SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
We zaten in de auto. Volgens mij viel 't hem wel op dat wij enthousiast waren om hem te zienquote:Op zondag 30 januari 2011 20:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je naar 'm gezwaaid? Volgens mij is 'ie vrij onschuldig gestoord, afgaande op z'n posts. Ziet hij er in het echt vervaarlijker uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:40 schreef loveli het volgende:
Hoop moeite voor een dom plaatjeHahahahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Waar heb je die codes voor nodig dan? Nieuwe camera besteld ofzo?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef Chicolate het volgende:
Oh handig. TAN codes bij mn ouders laten liggen, bestelling af moeten breken en nu kan ik niet terugvinden of ik hem nog kan hervatten later. En al wel bestelbevestiging gekregen. Baaah.
Daarom laat ik ze nu sms'en, ook te vaak dit probleem gehad.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef Chicolate het volgende:
Oh handig. TAN codes bij mn ouders laten liggen, bestelling af moeten breken en nu kan ik niet terugvinden of ik hem nog kan hervatten later. En al wel bestelbevestiging gekregen. Baaah.
gister over 2 weken komt de duutser!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay, ik zie Baardmans vanavond.. Dat heb ik echt even nodig...
Twee per week is wel genoegquote:Op maandag 31 januari 2011 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar heb je die codes voor nodig dan? Nieuwe camera besteld ofzo?
TAN via smsquote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef Chicolate het volgende:
wazzup?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:50 schreef Perruche het volgende:
Hoi rituals
Ik heb echt een k.u.t. dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonnebankje, keertje sporten, goed en veel slapen, gezond eten.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, dan kom ik er wel in.![]()
Help! Ik heb donderdag een fotoshoot. Ik word een van de gezichten van het bedrijf waar ik werk voor de "werken bij...." site.
Dus ik moet er geweldig uit zien over 3 dagen. Iemand tips?
die fout heb ik een keer gemaakt toen ik ook nog spul had opgesmeerd waardoor het bruinen beter ging.. tering wat liep ik toen voor lulquote:Op maandag 31 januari 2011 13:46 schreef loveli het volgende:
Alleen zonnebanken als je het vaker hebt gedaan
en geen brilletje op
Ik ben net terug van een maand Ethiopië en ze hebben ook een visagist, dus de zonnebank sla ik over.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:44 schreef Probability het volgende:
[..]
Zonnebankje, keertje sporten, goed en veel slapen, gezond eten.
Dat wist ik niet!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:52 schreef V1z0R het volgende:
Doe rustig aan met zuivel! Daarvan ga je vocht vasthouden...
Wat ging er fout?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi
Rijles is stom![]()
Ja ik deed 't zelf fout ik weet het
Hoi, was het je eerste les? Rijlessen zijn idd stom.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi
Rijles is stom![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:02 schreef Perruche het volgende:
En puff, rijles is stom totdat je het te pakken hebt, even doorzetten!
Mijn instructeur zong uit volle borst mee. Met Radio Noordzee. Alleen halverwege "meisjes met rooie haren" stopte hij altijd abrupt.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi, was het je eerste les? Rijlessen zijn idd stom.
Mijn rij-instructeur zat altijd te mekkeren dat ik moest kijken, terwijl ik heus wel keek. Maar je moet heel overdreven kijken, zodat hij kan zien dat je kijkt.
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn instructeur zong uit volle borst mee. Met Radio Noordzee. Alleen halverwege "meisjes met rooie haren" stopte hij altijd abrupt.
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn instructeur zong uit volle borst mee. Met Radio Noordzee. Alleen halverwege "meisjes met rooie haren" stopte hij altijd abrupt.
Ben ook niet verder dan de handvol lessen die al ingepland stonden gekomen bij hem. Bleef m'n lessen maar afzeggen omdat ik 't niet leuk vond (goh) en dat schoot dus niet zo op.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:21 schreef Probability het volgende:
Ik had dan al 10x een andere genomen, wat denkt ie wel niet?!!
Awww.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja hoi. Blij dat mams er is, voel me nu toch wel ziek. Bah!
Lolquote:Op maandag 31 januari 2011 14:09 schreef loveli het volgende:
[..]
rijles is heel stom, maar je rijbewijs hebben is tof, en zelfstandig autorijden ook. mn instructeur vertelde dat het voor hoogopgeleide mensen ook lastiger is, omdat die op een andere manier nadenken..quote:Op maandag 31 januari 2011 13:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi
Rijles is stom![]()
Zie je wel!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja hoi. Blij dat mams er is, voel me nu toch wel ziek. Bah!
Ah, vandaar dat het bij mij langer duurder dan gemiddeldquote:Op maandag 31 januari 2011 14:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
rijles is heel stom, maar je rijbewijs hebben is tof, en zelfstandig autorijden ook. mn instructeur vertelde dat het voor hoogopgeleide mensen ook lastiger is, omdat die op een andere manier nadenken..
hoeveel lessen heb je dan wel niet gehad?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat het bij mij langer duurder dan gemiddeld. Dit ga ik even vertellen als iemand me nog eens vraagt hoeveel lessen ik heb gehad
.
Oh dat weet ik niet meer, maar volgens mij iets van 55 ofzo? Ik had heel laat door hoe het schakelen nu eigenlijk werktequote:Op maandag 31 januari 2011 14:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoeveel lessen heb je dan wel niet gehad?
Ik geloof ik een stuk of 40. wel in 1 keer geslaagd. en nu vind ik autorijden echt tof!
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:00 schreef loveli het volgende:
Ligt ook aan de regio waar je les hebt. Als ik het over kon doen ging ik niet nog eens in de randstad examen doen, maar ergens in een uithoek. Groningen of Zeeland ofzo, veel minder druk verkeer.
ai do not agriequote:Op maandag 31 januari 2011 15:00 schreef loveli het volgende:
Ligt ook aan de regio waar je les hebt. Als ik het over kon doen ging ik niet nog eens in de randstad examen doen, maar ergens in een uithoek. Groningen of Zeeland ofzo, veel minder druk verkeer.
Je leert pas rijden als je een rijbewijs hebt, dus niks mis met papiertje halen in de polder. Jij komt wel aan je Rotterdamkilometers, no worries.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
ai do not agrie
Ons pap wordt best een beetje zenuwachtig als ie in rotterdam rijdt.
Dat wil ik dus niet
Klopt, ik heb het lekker in Limburg gedaan. Ook fijn dat ik daar een stuk beter de weg wist dan in Utrecht, waar ik toen pas een jaar woonde.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:00 schreef loveli het volgende:
0 lessenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Je rijbewijs halen in ruim 70 lessen
Gas geven tijdens een examen als er een voetganger op een zebrapad looptquote:Op maandag 31 januari 2011 15:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Je rijbewijs halen in ruim 70 lessen
Vrouwen kunnen niet inparkeren.quote:
Na 6 keer steken had ik ooit 27 cm ruimte aan de voorkant en minder dan 2 vingers tussen mijn trekhaak en de bumper van de auto achter mequote:Op maandag 31 januari 2011 15:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Whehe... http://www.autoblog.nl/ar(...)arkeren-met-wiskunde
Voor degenen die beter zijn in wiskunde dan in fileparkeren.
Ik kreeg laatst trouwens te horen dat ik net een man ben.
Heb het je een PM gestuurd, beetje lang verhaal. Moet het NU invullen maar zit er al een week tegen aan te hikken..quote:
ik had mn eerste ingreep al voordat ik de parkeerplek bij het CBR had verlaten. Toch in 1x geslaagd...quote:Op maandag 31 januari 2011 15:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Gas geven tijdens een examen als er een voetganger op een zebrapad loopt
Volgens mij zowel portret als helemaal. Of iig bovenlichaam helemaal.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:58 schreef Probability het volgende:
Ik zou ook rustig aandoen met koolzuur, kool en bonen.. Of is het een portretfoto?
wat voor bedrijf werk jij eigenlijk voor?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Volgens mij zowel portret als helemaal. Of iig bovenlichaam helemaal.
Jemig, en dan moet ik ook nog gaan verzinnen wat ik aan ga doen.
Ik gok van wel, als Mo 'em mag terugplaatsen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet niet of Merel dat goed vindt!
Ligt aan m'n goede buiquote:Op maandag 31 januari 2011 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
V1z0r, wat ben je lief attent.. Fijn dat je presentatie zo goed ging!
Geen idee wat Merel precies postte, maar 3 data voorstellen lijkt me juist dat 'ie z'n kansen wil vergroten. Maar wat weet ik ervan.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:16 schreef conleche het volgende:
Merel: als hij 3 data voorstelt, dan is het niet dat hij je niet leuk vindt, of hij zou van je agenda op de hoogte moeten zijn en dan expres precies die data voorstellen die jij niet kan. Ik zelf schat die kans niet erg hoog in.
Muts!!
Minstens 150 ofzoietsquote:Op maandag 31 januari 2011 14:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoeveel lessen heb je dan wel niet gehad?
Ik geloof ik een stuk of 40. wel in 1 keer geslaagd. en nu vind ik autorijden echt tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Oh help, dat krijg ik tijdens het sporten nu al vaak te horen. En ik kan het nietquote:Op maandag 31 januari 2011 15:32 schreef Probability het volgende:
Tijdens mijn rijlessen werd er gezegd dat ik moest stoppen met nadenken, dan zou het veel beter gaan!!
Ik kan volgens mij niet zo goed diepte zien, als ik mijn ene oog afdek dan zie ik niet echt verschil in diepte.. Maar ik kan prima rijdenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Minstens 150 ofzoiets![]()
maar behalve hoogopgeleid heb ik ook nog iets aan mijn ogen, dussss
(na 40 lessen en nog niet op de autoweg te zijn geweest geswitched van rijschool etc).
Mag toch al na 3?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:59 schreef Probability het volgende:
Als je 5x examen hebt gedaan, dan krijg je een staatsexamen. Daar zijn ze heel relaxed dus je haalt het gewoon!
Valium?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:03 schreef progje het volgende:
Uiteindelijk bij de 3de keer afrijden aan een goedje gegaan waarvan ik rustig zou worden en dat heeft me ook echt geholpen en toen gelukkig ook geslaagd.
kijk dat kan nog alle kanten opquote:Op maandag 31 januari 2011 17:38 schreef Viking84 het volgende:
Had ergens gesolliciteerd en niks meer gehoord, maar nu toch een berichtje dat ik nog even geduld moet hebben, omdat ze er nog niet uit zijn.
Nou, dat is iig iets.
Toch fijn dat ze het even meldenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:38 schreef Viking84 het volgende:
Had ergens gesolliciteerd en niks meer gehoord, maar nu toch een berichtje dat ik nog even geduld moet hebben, omdat ze er nog niet uit zijn.
Nou, dat is iig iets.
Ik heb een aangepast examen moeten doen omdat ik minder diepte ziequote:Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik kan volgens mij niet zo goed diepte zien, als ik mijn ene oog afdek dan zie ik niet echt verschil in diepte.. Maar ik kan prima rijden
Je zit nog in de running!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:38 schreef Viking84 het volgende:
Nou, dat is iig iets.
Geitenkaas? Of zit dat al in de taartjes? Offehhh geroerbakte spinazie? Ehhh. *blanco*quote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Culinaire dames, denk eens mee? Ik heb voor vanavond onwijze zin in rode uientaartjes, maar wat eet ik daar verder nog even bij?
45 graden is als je een taart in 8 punten deeltquote:Op maandag 31 januari 2011 17:53 schreef Syrena het volgende:
Wel eerst even nakijken hoe 45 graden eruitziet![]()
![]()
![]()
Broccoli.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Culinaire dames, denk eens mee? Ik heb voor vanavond onwijze zin in rode uientaartjes, maar wat eet ik daar verder nog even bij?
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:01 schreef loveli het volgende:
[..]
45 graden is als je een taart in 8 puntendeelt
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij nader inzien zou ik voor rode kool gaan. En rode wijn.
speaking of dat moment van de maand:quote:Op maandag 31 januari 2011 17:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik doe even mee met de hormoonballigen onder onsHet is Die Tijd, en terwijl ik VIND dat ik normaal moet eten/sporten verzand ik dan toch in een algeheel 'wee mij', met gemiddelde gedachten als: 'ikwilnietnaarbuitenwantdaarishetkoud", "heehoekomtdatkaneelkussentjenouweerinmnwaffel" en "ohneesikbendihihihik".
Ik heb dus merendeel van de dag onder een fleecedekentje doorgebracht, werk verrichtend voor de Engelsen, terwijl ik moed verzamelde om boodschappen te doen/te sporten vanavond. Boodschappen zijn binnen, nou het sporten nog
[..]
Je zit nog in de running!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Receptje?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, echt onwijs simpel. Rode uien in ringen, langzaam lekker zacht laten worden in een flinke klont boter. Bruine suiker erbij, balsamicoazijn, nog even door laten bakken. Bladerdeeg ontdooien en uimengsel erop scheppen. 15 ā 20 minuten bakken op 220 graden, denk ik. Eventueel met tijm en feta doen.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
speaking of dat moment van de maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, echt onwijs simpel. Rode uien in ringen,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cali, wat leuk!Succes met je laatste les!
Your body. Your soul. Your rituals.
Ja, alleen zochten ze iemand met enkele jaren ervaring en wint iemand die én ervaring heeft én dus stukken kan laten zien én net zo'n goeie (of een nog betere) brief heeft geschreven als ik het toch. Maar goed, ik ga in de tussentijd toch voor mezelf beginnen, dus het boeit niet meer zoquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
![]()
JagarIk heb het al eens geprobeerd, en kreeg toen ook doorbraakbloedingen. Maar, mijn lichaam lijkt veranderd te zijn, dus ik heb hoop. Hoop dat mn hand volgende week dan weer zover beter is dat ik een neiwe ring in kan brengen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cali, wat leuk!Succes met je laatste les!
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
eeh, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
eeh, ja.Lol en pas als je gehandicapt bent, sta je bij dat soort dingen stil. Ik kan het ook niet met linksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Wat onhandig! (ook je andere probleemquote:Op maandag 31 januari 2011 18:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb het al eens geprobeerd, en kreeg toen ook doorbraakbloedingen. Maar, mijn lichaam lijkt veranderd te zijn, dus ik heb hoop. Hoop dat mn hand volgende week dan weer zover beter is dat ik een neiwe ring in kan brengen....
Beschikbaar op verzoek?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:33 schreef Jagärtrut het volgende:
hoe vertalen jullie Available upon request.
heb nu op aanvraag verkrijgbaar, maar vind dat wat gek staan op mn CV!
loveliquote:Op maandag 31 januari 2011 18:33 schreef loveli het volgende:
Ik ga me niet mengen in de links-rechts discussie.
Ikzagjeikzagjeikzagje!!!! En dat was heel in het begin, waardoor ik dat hele stomme programma heb uitgekeken zonder je ooit meer te ontwaren!!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:01 schreef Goodbye het volgende:
Gister naar het NSF geweest, wat was het leuk
Heel onverantwoord patat en een milkshake gehad, maar wel lekker
![]()
En Merel was er ook, zo leuk!Vooral het moment dat in de snackbar dat ze aan het smsen was en zon sneaky glimlachje op dr mond had dat ik wel wist met wie ze aan het smsen was
Jaquote:Op maandag 31 januari 2011 18:01 schreef Goodbye het volgende:
En Merel was er ook, zo leuk!Vooral het moment dat in de snackbar dat ze aan het smsen was en zon sneaky glimlachje op dr mond had dat ik wel wist met wie ze aan het smsen was
Nog voordat ik jouw naam / ava zag, wist ik al dat deze post van jou wasquote:
Jaaaa hahaha, oh wat vond ik het erg toen ik hoorde dat ik in beeld was. Maar het viel volgens mij best meequote:Op maandag 31 januari 2011 18:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Ikzagjeikzagjeikzagje!!!! En dat was heel in het begin, waardoor ik dat hele stomme programma heb uitgekeken zonder je ooit meer te ontwaren!!
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:33 schreef loveli het volgende:
Ik ga me niet mengen in de links-rechts discussie.
Is dat erg?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog voordat ik jouw naam / ava zag, wist ik al dat deze post van jou was.
Ooh, wat leukquote:Op maandag 31 januari 2011 18:37 schreef Merel het volgende:
[..]
En ik heb waarschijnlijk vanaf dit weekend weer een kat! Of tweeDan mag ik ook bij de F&F-kliek GB
![]()
Oh, ik zou zo'n heel simpele rucolamelange salade erbij doen, met ui en cherrytomaatjes en een lekkere dressing.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, echt onwijs simpel. Rode uien in ringen, langzaam lekker zacht laten worden in een flinke klont boter. Bruine suiker erbij, balsamicoazijn, nog even door laten bakken. Bladerdeeg ontdooien en uimengsel erop scheppen. 15 ā 20 minuten bakken op 220 graden, denk ik. Eventueel met tijm en feta doen.
Nee hoorquote:
Oh sorry, dat heb ik gemist!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:37 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja
Al ben ik vandaag dus niet zo blij met 'mMaar komt wel goed. Als het me lukt om me niet als een hysterisch-wijf-met-issues tegen 'm te gedragen.
En ik heb waarschijnlijk vanaf dit weekend weer een kat! Of tweeDan mag ik ook bij de F&F-kliek GB
![]()
Het was ook maar vluchtig!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik heb je niet gezien, GB, maar ik heb ook niet gekeken (had het wel opstaan).
Dus ik hoef niet terug te kijken via UG?quote:
Rest mij de vraag wat er met kat 3 gebeurt.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:42 schreef Merel het volgende:
Ik krijg 2 van mijn/onze 3 katten terug van m'n ex. Ze wonen nu al 3 jaar bij hem. Eigenlijk had ik bedacht dat ik een huisdier niet zo handig vind in deze fase (en ben ik bang om een eenzaam kattenvrouwtje te worden), maar zij kunnen de katten niet meer houden en dan heb ik liever dat ze bij mij komen dan dat ze naar het asiel ofzo moeten natuurlijk
In dronten. Iets met aphrodite ofzo? Je komt me toch niet opzoeken hequote:
Het wordt met spinaziesalade en tilapiafilet.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, ik zou zo heel simpele rucolamelange salade erbij doen, met ui en cherrytomaatjes en een lekkere dressing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijstje:
O: havermout
O2: gedeeltelijk dezelfde havermout![]()
T: -
L: 1 boterham pindakaas, 1 boterham kaas
T: stukje krentenbrood
D: eetlepel aardappelpuree, eetlepel rode kool
En daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op maandag 31 januari 2011 18:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Rest mij de vraag wat er met kat 3 gebeurt.
tis al gelukt. mn moeder zou niet trots zijn op de hoeveelheid die ik eraf haalde, maar goed. scherp mes deed de trick...quote:Op maandag 31 januari 2011 19:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaeger, leuk!
Doppen van sugersnaps hoeft natuurlijk niet, die eet je gewoon niet op...
Anna, je bent misschien ziek maar probeer nog wat?
Mo, hoe is het met je spieren?
Daar is een ander huis voor gevonden, waar ik het helemaal mee eens ben, dus dat is goedquote:Op maandag 31 januari 2011 18:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Rest mij de vraag wat er met kat 3 gebeurt.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Over pap gesproken, ik had dus vandaag een kommetje brinta op, met halfvolle melk en bruine suikeris brinta eigenlijk gezond? Ik vond het heerlijk, en als ik die suiker vervang door zoetstof, heb ik dan een gezond ontbijt?
nee, tres mucho dineroquote:Op maandag 31 januari 2011 20:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
and tres muchos moneys! gelukkig duurt het nog even voordat kamperen weer kan!
Raar he, lichamen.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:59 schreef loveli het volgende:
Interessant voor Tink, hier in week 3 en zits galore. Mijn hormonen doen dus anders dan de jouwe.
Diane? Zou toch eerst een andere proberen, denk ik. Zolang je em slikt blijven puistjes weg, stop je dan zijn ze weer terug. En onzeker zijn omdat je depressief bent of omdat je puistje shebt... nare keuze.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Raar he, lichamen.![]()
Ben vandaag naar de dokter gegaan. Hij adviseert me ook de pil te nemen,maar heeft me wel gewaarschuwd voor de mogelijkheid van een depressie.
quote:Moet dus goed onder controle blijven. Kijken wat de specialist zegt over een week of 3.
Daarnaast gaat mijn bloed getest worden. Hij vertrouwt een aantal dingen niet.
^^quote:Op maandag 31 januari 2011 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm Tink.. 'een aantal dingen'? *bezorgd kijkt
Ik doe er ook niets in, ik vind het heerlijk!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Tink, eet jij brinta zonder iets erdoor? Dan vind ik het wel erg pappig, maar misschien is dat alleen even wennen?
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja. Ik vind het vies met suikerquote:Op maandag 31 januari 2011 21:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Tink, eet jij brinta zonder iets erdoor? Dan vind ik het wel erg pappig, maar misschien is dat alleen even wennen?
Ja. Geen idee wat. Ik hoor het wel. Ik ga iig niet dood voorlopigquote:Op maandag 31 januari 2011 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
zoetstof maakt het toch niet minder pappig? ik vind brinta van zichzelf altijd al best zoet trouwens! banaan en/of rozijntjes erdoor is ook lekker trouwensquote:Op maandag 31 januari 2011 21:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Jij ook al?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
En ook maar een lijstje, voor de eerlijkheid en de volledigheid!
O: twee sneetjes met smeerkaas en komkommer
T: kaneelkussentjesharhar.
L: een sneetje met een gekookt ei, en nog een eiwit los (het geel viel eruit op mijn vrij ranzigekookplaat
)
T: stukje zelfgebakken cake
D: hutspot met een rundercarré
S: Zumba! *zichzelf schopt*
T: misschien nog yoghurt ofzo.
behalve de stroopwafel vind ik dit juist een heel goed lijstje, zeker op een rpm dag!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje is kak.
O: magere yoghurt met muesli
L: 4 boterhammenDat krijg je als je aan een gedekte tafel gaat meelunchen. 1 met cervelaat en 3 met komkommersalade.
T: stroopwafel
T: kapje brood
S: prutles RPM
D: rijst met mexicaanse bonenschotelmix en gehakt
En nu voel ik me humongous.
Oke, de stroopwafel is misschien qua voedingswaarde niet de meest geweldige keuze, maar wat calorieën betreft is dit een prima lijst, zelfs zonder de RPM, lijkt me.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje is kak.
O: magere yoghurt met muesli
L: 4 boterhammenDat krijg je als je aan een gedekte tafel gaat meelunchen. 1 met cervelaat en 3 met komkommersalade.
T: stroopwafel
T: kapje brood
S: prutles RPM
D: rijst met mexicaanse bonenschotelmix en gehakt
En nu voel ik me humongous.
Erg hč? Vroeger kon ik bij het typen wel inschatten waar de regel ongeveer zou eindigen (waarom is dat in het invoerscherm niet gewoon exact hetzelfde als in de uiteindelijke post trouwensquote:
Waarschuwen voor depressie is toch niet standaard bij de pil?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Raar he, lichamen.![]()
Ben vandaag naar de dokter gegaan. Hij adviseert me ook de pil te nemen,maar heeft me wel gewaarschuwd voor de mogelijkheid van een depressie.
Nee. Maar wel als je met depressies reageert op hormoonschommelingen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:26 schreef anna82 het volgende:
[..]
Waarschuwen voor depressie is toch niet standaard bij de pil?
Komt helemaal goed!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:26 schreef anna82 het volgende:
En bedankt iedereen! Fijn! Ik ga maar weer mijn mooiste jurkje aantrekken en een zelfvertrouwen uitstralen van heb ik jou daar. (of althans een dappere poging wagen tot)
Had je verzuurde benen? Dan zou het zomaar havermout the sequel kunnen zijn geweest!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
RPM ging kut. Volgens mij had ik de pap van anna in m'n benen.
goed zo! het gaat gewoon helemaal goed komen!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:26 schreef anna82 het volgende:
[..]
En bedankt iedereen! Fijn! Ik ga maar weer mijn mooiste jurkje aantrekken en een zelfvertrouwen uitstralen van heb ik jou daar. (of althans een dappere poging wagen tot)
Da's denk ik het probleem, ik ben te lief voor mezelf met kaneelkussentjes en dergelijkequote:Op maandag 31 januari 2011 21:28 schreef Blurred86 het volgende:
ahw Mariawel lief zijn voor jezelf hoor!
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Waardoor was je gefrustreerd, Puff?
Die Catherine Zeta-Jones-kont was niet van mij he!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:36 schreef sigme het volgende:
Maria
Je bent veels te leuk en mooi om zo te sippen. Dus.
QFT!!!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:36 schreef sigme het volgende:
Maria
Dan hoop ik dat een non-hormonale oplossing te pas kan komen aan de hormonale problematiek. Ik ben geen Puff dus geen idee of dat haalbaar is.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Maar wel als je met depressies reageert op hormoonschommelingen.
Oeh! it gjit oan? succes!! En slaap lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 21:37 schreef sigme het volgende:
M'n icoontje op kleur zetten is de moeite niet waard, ik ga douchen en daarna naar bed, en dan morgen eindelijk beginnen met slopen!
PCOS? Ben je onregelmatig?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Geen idee wat. Ik hoor het wel. Ik ga iig niet dood voorlopigals het goed is
Ja het is gewoon een lastig probleem. Ik denk eigenlijk dat Tink zelf veel meer verstand heeft van smeerseltjes en gezichtsverzorging, en de antibioticagel was ook al geprobeerd toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat een non-hormonale oplossing te pas kan komen aan de hormonale problematiek. Ik ben geen Puff dus geen idee of dat haalbaar is.
oh, ik gooi die van mij er ook even in:quote:Op maandag 31 januari 2011 21:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kamperenwe hebben een leuk iglotentje samen
![]()
Vandaag was ik onverzadigbaar. En gefrustreerd. Helaas was ik ook alleen. Daarom een oprecht vreselijk lijstje
O: dubbele boterham pindakaas met hagelslag
T: sinaasappel
L: mislukte (twee halve) frittata, 2 stronkjes witlof
T: 3 mini nepmagnums
T: dubbele boterham kipfilet
D: andijviestamp met spekjes
T: biogarde met rozijntjes
T: boterham met pindakaas en hagelslag
T: sinaasappel
Hoezo emo-eten
Nog maar even QFT!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:36 schreef sigme het volgende:
Maria
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Dat ja...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmmm dat is echt geen stijl.
Wat een rotte pech Merel!
Hij heeft er dus eigenlijk naast jou, nog iemand op nagehouden? Lekker danquote:Op maandag 31 januari 2011 22:07 schreef Merel het volgende:
Ik wist niet eens dat er een ander was. Ik voel me zo voor gek gezet. En gekleineerd en afgewezen. Verdomme
wat een lul. en dat mag je hem zo ook vertellen......quote:Op maandag 31 januari 2011 22:07 schreef Merel het volgende:
Ik wist niet eens dat er een ander was. Ik voel me zo voor gek gezet. En gekleineerd en afgewezen. Verdomme
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat een lul. en dat mag je hem zo ook vertellen......
dat...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat een lul. en dat mag je hem zo ook vertellen......
Ah nee, dat meen je niet!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:07 schreef Merel het volgende:
echt, ik vind dat je hem nu moet opbellen en dit vertellen. kom op, zo behandel je mensen toch niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef Merel het volgende:
Echt hč, binnen een uur van "ik wil je zo graag zien" naar "er is ook iemand anders dus ik denk dat het beter is als we elkaar niet meer zien"?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |