Nou 's nachts vind ik het ook niet erg hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
Goodmorning
Sporten in de ochtend is veel lekkerder dan ik had gedacht!
Ja alleen jammer dat de pillen die ik heb zo weinig doen. Maar ik wil ook weer niet te afhankelijk van medicatie worden..quote:
Vanochtend alweer?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
Goodmorning
Sporten in de ochtend is veel lekkerder dan ik had gedacht!
Geen idee, nooit gezien. De andere gehandicapte die ook bij mij voor de deur zo'n plek heeft is gewoon een ouwe kwieke gek, die ogenschijnlijk weinig mankeert. Die rijdt zo weinig dat die parkeerplaats helemaal overgroeid is met onkruid.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Mogguh Krea. Is die gehandicapte ook echt gehandicapt, of gewoon lui?
Ik heb dat ook nog niet voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:31 schreef Kreator het volgende:
Ik sport toch liever 's avonds. 'S morgens ontbreekt de energie.
M'n stagebegeleider is er nog niet, ik zit al dik een uur niks te doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:33 schreef STING het volgende:
[..]
Zit je gewoon nu al te Fokken op je werk?
Iets met endorfinen geloof ik...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog niet voor elkaar gekregen
Terwijl het toch schijnt dat je je die dag energieker voelt.
Ik word er moe van. En koppijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog niet voor elkaar gekregen
Terwijl het toch schijnt dat je je die dag energieker voelt.
Mag ook, mag ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:15 schreef Tally het volgende:
Nou 's nachts vind ik het ook niet erg hoor.
Maandag- en dinsdagochtend. Woensdag- en donderdagmiddag.quote:
Dat zorgt meer voor een tijdelijk vrolijk gevoel.quote:
Ah, dat sucksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n stagebegeleider is er nog niet, ik zit al dik een uur niks te doen
Bij mij in de straat is ook een invalideplek. van iemand die in de straat om de hoek woont.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gezien. De andere gehandicapte die ook bij mij voor de deur zo'n plek heeft is gewoon een ouwe kwieke gek, die ogenschijnlijk weinig mankeert. Die rijdt zo weinig dat die parkeerplaats helemaal overgroeid is met onkruid.
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:31 schreef Kreator het volgende:
Ik sport toch liever 's avonds. 'S morgens ontbreekt de energie.
Klopt. Maar zet dat niet door in combinatie met andere hormonen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:35 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zorgt meer voor een tijdelijk vrolijk gevoel.
Volgens mij heeft het meer te maken met stofwisseling
Damn, goed bezig Noukiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
Maandag- en dinsdagochtend. Woensdag- en donderdagmiddag.
Hmmm, de parkeerplaatsen zijn nu niet bepaald ruim te noemen. Ja, wel voor het gebakje waar die vent in rijdt, of beter gezegd, niet in rijdt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Bij mij in de straat is ook een invalideplek. van iemand die in de straat om de hoek woont.
bij ons is het fileparkeren en in die straat staan de auto's naast elkaar.
zij heeft een plekje in onze straat omdat ze de ruimte nodig heeft om in te kunnen stappen,
misschien is het bij jou ook zoiets.
Er is een nieuwe. Met een grote peugeot. Op de eerste parkeerplaats, waar ik 99% vd tijd stond.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, de parkeerplaatsen zijn nu niet bepaald ruim te noemen. Ja, wel voor het gebakje waar die vent in rijdt, of beter gezegd, niet in rijdt.
Mja, het plebs heeft facebook ook gevonden idd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
Leve Facebook en doorklikken. Plotseling gezichten bij voor mij tot dusver onbekende Singles
Oh, die heeft 'm mooi uitgezocht danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is een nieuwe. Met een grote peugeot. Op de eerste parkeerplaats, waar ik 99% vd tijd stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |