Dan hebben we Blytes!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef Techno het volgende:
[..]
En straks is iedereen van Hyves overgestapt op Facebook, dus dan kun je wederom opnieuw beginnen.
Dan gaat iedereen weer terug naar Hyvesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef Techno het volgende:
[..]
En straks is iedereen van Hyves overgestapt op Facebook, dus dan kun je wederom opnieuw beginnen.
Fake-sherlockquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik alleen nog geen foto's van Ripley gevonden
's Ochtends dus ook in de sportschoolquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:42 schreef STING het volgende:
Ik bedoelde niet in het algemeen, maar op de dag dat je dus 's ochtends sport
Maar dat je je beter voelt is natuurlijk ook leuk om te horen
je zei dat het daar vol zat een paar jaar geleden, ik gaf aan dat ik dat nu nog steeds zie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'een paar jaar geleden' is ontzettend moeilijk te begrijpen?
Die staat uiteraard in mijn vriendenlijst.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik alleen nog geen foto's van Ripley gevonden
Inderdaad!quote:
Zou het aanslaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Singles renamen naar 'Neukwaardige gedragingen. Deel 1.'
Zoals gezegd, apps-spam kun je makkelijk blocken, en dat is mijn grootste ergenisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat dus en anders is ze in een limited profiel gooien ook altijd heel fijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals gezegd, apps-spam kun je makkelijk blocken, en dat is mijn grootste ergenis
En ik ben vrij makkelijk in vriend-verzoeken weg te klikken.
Ik hou je bezigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef Kreator het volgende:
Niet om het nou meteen persoonlijk te maken, maar op Facebook zie je eruit als een onzekere lelijke ginger, Rival.
Groetjes,
Krea.
En vervolgens ben je in een vicieuze cirkel beland.quote:
Het is nu veel minder opdringerig. Je ziet het niet op de startpagina of je persoonlijke pagina. Je moet echt op een knopje drukken om de uitnodigingen te zien. Ik vind dat niet opdringerig (zeker omdat ik dus gewoon neit op dat knopje druk).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
je zei dat het daar vol zat een paar jaar geleden, ik gaf aan dat ik dat nu nog steeds zie.
Het geeft een beetje een beeld dat je alleen nog maar dingen mag zeggen die neukwaardig zijn, dus het lijkt me niet.quote:
Ik denk dat babs nu gaat huilen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:51 schreef Kreator het volgende:
En met FB bedoel ik dan niet Fuckbuddy.
Daar houden we toch van?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:52 schreef Techno het volgende:
[..]
En vervolgens ben je in een vicieuze cirkel beland.
Lijkt mij juist wel...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het geeft een beetje een beeld dat je alleen nog maar dingen mag zeggen die neukwaardig zijn, dus het lijkt me niet.
Best ende prima. Hoewel ik het meer zie als kenissenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:51 schreef Kreator het volgende:
Stb? Wil jij misschien mijn FB-Vriendje worden?. En met FB bedoel ik dan niet Fuckbuddy.
Nee, want dan mag je niets meer zeggen over je rode haar, je katten, of je nieuwe sneakersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar houden we toch van?Of juist niet?
[..]
Lijkt mij juist wel...
Die had de pot boy-butter al gepakt!quote:
Maar, maar... Rood haar kan je toch associeren met bedprestaties?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, want dan mag je niets meer zeggen over je rode haar, je katten, of je nieuwe sneakers
Ik doelde op rival, vrouwen mogen rood haar hebben, mannen niet, geloof ik dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, maar... Rood haar kan je toch associeren met bedprestaties?Daar las ik laatst nog een artikel over
Ik heb jou nog niet!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ois het facebook-uitwisseldag oid?
Ik heb Engelsen, Noren, een Deen en een Rus, maar Duitsers, komen er niet in!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
JAAAAAA! Ik heb m'n eerste Duitser op FB
Je hebt een FOK!-FB-account en een privé-FB-account?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou FOK! en prive liever gescheiden.
Gesicht Buch muss sein!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
Facebook privé noemen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou FOK! en prive liever gescheiden.
Oh, telt dat alleen voor vrouwen. Ik heb dus niet grondig gelezenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doelde op rival, vrouwen mogen rood haar hebben, mannen niet, geloof ik dan.
Hoewel ik als ik 12 was geweest nu waarschijnlijk smoorverliefd was geweest op de zoon van kennissen en die is zo rood als wat.
Je foto met glas bier tussen de tieten staat op FB?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
Vrouwen met rood haarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, telt dat alleen voor vrouwen. Ik heb dus niet grondig gelezen
In tegenstelling tot jou, heb ik niks tegen Duitsersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb Engelsen, Noren, een Deen en een Rus, maar Duitsers, komen er niet in!
Neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Je foto met glas bier tussen de tieten staat op FB?
Ik vind het echt helemaal niks... Oke, even nuanceren, ik kan het mooi vinden in uitzonderingsgevallen, maar verder heb ik echt niks met rood haarquote:
Nu voel je je niet meer alleen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:56 schreef Kreator het volgende:
[..]. Zeker. Maar het is toch fijn om te weten dat je lelijk bent.
Ik fok dan ook geen paarden...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou, heb ik niks tegen DuitsersZe fokken beste paarden.
Ik heb mezelf niet eensquote:
Dat weet ik niet, ik heb helemaal niet gelezen, dit is gebaseerd op een onderzoek onder vrienden en bekenden en dus totaal niet wetenschappelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, telt dat alleen voor vrouwen. Ik heb dus niet grondig gelezen
Ik vind t wel wat hebben, al heb ik nog nooit iets gehad met een roodharigequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het echt helemaal niks... Oke, even nuanceren, ik kan het mooi vinden in uitzonderingsgevallen, maar verder heb ik echt niks met rood haar
Het feit dat ze rood schaamhaar hebben schijnt voor sommige mannen wel iets te hebben...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind t wel wat hebben, al heb ik nog nooit iets gehad met een roodharige
Onmogelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind t wel wat hebben, al heb ik nog nooit iets gehad met een roodharige
quote:
Doe dr eens voorstellen enzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het feit dat ze rood schaamhaar hebben schijnt voor sommige mannen wel iets te hebben...
Ha, en ik heb ooit een vriendinnetje gehad met rood schaamhaar
Ik lul teveel
Hou eens op met lachen jij, anders kom ik niet meer bijquote:
Geen schaamhaar heeft wel iets.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het feit dat ze rood schaamhaar hebben schijnt voor sommige mannen wel iets te hebben...
Ha, en ik heb ooit een vriendinnetje gehad met rood schaamhaar
Ik lul teveel
Ik ga al lang niet meer met haar om... Ze zat bij me op de basisschool en heeft een tijdje bij ons gelogeerd toen haar moeder in het ziekenhuis lag.quote:
Maar anders dan anders toch ook wel?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen schaamhaar heeft wel iets.
Een persoon is niet echt representatief hequote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga al lang niet meer met haar om... Ze zat bij me op de basisschool en heeft een tijdje bij ons gelogeerd toen haar moeder in het ziekenhuis lag.
[..]
Maar anders dan anders toch ook wel?
Ik zei al: niet wetenschappelijk onderzoek onder vrienden en bekenden enzo, kan er weer een bij vinkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een persoon is niet echt representatief he
Als er iets leuks mee is gedaan kan ik t ook heel goed waarderenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen schaamhaar heeft wel iets.
Voel je gevleid, ik kreeg het linkje ook maar gewoon doorgestuurd. Als het aan mij lag, stierf je gewoon.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef rival het volgende:
Alles leuk en aardig hoor, maar ik denk dat jij wat meer bezig bent met mij dan andersom. ik hou er verder wel mee op
Ja, ik las het netquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei al: niet wetenschappelijk onderzoek onder vrienden en bekenden enzo, kan er weer een bij vinken
vlechtjes?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als er iets leuks mee is gedaan kan ik t ook heel goed waarderen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hou eens op met lachen jij, anders kom ik niet meer bij
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar anders dan anders toch ook wel?
Een streepje voor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sterretjes, vlechtjes, dreadsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AF!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voel je gevleid, ik kreeg het linkje ook maar gewoon doorgestuurd. Als het aan mij lag, stierf je gewoon.
Ik vind het echt leuke mensenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
Ik krijg overigens steeds meer respect voor ze germans. Vriendelijke mensen, respectvol. Een stuk beter dan Nederlanders ieg. En ze kunnen rijden.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuke mensenHeel gastvrij ook!
quote:
Veel vrouwen hebben donker, kan me voorstellen dat een streepje rood wel een grappige verrassing kan zijnquote:
Van die roze glitterdingen met Hello Kitty eropquote:
Van die elastiekjes met ronde balletjes eraanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van die roze glitterdingen met Hello Kitty erop
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind slipjes al ver genoeg gaan danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van die klemmetjes?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die elastiekjes met ronde balletjes eraan
En frutsels!
Scrunchiesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En frutsels!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
MI'squote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En frutsels!
Te ver zelfs. Hello Kittyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind slipjes al ver genoeg gaan dan
Ze houden hier nou nooit eens rekening met zwangere vrouwen en hun misselijkheidquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:06 schreef Tally het volgende:
Popcorn 's morgens is geen goed idee! Kunnen jullie niet wachten tot vanmiddag?
Ik heb ze nu ineens op heel andere plaatsen zitten dan in het schaamhaar door jouquote:
Niet op je ondergoedquote:
Schandaligquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze houden hier nou nooit eens rekening met zwangere vrouwen en hun misselijkheid
Ik krijg nu een hele grappige MIquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ze nu ineens op heel andere plaatsen zitten dan in het schaamhaar door jou
Gadverdammequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik krijg nu een hele grappige MIwaarom eigenlijk ook niet
quote:
Viel nog vies tegenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
Ik krijg overigens steeds meer respect voor ze germans. Vriendelijke mensen, respectvol. Een stuk beter dan Nederlanders ieg. En ze kunnen rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |