Die had de pot boy-butter al gepakt!quote:
Maar, maar... Rood haar kan je toch associeren met bedprestaties?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, want dan mag je niets meer zeggen over je rode haar, je katten, of je nieuwe sneakers
Ik doelde op rival, vrouwen mogen rood haar hebben, mannen niet, geloof ik dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, maar... Rood haar kan je toch associeren met bedprestaties?Daar las ik laatst nog een artikel over
Ik heb jou nog niet!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ois het facebook-uitwisseldag oid?
Ik heb Engelsen, Noren, een Deen en een Rus, maar Duitsers, komen er niet in!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
JAAAAAA! Ik heb m'n eerste Duitser op FB
Je hebt een FOK!-FB-account en een privé-FB-account?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou FOK! en prive liever gescheiden.
Gesicht Buch muss sein!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
Facebook privé noemen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik hou FOK! en prive liever gescheiden.
Oh, telt dat alleen voor vrouwen. Ik heb dus niet grondig gelezenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doelde op rival, vrouwen mogen rood haar hebben, mannen niet, geloof ik dan.
Hoewel ik als ik 12 was geweest nu waarschijnlijk smoorverliefd was geweest op de zoon van kennissen en die is zo rood als wat.
Je foto met glas bier tussen de tieten staat op FB?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
Vrouwen met rood haarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, telt dat alleen voor vrouwen. Ik heb dus niet grondig gelezen
In tegenstelling tot jou, heb ik niks tegen Duitsersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb Engelsen, Noren, een Deen en een Rus, maar Duitsers, komen er niet in!
Neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Je foto met glas bier tussen de tieten staat op FB?
Ik vind het echt helemaal niks... Oke, even nuanceren, ik kan het mooi vinden in uitzonderingsgevallen, maar verder heb ik echt niks met rood haarquote:
Nu voel je je niet meer alleen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:56 schreef Kreator het volgende:
[..]. Zeker. Maar het is toch fijn om te weten dat je lelijk bent.
Ik fok dan ook geen paarden...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou, heb ik niks tegen DuitsersZe fokken beste paarden.
Ik heb mezelf niet eensquote:
Dat weet ik niet, ik heb helemaal niet gelezen, dit is gebaseerd op een onderzoek onder vrienden en bekenden en dus totaal niet wetenschappelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, telt dat alleen voor vrouwen. Ik heb dus niet grondig gelezen
Ik vind t wel wat hebben, al heb ik nog nooit iets gehad met een roodharigequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het echt helemaal niks... Oke, even nuanceren, ik kan het mooi vinden in uitzonderingsgevallen, maar verder heb ik echt niks met rood haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |