En dank je welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, het plebs heeft facebook ook gevonden idd..
Paar jaar geleden was facebook 1 grote apps spam en moest ik er niks van weten. Nu is Hyves die apps spam en is FB weer lekker kaal en overzichtelijk. Dat is voor mij de reden waarom ik weer FB oppak (en Hyves binnenkort wegflikker).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik sport in de sportschoolquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:36 schreef STING het volgende:
Damn, goed bezig Noukie![]()
En, voel jij je energieker op een dag dat je 's ochtends hebt gesport? (hardlopen?)
Ik bedoelde niet in het algemeen, maar op de dag dat je dus 's ochtends sportquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik sport in de sportschoolHardlopen doe ik alleen wanneer ik zin heb
![]()
Ik voel me beter jaMaar dat heeft met meerdere factoren te maken.
Ik heb al heel lang geen hyves meer en dat vind ik eerlijk gezegd erg prettigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was facebook 1 grote apps spam en moest ik er niks van weten. Nu is Hyves die apps spam en is FB weer lekker kaal en overzichtelijk. Dat is voor mij de reden waarom ik weer FB oppak (en Hyves binnenkort wegflikker).
Vind twee sociale netwerken ook meer dan genoeg (Facebook + LinkedIn), al heb ik meer met de laatstequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen hyves meer en dat vind ik eerlijk gezegd erg prettig
'al heel lang'.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen hyves meer en dat vind ik eerlijk gezegd erg prettig
ik zie op FB anders bijzonder veel "games" (apps) voorbij komen... soms krijg je zelfs berichtjes of je iemand wilt helpen met het opzetten van een dorpje in dit, of een zoektocht in datquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was facebook 1 grote apps spam en moest ik er niks van weten. Nu is Hyves die apps spam en is FB weer lekker kaal en overzichtelijk. Dat is voor mij de reden waarom ik weer FB oppak (en Hyves binnenkort wegflikker).
Bij welke?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
Leve Facebook en doorklikken. Plotseling gezichten bij voor mij tot dusver onbekende Singles
Die kun je gewoon verbergenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie op FB anders bijzonder veel "games" (apps) voorbij komen... soms krijg je zelfs berichtjes of je iemand wilt helpen met het opzetten van een dorpje in dit, of een zoektocht in dat
ik wilde net vragen hoe t op je 1e stage dag isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n stagebegeleider is er nog niet, ik zit al dik een uur niks te doen
Ik vond Facebook met name tof omdat mijn manager er niet opstond. En de buurman. En mijn oude klasgenoten. En vage kennissen. En sukkels.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wacht nog op mijn 8-jarige neefjes die me gaan spammen met allerlei spelletjes-spam.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je op t kruisje klikt, kan je aangeven dat je nooit meer meldingen van die app wilt, lekker overzichtelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie op FB anders bijzonder veel "games" (apps) voorbij komen... soms krijg je zelfs berichtjes of je iemand wilt helpen met het opzetten van een dorpje in dit, of een zoektocht in dat
Ik heb nu alleen facebook, het is iig stukken makkelijker dan hyves. De voordelen ga ik er misschien nog van inzien... Ik ben verder niet van plan me aan te melden op nog meer sites of zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Vind twee sociale netwerken ook meer dan genoeg (Facebook + LinkedIn), al heb ik meer met de laatste
Ik heb echt het idee dat het al dik een jaar geleden is dat ik 'm verwijderd heb...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
'al heel lang'..
*ik* heb al heel lang geen hyves meer. En wel Facebook.
met een simpele klik op het kruisje, en dan aangeven dat je daar niet meer mee lastig gevallen wil worden. klopt. Maar ze komen toch echt voorbijquote:
Oh, kan dat? Voorkomen lijkt me namelijk beterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je op t kruisje klikt, kan je aangeven dat je nooit meer meldingen van die app wilt, lekker overzichtelijk
Nu ja, het is wel neukwaardig gedrag ieg, dat je geen Hyves meer hebt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt het idee dat het al dik een jaar geleden is dat ik 'm verwijderd heb...
dat ik dat nooit heb gezienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je op t kruisje klikt, kan je aangeven dat je nooit meer meldingen van die app wilt, lekker overzichtelijk
Mooi zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alweer driekwart jaar
En dat bevalt heel goed
Ik heb neukwaardig gedrag, jippy mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja, het is wel neukwaardig gedrag ieg, dat je geen Hyves meer hebt.
Welk gedeelte van 'een paar jaar geleden' is ontzettend moeilijk te begrijpen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
En straks is iedereen van Hyves overgestapt op Facebook, dus dan kun je wederom opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |