij vinkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een persoon is niet echt representatief he
Als er iets leuks mee is gedaan kan ik t ook heel goed waarderenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen schaamhaar heeft wel iets.
Voel je gevleid, ik kreeg het linkje ook maar gewoon doorgestuurd. Als het aan mij lag, stierf je gewoon.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef rival het volgende:
Alles leuk en aardig hoor, maar ik denk dat jij wat meer bezig bent met mij dan andersom. ik hou er verder wel mee op
Ja, ik las het netquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei al: niet wetenschappelijk onderzoek onder vrienden en bekenden enzo, kan er weer een bij vinken
vlechtjes?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als er iets leuks mee is gedaan kan ik t ook heel goed waarderen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hou eens op met lachen jij, anders kom ik niet meer bij
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar anders dan anders toch ook wel?
Een streepje voor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sterretjes, vlechtjes, dreadsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AF!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voel je gevleid, ik kreeg het linkje ook maar gewoon doorgestuurd. Als het aan mij lag, stierf je gewoon.
Ik vind het echt leuke mensenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
Ik krijg overigens steeds meer respect voor ze germans. Vriendelijke mensen, respectvol. Een stuk beter dan Nederlanders ieg. En ze kunnen rijden.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuke mensenHeel gastvrij ook!
quote:
Veel vrouwen hebben donker, kan me voorstellen dat een streepje rood wel een grappige verrassing kan zijnquote:
Van die roze glitterdingen met Hello Kitty eropquote:
Van die elastiekjes met ronde balletjes eraanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van die roze glitterdingen met Hello Kitty erop
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind slipjes al ver genoeg gaan danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van die klemmetjes?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die elastiekjes met ronde balletjes eraan
En frutsels!
Scrunchiesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En frutsels!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
MI'squote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En frutsels!
Te ver zelfs. Hello Kittyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind slipjes al ver genoeg gaan dan
Ze houden hier nou nooit eens rekening met zwangere vrouwen en hun misselijkheidquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:06 schreef Tally het volgende:
Popcorn 's morgens is geen goed idee! Kunnen jullie niet wachten tot vanmiddag?
Ik heb ze nu ineens op heel andere plaatsen zitten dan in het schaamhaar door jouquote:
Niet op je ondergoedquote:
Schandaligquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze houden hier nou nooit eens rekening met zwangere vrouwen en hun misselijkheid
Ik krijg nu een hele grappige MIquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ze nu ineens op heel andere plaatsen zitten dan in het schaamhaar door jou
Gadverdammequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik krijg nu een hele grappige MIwaarom eigenlijk ook niet
quote:
Viel nog vies tegenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
Ik krijg overigens steeds meer respect voor ze germans. Vriendelijke mensen, respectvol. Een stuk beter dan Nederlanders ieg. En ze kunnen rijden.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heb je zeker ook een snoopy pyjama?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |