Volgensmij ook.. jezus wat een filmquote:Op maandag 31 januari 2011 23:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bijna, ik geloof dat de film bijna afgelopen is
HET IS BIJNA DONDERDAG!!!quote:
welke?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij ook.. jezus wat een film
Maar t is wel een goeie gekte, toch? Al 't energieleveranciersbos gehad? En internetprovidersbos?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HET IS BIJNA DONDERDAG!!!
En ik word gek van alles wat ik nog moet regelen en doen
Volgensmij niet zo heel veel eigenlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:17 schreef cafpow het volgende:
goedenavond, ligt iedereen al op bed???? Hier nog lange niet
Nog veel gemist de afgelopen dagen![]()
aha...waarschijnlijk ga ik de komende tijd zowieso wat heeel veel meer afwezig zijn, tijdverschil en vakantiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij niet zo heel veel eigenlijk
Meh, Vrijdag alwéér The Descend 2.. Ik heb ze beiden al gezien..quote:
Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
aha...waarschijnlijk ga ik de komende tijd zowieso wat heeel veel meer afwezig zijn, tijdverschil en vakantie
Ik vond 'm erg leuk, maar ben ook geen kenner of kritische kijker.quote:
Verstand op 0 en lekker uitzitten? Of toch interessant om goed te kijken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik vond 'm erg leuk, maar ben ook geen kenner of kritische kijker.
28 februari ga ik weer leuk bijna 30 uurtjes reizenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Owww, ja weet ik veel![]()
Wanneer kom je terug?
Dan pasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
28 februari ga ik weer leuk bijna 30 uurtjes reizendus ben 1 maart weer terug
True true, maar dan weer fijn in Rotjeknorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:42 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja bijna 30 uur reizen voor 2 weekjes vindt ik iets teveel van het goede.
precies, en rotjeknor zonder kou hoop ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True true, maar dan weer fijn in Rotjeknor
Die blijft nog wel tot april ben ik bangquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies, en rotjeknor zonder kou hoop ik![]()
hé bah..ik wil geen kouquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die blijft nog wel tot april ben ik bang
Hier ook niet, als je binnen blijft! Mijn kachel en bed zijn lekker warmquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
hé bah..ik wil geen kouwacht het is hier helemaal niet koud
hahaha..hier is het zowieso zweten geblazen en dat om 9 uur 's nachtsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier ook niet, als je binnen blijft! Mijn kachel en bed zijn lekker warm![]()
Flanellen dekbedovertrek, dus ook geen gezweet
Dat vind ik dan weer teveel van 't goede eigenlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:51 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..hier is het zowieso zweten geblazen en dat om 9 uur 's nachts
Waar zit je dan ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:51 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..hier is het zowieso zweten geblazen en dat om 9 uur 's nachts
precies. maar ik ga nu even eten...doeiiiiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer teveel van 't goede eigenlijk![]()
Maar jij kunt lekker acclimatiseren daar![]()
Wel een beetje ver om een weekendje langs te gaan
Eetze, ik zoek m'n bed opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies. maar ik ga nu even eten...doeiiii
Uhuquote:
nu weer slapen! Truste!quote:
Lekker rustig, dan kan ik tenminste normaal opstaan zonder afleiding.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:39 schreef stbabylon het volgende:
En nu is het ws. weer even een uur doodstil
Daar zijn ze voor gemaakt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd zowaar een keer wakker van de wake up light. En toen draaide ik me om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |