Volgensmij ook.. jezus wat een filmquote:Op maandag 31 januari 2011 23:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bijna, ik geloof dat de film bijna afgelopen is
HET IS BIJNA DONDERDAG!!!quote:
welke?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij ook.. jezus wat een film
Maar t is wel een goeie gekte, toch? Al 't energieleveranciersbos gehad? En internetprovidersbos?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HET IS BIJNA DONDERDAG!!!
En ik word gek van alles wat ik nog moet regelen en doen
Volgensmij niet zo heel veel eigenlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:17 schreef cafpow het volgende:
goedenavond, ligt iedereen al op bed???? Hier nog lange niet
Nog veel gemist de afgelopen dagen![]()
aha...waarschijnlijk ga ik de komende tijd zowieso wat heeel veel meer afwezig zijn, tijdverschil en vakantiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij niet zo heel veel eigenlijk
Meh, Vrijdag alwéér The Descend 2.. Ik heb ze beiden al gezien..quote:
Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
aha...waarschijnlijk ga ik de komende tijd zowieso wat heeel veel meer afwezig zijn, tijdverschil en vakantie
Ik vond 'm erg leuk, maar ben ook geen kenner of kritische kijker.quote:
Verstand op 0 en lekker uitzitten? Of toch interessant om goed te kijken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik vond 'm erg leuk, maar ben ook geen kenner of kritische kijker.
28 februari ga ik weer leuk bijna 30 uurtjes reizenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Owww, ja weet ik veel![]()
Wanneer kom je terug?
Dan pasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
28 februari ga ik weer leuk bijna 30 uurtjes reizendus ben 1 maart weer terug
True true, maar dan weer fijn in Rotjeknorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:42 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja bijna 30 uur reizen voor 2 weekjes vindt ik iets teveel van het goede.
precies, en rotjeknor zonder kou hoop ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True true, maar dan weer fijn in Rotjeknor
Die blijft nog wel tot april ben ik bangquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies, en rotjeknor zonder kou hoop ik![]()
hé bah..ik wil geen kouquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die blijft nog wel tot april ben ik bang
Hier ook niet, als je binnen blijft! Mijn kachel en bed zijn lekker warmquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
hé bah..ik wil geen kouwacht het is hier helemaal niet koud
hahaha..hier is het zowieso zweten geblazen en dat om 9 uur 's nachtsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier ook niet, als je binnen blijft! Mijn kachel en bed zijn lekker warm![]()
Flanellen dekbedovertrek, dus ook geen gezweet
Dat vind ik dan weer teveel van 't goede eigenlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:51 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..hier is het zowieso zweten geblazen en dat om 9 uur 's nachts
Waar zit je dan ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:51 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..hier is het zowieso zweten geblazen en dat om 9 uur 's nachts
precies. maar ik ga nu even eten...doeiiiiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer teveel van 't goede eigenlijk![]()
Maar jij kunt lekker acclimatiseren daar![]()
Wel een beetje ver om een weekendje langs te gaan
Eetze, ik zoek m'n bed opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies. maar ik ga nu even eten...doeiiii
Uhuquote:
nu weer slapen! Truste!quote:
Lekker rustig, dan kan ik tenminste normaal opstaan zonder afleiding.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:39 schreef stbabylon het volgende:
En nu is het ws. weer even een uur doodstil
Daar zijn ze voor gemaakt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd zowaar een keer wakker van de wake up light. En toen draaide ik me om
Yesssssssss!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Donderdagochtend om 10 uur de sleutel
Hoera!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Goed zeg!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
*paracetamol geeftquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:07 schreef missbehavin het volgende:Vervloekte hoofdpijn, ben het na 2 dagen wel zat
Idem hier voor verstopte neus en jeukneus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:07 schreef missbehavin het volgende:Vervloekte hoofdpijn, ben het na 2 dagen wel zat
quote:
Hey succes voor minipuber he deze dagenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lief, maar da's als een pleister op een afgerukt been
Ja dankjewel! Hij had er vandaag 'zin in'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey succes voor minipuber he deze dagen
Neem een oranje, daar knap je van op.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:09 schreef missbehavin het volgende:
Oh lieve roze pilletjes, waar zijn jullie?
Nieuw hoofd bestellen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:07 schreef missbehavin het volgende:Vervloekte hoofdpijn, ben het na 2 dagen wel zat
Thnxquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dankjewel! Hij had er vandaag 'zin in'![]()
Ik ben benieuwd. Jij ook he!
Oh ja, Cito!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dankjewel! Hij had er vandaag 'zin in'![]()
Ik ben benieuwd. Jij ook he!
Wel een mooie uitzoeken he!quote:
*ibuprofen geeftquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:09 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem een oranje, daar knap je van op.
roze M&M'squote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:09 schreef missbehavin het volgende:
quote:
quote:
quote:
Ik zou hem kneuzen of breken, blijft de pijn wat langer hangenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:
Missb, stoot heel hard je teen, dan voel je de hoofdpijn niet meer!
Ja maar dat werkt maar heel even...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:
Missb, stoot heel hard je teen, dan voel je de hoofdpijn niet meer!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik neem wel een kopie van je huidige, die voldoet prima.
Ken wel permanentere manieren, maar ik wil graag nog een keer met je feesten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat werkt maar heel even...
Dat is een goed hoofdpijntje zegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:07 schreef missbehavin het volgende:Vervloekte hoofdpijn, ben het na 2 dagen wel zat
Ja idd, ik ben het op zich natuurlijk wel gewend, maar meestal is het een wat mildere pijn. Dit is 2 dagen van die scheuten achter je ogen.quote:
Mjah, je zou me kunnen opzetten dan natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ken wel permanentere manieren, maar ik wil graag nog een keer met je feesten.
Fijne dagquote:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Idem hier voor verstopte neus en jeukneus.
Dat is toch standaard, zowel lichamelijk als geestelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook lekker
Wat een krakkemikkige bedoening hier vandaag
Maar maar maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is toch standaard, zowel lichamelijk als geestelijk.
Meestal? Vaker last van?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, ik ben het op zich natuurlijk wel gewend, maar meestal is het een wat mildere pijn. Dit is 2 dagen van die scheuten achter je ogen.
Mooi zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar
IK VOEL ME GOED!!!!
Nog 48,5 uur*stuiter stuiter stuiter*
Voel me eigenlijk ook redelijk fris en fruitigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar
IK VOEL ME GOED!!!!
Moet ik weer allemaal motortjes installeren, voicebox, software installeren, iets om het geheel goed te houden, zonder dat het koud wordt, etc. etc. Klinkt als veel te veel werk. Blijf maar gewoon leven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, je zou me kunnen opzetten dan natuurlijk
Geestelijk wel ja, maar lichamelijk? Hooguit een bovengemiddeld gebrek aan seksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is toch standaard, zowel lichamelijk als geestelijk.
quote:
You kinky youquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Al jarenlang last van, whiplash.
quote:
Hoeveel minuten is dat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar
IK VOEL ME GOED!!!!
Owh bah, nastyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Al jarenlang last van, whiplash.
Blij? Vereerd bedoel jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:33 schreef rival het volgende:
Goedemorgen, wat ben ik blij dat ik weer met jullie samen mag zijn
2de serie, ja, vond ik tof. Toffer dan de 1ste zelfs.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:37 schreef STING het volgende:
[..]
Kerel. Hoe vond je Children of Dune?
Mooiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2de serie, ja, vond ik tof. Toffer dan de 1ste zelfs.
Ghehe in minuten klinkt het zo langquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet ik weer allemaal motortjes installeren, voicebox, software installeren, iets om het geheel goed te houden, zonder dat het koud wordt, etc. etc. Klinkt als veel te veel werk. Blijf maar gewoon leven.
Deze dan: Nog maar 2 nachtjes slapenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe in minuten klinkt het zo lang
Ja, is het ook eigenlijk wel.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Deze geldt voor elke man
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deze dan: Nog maar 2 nachtjes slapen
Iig een hele verbetering dat het nu erkent wordt, dat was vroeger niet zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, is het ook eigenlijk wel.
Lichamelijk scheelt er ook nog wel wat her en der hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geestelijk wel ja, maar lichamelijk? Hooguit een bovengemiddeld gebrek aan seks
Hoe was het met je scharrel?
Thank god for pillsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, is het ook eigenlijk wel.
Zeg, ik reageer tenminstequote:
Nergens last vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lichamelijk scheelt er ook nog wel wat her en der hoor.
Ja, prima hoor.
(andere) ook echtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
De rest haat me of wil in het broekje van m'n (andere) ex en negeren me dus..
Ik ook nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nergens last van
Heeft het potentie of blijft het bij scharrelen?
Ik zou bijna meelij met je krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
De rest haat me of wil in het broekje van m'n (andere) ex en negeren me dus..
En jij wil niet in het broekje van zn ex?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou bijna meelij met je krijgen
Ja, misschien willen ze ook wel in jouw broekje, maar daar heb ik geen informatie over.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
(andere) ook echt
He is het verder?
Owh, die bejaarde scharrelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik denk niet dat er na zoveel jaar nog erg veel meer van gaat komen.
Natuurlijk wel. Maar dat staat er los vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
En jij wil niet in het broekje van zn ex?
Bejaard is ze niet hoor, zeker 8 jaar jonger dan ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, die bejaarde scharrel
Waarom weet ik dat?
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, misschien willen ze ook wel in jouw broekje, maar daar heb ik geen informatie over.
Prima! Alles onder controle, superieur gevoel as usual.
Met u?
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
is toch te erg dat ze mensen dat voorschotelen
Ja alleen heb ik daar zo weinig aan, want toen ik het kreeg was het dat dus niet. En het is nog niet helemaal aan te tonen, verder dan 'haarscheurtjes in de tussenwervels in mijn nek' die je niet op scans kunt zien, komen ze niet. En dat is niet genoeg 'bewijs'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:44 schreef STING het volgende:
[..]
Iig een hele verbetering dat het nu erkent wordt, dat was vroeger niet zo.
Teveel lentes nog...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bejaard is ze niet hoor, zeker 8 jaar jonger dan ik.
Bejaard dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bejaard is ze niet hoor, zeker 8 jaar jonger dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |