Moet ik weer allemaal motortjes installeren, voicebox, software installeren, iets om het geheel goed te houden, zonder dat het koud wordt, etc. etc. Klinkt als veel te veel werk. Blijf maar gewoon leven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, je zou me kunnen opzetten dan natuurlijk
Geestelijk wel ja, maar lichamelijk? Hooguit een bovengemiddeld gebrek aan seksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is toch standaard, zowel lichamelijk als geestelijk.
quote:
You kinky youquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Al jarenlang last van, whiplash.
quote:
Hoeveel minuten is dat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar
IK VOEL ME GOED!!!!
Nog 48,5 uur*stuiter stuiter stuiter*
Owh bah, nastyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Al jarenlang last van, whiplash.
Blij? Vereerd bedoel jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:33 schreef rival het volgende:
Goedemorgen, wat ben ik blij dat ik weer met jullie samen mag zijn
2de serie, ja, vond ik tof. Toffer dan de 1ste zelfs.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:37 schreef STING het volgende:
[..]
Kerel. Hoe vond je Children of Dune?
Mooiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2de serie, ja, vond ik tof. Toffer dan de 1ste zelfs.
Ghehe in minuten klinkt het zo langquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet ik weer allemaal motortjes installeren, voicebox, software installeren, iets om het geheel goed te houden, zonder dat het koud wordt, etc. etc. Klinkt als veel te veel werk. Blijf maar gewoon leven.
Deze dan: Nog maar 2 nachtjes slapenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe in minuten klinkt het zo lang
Ja, is het ook eigenlijk wel.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Deze geldt voor elke man
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deze dan: Nog maar 2 nachtjes slapen
Iig een hele verbetering dat het nu erkent wordt, dat was vroeger niet zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, is het ook eigenlijk wel.
Lichamelijk scheelt er ook nog wel wat her en der hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geestelijk wel ja, maar lichamelijk? Hooguit een bovengemiddeld gebrek aan seks
Hoe was het met je scharrel?
Thank god for pillsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, is het ook eigenlijk wel.
Zeg, ik reageer tenminstequote:
Nergens last vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lichamelijk scheelt er ook nog wel wat her en der hoor.
Ja, prima hoor.
(andere) ook echtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
De rest haat me of wil in het broekje van m'n (andere) ex en negeren me dus..
Ik ook nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nergens last van
Heeft het potentie of blijft het bij scharrelen?
Ik zou bijna meelij met je krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
De rest haat me of wil in het broekje van m'n (andere) ex en negeren me dus..
En jij wil niet in het broekje van zn ex?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou bijna meelij met je krijgen
Ja, misschien willen ze ook wel in jouw broekje, maar daar heb ik geen informatie over.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
(andere) ook echt
He is het verder?
Owh, die bejaarde scharrelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik denk niet dat er na zoveel jaar nog erg veel meer van gaat komen.
Natuurlijk wel. Maar dat staat er los vanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
En jij wil niet in het broekje van zn ex?
Bejaard is ze niet hoor, zeker 8 jaar jonger dan ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, die bejaarde scharrel
Waarom weet ik dat?
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, misschien willen ze ook wel in jouw broekje, maar daar heb ik geen informatie over.
Prima! Alles onder controle, superieur gevoel as usual.
Met u?
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
is toch te erg dat ze mensen dat voorschotelen
Ja alleen heb ik daar zo weinig aan, want toen ik het kreeg was het dat dus niet. En het is nog niet helemaal aan te tonen, verder dan 'haarscheurtjes in de tussenwervels in mijn nek' die je niet op scans kunt zien, komen ze niet. En dat is niet genoeg 'bewijs'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:44 schreef STING het volgende:
[..]
Iig een hele verbetering dat het nu erkent wordt, dat was vroeger niet zo.
Teveel lentes nog...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bejaard is ze niet hoor, zeker 8 jaar jonger dan ik.
Bejaard dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bejaard is ze niet hoor, zeker 8 jaar jonger dan ik.
Nou 's nachts vind ik het ook niet erg hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
Goodmorning
Sporten in de ochtend is veel lekkerder dan ik had gedacht!
Ja alleen jammer dat de pillen die ik heb zo weinig doen. Maar ik wil ook weer niet te afhankelijk van medicatie worden..quote:
Vanochtend alweer?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
Goodmorning
Sporten in de ochtend is veel lekkerder dan ik had gedacht!
Geen idee, nooit gezien. De andere gehandicapte die ook bij mij voor de deur zo'n plek heeft is gewoon een ouwe kwieke gek, die ogenschijnlijk weinig mankeert. Die rijdt zo weinig dat die parkeerplaats helemaal overgroeid is met onkruid.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Mogguh Krea. Is die gehandicapte ook echt gehandicapt, of gewoon lui?
Ik heb dat ook nog niet voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:31 schreef Kreator het volgende:
Ik sport toch liever 's avonds. 'S morgens ontbreekt de energie.
M'n stagebegeleider is er nog niet, ik zit al dik een uur niks te doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:33 schreef STING het volgende:
[..]
Zit je gewoon nu al te Fokken op je werk?
Iets met endorfinen geloof ik...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog niet voor elkaar gekregen
Terwijl het toch schijnt dat je je die dag energieker voelt.
Ik word er moe van. En koppijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog niet voor elkaar gekregen
Terwijl het toch schijnt dat je je die dag energieker voelt.
Mag ook, mag ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:15 schreef Tally het volgende:
Nou 's nachts vind ik het ook niet erg hoor.
Maandag- en dinsdagochtend. Woensdag- en donderdagmiddag.quote:
Dat zorgt meer voor een tijdelijk vrolijk gevoel.quote:
Ah, dat sucksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n stagebegeleider is er nog niet, ik zit al dik een uur niks te doen
Bij mij in de straat is ook een invalideplek. van iemand die in de straat om de hoek woont.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gezien. De andere gehandicapte die ook bij mij voor de deur zo'n plek heeft is gewoon een ouwe kwieke gek, die ogenschijnlijk weinig mankeert. Die rijdt zo weinig dat die parkeerplaats helemaal overgroeid is met onkruid.
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:31 schreef Kreator het volgende:
Ik sport toch liever 's avonds. 'S morgens ontbreekt de energie.
Klopt. Maar zet dat niet door in combinatie met andere hormonen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:35 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zorgt meer voor een tijdelijk vrolijk gevoel.
Volgens mij heeft het meer te maken met stofwisseling
Damn, goed bezig Noukiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
Maandag- en dinsdagochtend. Woensdag- en donderdagmiddag.
Hmmm, de parkeerplaatsen zijn nu niet bepaald ruim te noemen. Ja, wel voor het gebakje waar die vent in rijdt, of beter gezegd, niet in rijdt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Bij mij in de straat is ook een invalideplek. van iemand die in de straat om de hoek woont.
bij ons is het fileparkeren en in die straat staan de auto's naast elkaar.
zij heeft een plekje in onze straat omdat ze de ruimte nodig heeft om in te kunnen stappen,
misschien is het bij jou ook zoiets.
Er is een nieuwe. Met een grote peugeot. Op de eerste parkeerplaats, waar ik 99% vd tijd stond.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, de parkeerplaatsen zijn nu niet bepaald ruim te noemen. Ja, wel voor het gebakje waar die vent in rijdt, of beter gezegd, niet in rijdt.
Mja, het plebs heeft facebook ook gevonden idd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
Leve Facebook en doorklikken. Plotseling gezichten bij voor mij tot dusver onbekende Singles
Oh, die heeft 'm mooi uitgezocht danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is een nieuwe. Met een grote peugeot. Op de eerste parkeerplaats, waar ik 99% vd tijd stond.
En dank je welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, het plebs heeft facebook ook gevonden idd..
Paar jaar geleden was facebook 1 grote apps spam en moest ik er niks van weten. Nu is Hyves die apps spam en is FB weer lekker kaal en overzichtelijk. Dat is voor mij de reden waarom ik weer FB oppak (en Hyves binnenkort wegflikker).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik sport in de sportschoolquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:36 schreef STING het volgende:
Damn, goed bezig Noukie![]()
En, voel jij je energieker op een dag dat je 's ochtends hebt gesport? (hardlopen?)
Ik bedoelde niet in het algemeen, maar op de dag dat je dus 's ochtends sportquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik sport in de sportschoolHardlopen doe ik alleen wanneer ik zin heb
![]()
Ik voel me beter jaMaar dat heeft met meerdere factoren te maken.
Ik heb al heel lang geen hyves meer en dat vind ik eerlijk gezegd erg prettigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was facebook 1 grote apps spam en moest ik er niks van weten. Nu is Hyves die apps spam en is FB weer lekker kaal en overzichtelijk. Dat is voor mij de reden waarom ik weer FB oppak (en Hyves binnenkort wegflikker).
Vind twee sociale netwerken ook meer dan genoeg (Facebook + LinkedIn), al heb ik meer met de laatstequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen hyves meer en dat vind ik eerlijk gezegd erg prettig
'al heel lang'.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen hyves meer en dat vind ik eerlijk gezegd erg prettig
ik zie op FB anders bijzonder veel "games" (apps) voorbij komen... soms krijg je zelfs berichtjes of je iemand wilt helpen met het opzetten van een dorpje in dit, of een zoektocht in datquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was facebook 1 grote apps spam en moest ik er niks van weten. Nu is Hyves die apps spam en is FB weer lekker kaal en overzichtelijk. Dat is voor mij de reden waarom ik weer FB oppak (en Hyves binnenkort wegflikker).
Bij welke?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
Leve Facebook en doorklikken. Plotseling gezichten bij voor mij tot dusver onbekende Singles
Die kun je gewoon verbergenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie op FB anders bijzonder veel "games" (apps) voorbij komen... soms krijg je zelfs berichtjes of je iemand wilt helpen met het opzetten van een dorpje in dit, of een zoektocht in dat
ik wilde net vragen hoe t op je 1e stage dag isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n stagebegeleider is er nog niet, ik zit al dik een uur niks te doen
Ik vond Facebook met name tof omdat mijn manager er niet opstond. En de buurman. En mijn oude klasgenoten. En vage kennissen. En sukkels.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wacht nog op mijn 8-jarige neefjes die me gaan spammen met allerlei spelletjes-spam.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je op t kruisje klikt, kan je aangeven dat je nooit meer meldingen van die app wilt, lekker overzichtelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie op FB anders bijzonder veel "games" (apps) voorbij komen... soms krijg je zelfs berichtjes of je iemand wilt helpen met het opzetten van een dorpje in dit, of een zoektocht in dat
Ik heb nu alleen facebook, het is iig stukken makkelijker dan hyves. De voordelen ga ik er misschien nog van inzien... Ik ben verder niet van plan me aan te melden op nog meer sites of zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Vind twee sociale netwerken ook meer dan genoeg (Facebook + LinkedIn), al heb ik meer met de laatste
Ik heb echt het idee dat het al dik een jaar geleden is dat ik 'm verwijderd heb...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
'al heel lang'..
*ik* heb al heel lang geen hyves meer. En wel Facebook.
met een simpele klik op het kruisje, en dan aangeven dat je daar niet meer mee lastig gevallen wil worden. klopt. Maar ze komen toch echt voorbijquote:
Oh, kan dat? Voorkomen lijkt me namelijk beterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je op t kruisje klikt, kan je aangeven dat je nooit meer meldingen van die app wilt, lekker overzichtelijk
Nu ja, het is wel neukwaardig gedrag ieg, dat je geen Hyves meer hebt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt het idee dat het al dik een jaar geleden is dat ik 'm verwijderd heb...
dat ik dat nooit heb gezienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je op t kruisje klikt, kan je aangeven dat je nooit meer meldingen van die app wilt, lekker overzichtelijk
Mooi zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alweer driekwart jaar
En dat bevalt heel goed
Ik heb neukwaardig gedrag, jippy mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja, het is wel neukwaardig gedrag ieg, dat je geen Hyves meer hebt.
Welk gedeelte van 'een paar jaar geleden' is ontzettend moeilijk te begrijpen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
En straks is iedereen van Hyves overgestapt op Facebook, dus dan kun je wederom opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |