abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 11:20:16 #1
70532 loveli
N
pi_92115795
Het vorige deel: Slank#1319 - Waar Aurum naar Rome gaat! *O*

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 11:20:26 #2
70532 loveli
N
pi_92115799
fipo
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 11:21:47 #3
70532 loveli
N
pi_92115840
Alternatief plaatje was deze :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
pi_92115876
Je spoiler is leeg, dus dat zou een saaie OP geworden zijn?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 11:23:36 #5
70532 loveli
N
pi_92115905
Bij mij issie niet leeg...
crap in = crap out
pi_92116168
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:23 schreef loveli het volgende:
Bij mij issie niet leeg...
Bij mij wel... Ben wel benieuwd nu :D
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 11:32:33 #7
70532 loveli
N
pi_92116248
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 11:32:46 #8
70532 loveli
N
pi_92116258
Zo beter?
crap in = crap out
pi_92116260
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 20:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Heb je naar 'm gezwaaid? Volgens mij is 'ie vrij onschuldig gestoord, afgaande op z'n posts. Ziet hij er in het echt vervaarlijker uit?
We zaten in de auto. Volgens mij viel 't hem wel op dat wij enthousiast waren om hem te zien :')
Hij ziet er in het echt trouwens precies hetzelfde uit :D Fascinerend :Y
pi_92116286
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:32 schreef loveli het volgende:
Zo beter?
Nu is niet alleen je spoiler leeg, maar ook je post direct boven je 'zo beter' post. ^^
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 11:35:05 #11
70532 loveli
N
pi_92116440
Linkje ook leeg :P
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 11:38:00 #13
70532 loveli
N
pi_92116459
Zeikerds :(
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 11:40:41 #14
70532 loveli
N
pi_92116541
Hoop moeite voor een dom plaatje :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
pi_92116558
Hahahahaha _O- Wel de moeite waard
pi_92116563
Ja nu is ie wel zichtbaar :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_92116573
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:40 schreef loveli het volgende:
Hoop moeite voor een dom plaatje :')

SPOILER
Hahahahaha. _O- .
pi_92116575
o hai! college is zowaar leuk!
Ja doei.
pi_92116630
Fijn Mo *O*
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 11:44:19 #20
70532 loveli
N
pi_92116697
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:41 schreef Chicolate het volgende:
Ja nu is ie wel zichtbaar :+.
Sceenshot => paint => uploaden naar photobucket :')
crap in = crap out
  maandag 31 januari 2011 @ 11:50:41 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92116919
Hoi! Terug van hardlopen. Ik denk steeds dat ik wel weer wat harder zal hebben gelopen dan de vorige keer, maar m'n gemiddelde snelheid is steeds precies hetzelfde :{w. Dan doe ik er ook geen moeite meer voor hoor! :{w. Als ik m'n phone heb, ga ik ook eens met een running app lopen. En dan blijkt vast dat ik al 10 km/u loop :+.

Wel een nieuwe personal best op 1 mijl, maar als ik van tevoren even op een kaartje kijk wat een hele km en een hele mijl is kan ik op dat punt even heul hard gaan lopen en dan een nieuw pr vestigen. Te makkelijk dus :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92117054
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:41 schreef Swietje het volgende:
Hahahahaha _O- Wel de moeite waard
Dit dus :D
pi_92117198
Vluchtig teruggelezen...

Uniek nog gecondoleerd met je tante!

Merel O+ En je Co is mooi!

Jammer dat je nu al wat met je nieuwe motor hebt gehad Mo :{ Wel ^O^ dat het nog zo is afgelopen en niet erger :)

Leuk aurum! Rome is mooi inderdaad!

Beterschap voor de handen van Jagar en Mr Sigme!

Sterkte gewenst voor Razz! Hopen dat de last een beetje meevalt...

Vast nog dingen gemist... Maar nu tijd voor een tuinkruiden bouillon!

_O- @ plaatje
SPOILER
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 31 januari 2011 @ 11:59:00 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92117230
Ik moet nog steeds wennen aan het verschil tussen pace (aantal min per km) en snelheid (aantal km/u) :')

you set a goal to run 5 runs under the avg pace of 9'20"/km in a month

En aangezien ik nu al 6:23 loop is dat wel een erg gemakkelijke goal :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_92117288
Oh handig :'). TAN codes bij mn ouders laten liggen, bestelling af moeten breken en nu kan ik niet terugvinden of ik hem nog kan hervatten later. En al wel bestelbevestiging gekregen. Baaah.
pi_92117779
Onhandig Chico -O-
  maandag 31 januari 2011 @ 12:15:22 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92117841
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef Chicolate het volgende:
Oh handig :'). TAN codes bij mn ouders laten liggen, bestelling af moeten breken en nu kan ik niet terugvinden of ik hem nog kan hervatten later. En al wel bestelbevestiging gekregen. Baaah.
Waar heb je die codes voor nodig dan? Nieuwe camera besteld ofzo?
Niet meer actief op Fok!
pi_92117868
quote:
Daarom laat ik ze nu sms'en, ook te vaak dit probleem gehad.

Beterschap Razz!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_92117944
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay, ik zie Baardmans vanavond. O+. Dat heb ik echt even nodig...
gister over 2 weken komt de duutser!

Na overleg met mn leidinggevende heb ik me ziek gemeld vandaag, werken gaat lastig...nu maar op de bakn tv series kijken enzo...

doet nit zoveel pijn, alleen bij temperatuurschommelingen..ben alleen wel benieuwd hoe het voelt als het verband eraf is...
pi_92117993
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waar heb je die codes voor nodig dan? Nieuwe camera besteld ofzo?
Twee per week is wel genoeg :'). Nee, een geheugenkaart voor de grote camera. Mn oude passen daar niet in.
  maandag 31 januari 2011 @ 12:43:54 #31
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92118772
Ik ben weer terug! Heb hier nog een tijd meegelurkt ( :@ ), maar ik vind het nu weer tijd om af en toe mee te posten.

Ik ben inmiddels verder afgevallen en zit nu denk ik op mijn streefgewicht (mijn streefgewicht heb ik inmiddels al tig keer aangepast :')). Ik woog vanmorgen 59,5kg ( *O* ) bij een lengte van 1.74m en heb ooit 45kg meer gewogen :@.

Nu moet ik dus zorgen dat ik stabiel blijf rond dit gewicht. Mijn eetpatroon is niet goed (te weinig), maar dat ben ik langzaam aan het aanpassen.

Lijstje van vandaag tot nu toe:
O: Rode bessen + 0% vet griekse yoghurt + lijnzaad
L: Twee volkoren crackers + 200gr hutenkase + komkommer + 2 tomaten

Dit is overigens helemaal geen goed moment om weer mee te komen posten, want ik moet eigenlijk leren voor een tentamen :'). Duidelijk geval van SOG :+.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_92118860
quote:
TAN via sms O+ (aangevraagd in de tijd dat ik nog erg veel tijd over had om te shoppen op het werk en mijn TAN-codes thuis lagen :') )

Over mijn oog, mijn ooglid hing (net als de rest van m'n gezicht) en ik kon het idd niet helemaal dicht krijgen, maar dat heeft maar een paar uur geduurd. Geen gevaar voor uitdroging denk ik, ik lag heel zielig op de bank en hielp af en toe met een vinger om te knipperen :+

En die ibu-poeders heb ik allemaal opgemaakt :@ ik had echt veel pijn. En een verstoorde wondgenezing (=stinken etc.). Maar ik hoor meer mensen waar het gewoon prima mee ging hoor, dus let niet op mij Razz ;)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_92118923
Hoi rituals :W

Ik heb echt een k.u.t. dag :r
pi_92118931
Ja hoi.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_92118961
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:50 schreef Perruche het volgende:
Hoi rituals :W

Ik heb echt een k.u.t. dag :r
wazzup?
pi_92119225
Ik had wat stoms vrijdag :(

SPOILER
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_92119382
SPOILER
pi_92119711
Brrr... waarom zit ik toch altijd een uur te twijfelen over elk woord in een mailtje, om dan de seconde dat het verstuurd is alsnog te denken "oh nee, ik had dát moeten zeggen!" :')

Nu moet ik wel even ontstressen. :+

Perruche, wil je er niet meer over kwijt? Is het wel iets wat weer overgaat, gewoon een baaldag?
pi_92120480
Topickiller. ;(
pi_92120668
Ok, dan kom ik er wel in. :)

Help! Ik heb donderdag een fotoshoot. Ik word een van de gezichten van het bedrijf waar ik werk voor de "werken bij...." site.
Dus ik moet er geweldig uit zien over 3 dagen. Iemand tips? :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_92120726
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, dan kom ik er wel in. :)

Help! Ik heb donderdag een fotoshoot. Ik word een van de gezichten van het bedrijf waar ik werk voor de "werken bij...." site.
Dus ik moet er geweldig uit zien over 3 dagen. Iemand tips? :D
Zonnebankje, keertje sporten, goed en veel slapen, gezond eten.
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 13:46:29 #42
70532 loveli
N
pi_92120795
Alleen zonnebanken als je het vaker hebt gedaan :')
en geen brilletje op
crap in = crap out
pi_92120856
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:46 schreef loveli het volgende:
Alleen zonnebanken als je het vaker hebt gedaan :')
en geen brilletje op
die fout heb ik een keer gemaakt toen ik ook nog spul had opgesmeerd waardoor het bruinen beter ging.. tering wat liep ik toen voor lul _O-
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_92120863
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:44 schreef Probability het volgende:

[..]

Zonnebankje, keertje sporten, goed en veel slapen, gezond eten.
Ik ben net terug van een maand Ethiopië en ze hebben ook een visagist, dus de zonnebank sla ik over. :P
Sporten staat in de planning, veel slapen ga ik proberen en is risotto ook gezond? :D
Krijg woensdag wel een vriendin te logeren. :D
Doe wat je niet durft.
  maandag 31 januari 2011 @ 13:51:38 #45
331 Merel
Be here now.
pi_92120977
Ik weet weer waarom ik zo'n hekel heb aan verliefd zijn, ik word er zo verdomd onzeker van :(

Nu weer verder werken, beschouw dit maar als een TVP :+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92121005
Doe rustig aan met zuivel! Daarvan ga je vocht vasthouden...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_92121019
Leuk Merel O+

Van verliefd zijn krijg je ook slaaptekort zeg, jeetje!
pi_92121211
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:52 schreef V1z0R het volgende:
Doe rustig aan met zuivel! Daarvan ga je vocht vasthouden...
Dat wist ik niet! :D
Ik zal mijn yoghurt en melk consumptie beperken!
En heel veel broccoli eten. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_92121225
O en ik zie een hele pijnlijke hand voorbijkomen van jeegertroela? (trut krijg ik niet uit mijn toetsenbord ;))

Au!!
pi_92121245
Hoi
Rijles is stom :(
Ja ik deed 't zelf fout ik weet het
pi_92121261
Ik zou ook rustig aandoen met koolzuur, kool en bonen.. Of is het een portretfoto?
pi_92121336
Hi mini, nee gewoon een baaldag :') sommige dingen vind ik gewoon zo moeilijk!
pi_92121363
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi
Wat ging er fout? ;(
Kom op! Volgende keer gaat het vast beter. :*
pi_92121384
Lijstje

O: soyamelk + allbran, appel
T: 2 passievruchtjes, notenreep (noten + honing, 155 kcal)
L: groot bruin broodje met pesto, kip, tomaat, 100 gr rauwkost
T: stukje taart (collega jarig)
B: 40 minuten fietsen
D: ik denk wokgerecht met groente, rode curry en witte rijst
pi_92121400
En puff, rijles is stom totdat je het te pakken hebt, even doorzetten!
  maandag 31 januari 2011 @ 14:06:44 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92121531
quote:
Hoi
Hoi, was het je eerste les? Rijlessen zijn idd stom.

Mijn rij-instructeur zat altijd te mekkeren dat ik moest kijken, terwijl ik heus wel keek. Maar je moet heel overdreven kijken, zodat hij kan zien dat je kijkt :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92121534
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:02 schreef Perruche het volgende:
En puff, rijles is stom totdat je het te pakken hebt, even doorzetten!
:Y Precies.

Djiez, er komt niks uit mijn handen :'). Ene collega wordt langzaamaan weer beterder, dus tja, dan moet je ook weer ff lekker socializen he. Ze kan alweer lekker lachen O+

/toch maar wat werk gaat verzetten....
pi_92121600
Ik had bij mijn rijlessen ook af en toe dat het for no apparent reason ineens weer een stuk slechter ging dan de keren daarvoor. De goede kant is dat het de keer daarna ineens weer beter kan gaan. Gewoon volhouden dus, je kunt alleen maar beter worden! :)

Perruche: oh, da's herkenbaar. Uiteindelijk komt er gelukkig altijd een moment dat je iets niet meer moeilijk vindt.

*positieve energie het topic in strooit* *O*
pi_92121605
Puff, ik voel met je mee... Ik vond rijles echt naar, elke les was ik zenuwachtig en ik werd er zo onzeker van. Na afloop kreeg ik ook alleen te horen wat ik fout had gedaan, nooit eens wat er wél goed ging. Succes, hopelijk gaat het snel beter :* .
Venus in pocketformaat
Š loveli
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 14:09:59 #60
70532 loveli
N
pi_92121646
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoi, was het je eerste les? Rijlessen zijn idd stom.

Mijn rij-instructeur zat altijd te mekkeren dat ik moest kijken, terwijl ik heus wel keek. Maar je moet heel overdreven kijken, zodat hij kan zien dat je kijkt :').
Mijn instructeur zong uit volle borst mee. Met Radio Noordzee. Alleen halverwege "meisjes met rooie haren" stopte hij altijd abrupt.
crap in = crap out
pi_92121744
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Mijn instructeur zong uit volle borst mee. Met Radio Noordzee. Alleen halverwege "meisjes met rooie haren" stopte hij altijd abrupt.
:P

Hij kan nogal geergerd doen als ik iets vergeet of te laat doe. Dat helpt niet echt. Maar ik moet maar gewoon door inderdaad. Het moet goedkomen!
pi_92121854
quote:

[..]

:') _O-
pi_92121988
Ik had 'n instructeur die altijd ging schelden als ik iets verkeerd of te laat deed. "Godverdomme, dat doe je toch niet, en m'n auto kost - ', 'Jezus, ben je soms - ' enz. En dan deed ik dus echt niks schokkends, en er gebeurde dus echt niets met die (overigens ook niet heel bijzondere) auto.

Ben toen maar geswitched naar 'n andere rijschool. Fijne auto, maar vooral een fijne instructrice waar ik erg mee gelachen heb.
pi_92122045
Ik had dan al 10x een andere genomen, wat denkt ie wel niet :D?!!
pi_92122051
Ja hoi. Blij dat mams er is, voel me nu toch wel ziek :'). Bah!
pi_92122151
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:21 schreef Probability het volgende:
Ik had dan al 10x een andere genomen, wat denkt ie wel niet :D?!!
Ben ook niet verder dan de handvol lessen die al ingepland stonden gekomen bij hem. Bleef m'n lessen maar afzeggen omdat ik 't niet leuk vond (goh) en dat schoot dus niet zo op. :P Maar was niet zo assertief destijds zullen we maar zeggen.
pi_92122182
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Awww. :* Sterkte!
  maandag 31 januari 2011 @ 14:38:39 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92122599
Sterkte voor Razz! :* En ik ben vergeten waar ik nog meer op wilde reageren. Zag een hoop gebabbel over belminuten en abo's enzo. Maar, ik zit bij Hi, betaal dus structureel teveel, gebruik de helft niet, heb 3 verzekeringen langs elkaar heen lopen.. geloof ik.. en nouja, ben te lui om het uit te zoeken :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92122694
Ik ben doodmoe maar heb wel meer dan genoeg geslapen }:|

Koffie!!!!!!
  maandag 31 januari 2011 @ 14:48:11 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92122937
quote:

[..]

Lol :D.

Die van mij zat altijd naast me met z'n vuist te zwaaien als een andere automobilist of een vrachtwagenchauffeur (vooral die) iets geks deed.
Niet meer actief op Fok!
pi_92122943
quote:
Hoi
rijles is heel stom, maar je rijbewijs hebben is tof, en zelfstandig autorijden ook. mn instructeur vertelde dat het voor hoogopgeleide mensen ook lastiger is, omdat die op een andere manier nadenken..

boh, berichtjes typen duurt lang.Net wel lekker een uur buiten gewandeld, de zon schijnt hier heerlijk. m'n vitamine D is weer aangevuld, want heb zonder muts gelopen zodat de vitamines door mn hele hoofd opgenomen konden worden.
  maandag 31 januari 2011 @ 14:48:30 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92122951
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Zie je wel! :*.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 31 januari 2011 @ 14:49:10 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92122982
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

rijles is heel stom, maar je rijbewijs hebben is tof, en zelfstandig autorijden ook. mn instructeur vertelde dat het voor hoogopgeleide mensen ook lastiger is, omdat die op een andere manier nadenken..
Ah, vandaar dat het bij mij langer duurder dan gemiddeld B-) . Dit ga ik even vertellen als iemand me nog eens vraagt hoeveel lessen ik heb gehad :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_92123031
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ah, vandaar dat het bij mij langer duurder dan gemiddeld B-) . Dit ga ik even vertellen als iemand me nog eens vraagt hoeveel lessen ik heb gehad :D.
hoeveel lessen heb je dan wel niet gehad?

Ik geloof ik een stuk of 40. wel in 1 keer geslaagd. en nu vind ik autorijden echt tof!
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 15:00:00 #75
70532 loveli
N
pi_92123470
Ligt ook aan de regio waar je les hebt. Als ik het over kon doen ging ik niet nog eens in de randstad examen doen, maar ergens in een uithoek. Groningen of Zeeland ofzo, veel minder druk verkeer.
crap in = crap out
  maandag 31 januari 2011 @ 15:01:30 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92123545
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik geloof ik een stuk of 40. wel in 1 keer geslaagd. en nu vind ik autorijden echt tof!
Oh dat weet ik niet meer, maar volgens mij iets van 55 ofzo? Ik had heel laat door hoe het schakelen nu eigenlijk werkte :'). We hebben zelfs nog overwogen maar over te stappen op een automaat.
Niet meer actief op Fok!
pi_92123667
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:00 schreef loveli het volgende:
Ligt ook aan de regio waar je les hebt. Als ik het over kon doen ging ik niet nog eens in de randstad examen doen, maar ergens in een uithoek. Groningen of Zeeland ofzo, veel minder druk verkeer.
:Y
En je rijbewijs halen in 23 lessen B-)
pi_92123871
Ik had er 26 of 27 in centrum amsterdam...was begonnen in rotterdam, 2 lessen gehad, toen 1 les in eindhoven en toen de rest (pakket van 24 lessen en examen enzo). Maar ben wel blij dat ik gewoon in Amsterdam heb gelest, als ik in brabant ofzo had gelest had ik echt niet in een drukke stad durven rijden...!

En ik ben ook nog eens hoogopgeleid :P
pi_92123904
V1z0r, wat ben je lief attent. :*. Fijn dat je presentatie zo goed ging!
pi_92123968
quote:
ai do not agrie
Ons pap wordt best een beetje zenuwachtig als ie in rotterdam rijdt.
Dat wil ik dus niet :P
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 15:14:34 #81
70532 loveli
N
pi_92124001
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

ai do not agrie
Ons pap wordt best een beetje zenuwachtig als ie in rotterdam rijdt.
Dat wil ik dus niet :P
Je leert pas rijden als je een rijbewijs hebt, dus niks mis met papiertje halen in de polder. Jij komt wel aan je Rotterdamkilometers, no worries.
crap in = crap out
pi_92124107
In Harare, daa heb ik echt leren rijden...als de stoplichten het niet deden was het letterlijk het recht van de sterkste...

Ik mis mn truck!
pi_92124119
Oef ik heb net zo'n lekker stukje taart op....!!! ik wil er nog een :')
  maandag 31 januari 2011 @ 15:17:39 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92124124
Ik heb in Nijmegen rijles gehad en ook afgereden. Heb 26 lessen gehad ofzo. Ik kon al autorijden toen ik begon :@.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92124177
quote:
Klopt, ik heb het lekker in Limburg gedaan. Ook fijn dat ik daar een stuk beter de weg wist dan in Utrecht, waar ik toen pas een jaar woonde.
pi_92124357
Je rijbewijs halen in ruim 70 lessen :7
  maandag 31 januari 2011 @ 15:27:59 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92124533
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
0 lessen :7

En ook geen rijbewijs B-)

:')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 15:29:02 #88
70532 loveli
N
pi_92124583
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gas geven tijdens een examen als er een voetganger op een zebrapad loopt B-)
crap in = crap out
pi_92124687
Als ik jullie zo hoor, heb ik ook wel potentie om 'm ooit te halen :P
pi_92124728
Tijdens mijn rijlessen werd er gezegd dat ik moest stoppen met nadenken, dan zou het veel beter gaan :P!!
  maandag 31 januari 2011 @ 15:35:42 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92124871
Ik reed af in Heerenveen. Eitje. Ik kneep hem alleen even toen er een groot obstakel op mijn weghelft stond en ik erlangs moest. En gelukkig hoefde ik niet in te parkeren, want dat kon ik tot en met mijn laatste rijles niet. Maar volgens mij is dat een typisch vrouwelijk euvel :+. En het was voorbij voor ik het wist, ook leuk :+ (in 1 keer gehaald dus).
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 15:36:58 #92
70532 loveli
N
pi_92124925
Ik kan inparkeren. Ben ik nu een man?
crap in = crap out
pi_92124985
Tijdens mijn rijlessen kon ik keigoed inparkeren en nu kei slecht :') sowieso kan ik nu echt slecht rijden, doe het ook nooit :D
pi_92125082
Zo ik kom er niet uit met m'n motivatie brief behalve: Ik wil het ik wil het!!!!!!!
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 15:42:15 #95
70532 loveli
N
pi_92125144
Wat moet je motiveren?
crap in = crap out
pi_92125268
Ik kan ook beter parkeren dan mijn vriend. :7 Ik vind het ook leuk om te rijden, maar mijn vriend ook, dus in de praktijk rijdt hij meestal.
Alleen fileparkeren kan ik niet goed, want dat heb ik ongeveer sinds mijn rijles (6 jaar geleden) al niet meer gedaan. Ik kon het toen ook alleen met één of ander regeltje, insturen als de leuning van de achterbank bij de achterkant van de auto naast je is oid. :? Volgens mij klopt dat bij de auto van mijn vriend helemaal niet. Heel handig, van die dingen die je alleen in je lesauto kunt. :+
pi_92125397
lijstje van vandaag:

O: havermoutpap
T: 1/2 komkommer met kip
L: kalkoenfilet
T: bolletje mozarella
D: zalm met groenten
T: 1/2 bak kwark en 25 gram amandelen.

ik heb echt superslecht geslapen, ben van 0115 tot 0300 wakker geweest :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 31 januari 2011 @ 15:48:29 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92125414
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:36 schreef loveli het volgende:
Ik kan inparkeren. Ben ik nu een man?
Vrouwen kunnen niet inparkeren.
loveli kan wel inparkeren.

Conclusie: loveli is geen vrouw :+. Ik zeg niet dat je dus een man bent :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92125628
Whehe... http://www.autoblog.nl/ar(...)arkeren-met-wiskunde
Voor degenen die beter zijn in wiskunde dan in fileparkeren.

Ik kreeg laatst trouwens te horen dat ik net een man ben. :o
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 15:56:54 #100
70532 loveli
N
pi_92125838
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Whehe... http://www.autoblog.nl/ar(...)arkeren-met-wiskunde
Voor degenen die beter zijn in wiskunde dan in fileparkeren.

Ik kreeg laatst trouwens te horen dat ik net een man ben. :o
Na 6 keer steken had ik ooit 27 cm ruimte aan de voorkant en minder dan 2 vingers tussen mijn trekhaak en de bumper van de auto achter me :7

Helaas was dat in de tijd dat er nog geen camera op een mobiel zat.
crap in = crap out
pi_92125869
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:42 schreef loveli het volgende:
Wat moet je motiveren?
Heb het je een PM gestuurd, beetje lang verhaal. Moet het NU invullen maar zit er al een week tegen aan te hikken..
  maandag 31 januari 2011 @ 16:00:52 #102
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92126009
70 lessen, eerste keer gezakt in Heerenveen (Vik boks), tweede keer geslaagd in Kampen (verhuizing).
Ben nou niet bepaald hoog opgeleid :')

Razz... owww, kusje erop...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92126044
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Gas geven tijdens een examen als er een voetganger op een zebrapad loopt B-)
ik had mn eerste ingreep al voordat ik de parkeerplek bij het CBR had verlaten. Toch in 1x geslaagd...
pi_92126176
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:58 schreef Probability het volgende:
Ik zou ook rustig aandoen met koolzuur, kool en bonen.. Of is het een portretfoto?
Volgens mij zowel portret als helemaal. Of iig bovenlichaam helemaal.

Jemig, en dan moet ik ook nog gaan verzinnen wat ik aan ga doen. :D
Doe wat je niet durft.
pi_92126222
quote:
11s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Volgens mij zowel portret als helemaal. Of iig bovenlichaam helemaal.

Jemig, en dan moet ik ook nog gaan verzinnen wat ik aan ga doen. :D
wat voor bedrijf werk jij eigenlijk voor?
  maandag 31 januari 2011 @ 16:06:22 #106
331 Merel
Be here now.
pi_92126293
-edit-
Oh, nou, laat dan maar, ik zit weer op m'n werk en als ik wil editten is dan altijd opeens m'n hele post weg. Geen zin om alles nog een keer te typen :( Mo mag het wel weer terugzetten, of een ander modje.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92126337
Merel, is niet zeuren.
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 16:08:36 #108
70532 loveli
N
pi_92126406
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Merel, is niet zeuren.
Typ jij dan even wat merel zei, ben nieuwsgierig :P
crap in = crap out
pi_92126512
Weet niet of Merel dat goed vindt!
pi_92126571
Merel typte oa een lijstje, maar die was niet zo lang.....volgens mij mocht daar mog wel wat bij....
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 16:13:34 #111
70532 loveli
N
pi_92126625
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet niet of Merel dat goed vindt!
Ik gok van wel, als Mo 'em mag terugplaatsen.
crap in = crap out
pi_92126685
Gisteren
O1: Fruit 'n fibre met halfvolle melk (was om 5 uur)
O2: meergranen afbakbroodje met gesmolten kaas, ham en uicamembert met zoete paprika en een gekookt eitje, verse jus, cappuccino x2
L: vla/yoghurt met diepvriesfruitjes
T: picolientje
S: hardlopen of salsa-aerobics ik hoefde niks gisteren :+
T: wodka, ovenzoutjes en de laatste sigme-bal
D: hachee, puree, rode kool met appeltjes
T: glas coolbest light
T: fruit 'n fibre met halfvolle melk

Planning vandaag:
O: gekookt eitje, 1x geroosterd brood met gesmolten 30+ kaas, ham, ui en italiaanse kruiden
L: 1x vers brood :9 met filet americain en eentje met een omelet van een half ei
T: 2 wasacrackers met light mayo, cherrytomaatjes en ui
S: hardlopen
T: wodka, ovenzoutjes
D: Japanse wokgroenten met mie of rijst en een in stukjes gesneden karbo erdoor.
T: vla/yoghurt diepvriesfruit
pi_92126798
Merel: als hij 3 data voorstelt, dan is het niet dat hij je niet leuk vindt, of hij zou van je agenda op de hoogte moeten zijn en dan expres precies die data voorstellen die jij niet kan. Ik zelf schat die kans niet erg hoog in.

Muts!!
:*
pi_92126869
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
V1z0r, wat ben je lief attent. :*. Fijn dat je presentatie zo goed ging!
Ligt aan m'n goede bui O+ En moet af en toe een misplaatste opmerking goedmaken :')
Jij vanavond veel plezier met baard! [/ bijlezende]

Tijdens mijn afrijden had ik een controleur van het CBR achterin zitten.
Volgens mij was mijn examinator net zo zenuwachtig als ik! :D

Niet kunnen fileparkeren :') :P
Mini, de achterste wielen moeten naast elkaar staan, zo heb ik het geleerd in ieder geval.

Ahw Merel :* Hij vindt je vast nog wel leuk hoor! Hij maakt je niet voor niets 2x ontbijt op bed ;)
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 16:19:13 #115
70532 loveli
N
pi_92126904
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:16 schreef conleche het volgende:
Merel: als hij 3 data voorstelt, dan is het niet dat hij je niet leuk vindt, of hij zou van je agenda op de hoogte moeten zijn en dan expres precies die data voorstellen die jij niet kan. Ik zelf schat die kans niet erg hoog in.

Muts!!
Geen idee wat Merel precies postte, maar 3 data voorstellen lijkt me juist dat 'ie z'n kansen wil vergroten. Maar wat weet ik ervan.
crap in = crap out
pi_92127000
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Minstens 150 ofzoiets :@ :') maar behalve hoogopgeleid heb ik ook nog iets aan mijn ogen, dussss :7 (na 40 lessen en nog niet op de autoweg te zijn geweest geswitched van rijschool etc).
  maandag 31 januari 2011 @ 16:25:39 #117
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92127179
LIjstje:
O: 300 gr kwark
T's: appel, sinaasappel, komkommer, wortel, tomaat, cup a soup kerrie, boterham ham
L: 3 boterhammen ham, kom tomatencremesoep met fabrieksballen, beker melk
T's: blokje choco, peer, 2 koekjes, nog een blokje choco (heb honger!)
D: roergebakken chinese kool/ui/champignons/biefstuk met kruiden (kwak er wel wat doorheen) met rijst.
T: zakje chips
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92127369
Ik heb m'n rijbewijs in Frankrijk gehaald en moest een combi doen van hellingproef terwijl ik file moest parkeren, dus het gewone fileparkeren is een eitje. Je moet terugdraaien als het midden van je voorkap precies op 45 graden staat! Da's de truc en je moet lekker strak naast degene die al staat beginnen.
pi_92127538
Hmgrpffff...
SPOILER
pi_92127630
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:32 schreef Probability het volgende:
Tijdens mijn rijlessen werd er gezegd dat ik moest stoppen met nadenken, dan zou het veel beter gaan :P!!
Oh help, dat krijg ik tijdens het sporten nu al vaak te horen. En ik kan het niet -O-. Ofwel, ik ga waarschijnlijk mijn rijbewijs in 100 lessen halen ofzo?
pi_92128367
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:21 schreef Syrena het volgende:

[..]

Minstens 150 ofzoiets :@ :') maar behalve hoogopgeleid heb ik ook nog iets aan mijn ogen, dussss :7 (na 40 lessen en nog niet op de autoweg te zijn geweest geswitched van rijschool etc).
Ik kan volgens mij niet zo goed diepte zien, als ik mijn ene oog afdek dan zie ik niet echt verschil in diepte.. Maar ik kan prima rijden :7
  maandag 31 januari 2011 @ 16:56:37 #122
171422 LadyBlack
paint it black
pi_92128774
:W

>100 lessen en 6x examen gedaan *)
Maar kan nu rijden als de beste *O* gewoon doorzetten dus Puff!!
pi_92128897
Als je 5x examen hebt gedaan, dan krijg je een staatsexamen. Daar zijn ze heel relaxed dus je haalt het gewoon!
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 17:00:18 #124
70532 loveli
N
pi_92128943
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:59 schreef Probability het volgende:
Als je 5x examen hebt gedaan, dan krijg je een staatsexamen. Daar zijn ze heel relaxed dus je haalt het gewoon!
Mag toch al na 3?
crap in = crap out
pi_92128987
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Mag toch al na 3?
O kan ook, maar daar zijn ze heel chill en heel aardig!
pi_92129081
pfff rijles... ik kon prima auto rijden (reed thuis ook altijd al op de trekker en heftruck en zo :P)

Maar ik kon niet afrijden.. ik had echt mega last van faalangst, kon niet meer schakelen, niet meer helder nadenken niet meer uitkijken :r

Uiteindelijk bij de 3de keer afrijden aan een goedje gegaan waarvan ik rustig zou worden en dat heeft me ook echt geholpen en toen gelukkig ook geslaagd.
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 17:12:32 #127
70532 loveli
N
pi_92129577
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:03 schreef progje het volgende:
Uiteindelijk bij de 3de keer afrijden aan een goedje gegaan waarvan ik rustig zou worden en dat heeft me ook echt geholpen en toen gelukkig ook geslaagd.
Valium?
crap in = crap out
pi_92129875
quote:
12s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Valium?
_O-
  maandag 31 januari 2011 @ 17:38:30 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92130887
Had ergens gesolliciteerd en niks meer gehoord, maar nu toch een berichtje dat ik nog even geduld moet hebben, omdat ze er nog niet uit zijn.

Nou, dat is iig iets :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92130964
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:38 schreef Viking84 het volgende:
Had ergens gesolliciteerd en niks meer gehoord, maar nu toch een berichtje dat ik nog even geduld moet hebben, omdat ze er nog niet uit zijn.

kijk dat kan nog alle kanten op :)
pi_92131056
Lijstje:

S: 45 min cardio + kracht
O: 300 gram kwark + lijnzaad (pas om 10:15 :@)
L: 2 gebakken eieren + 2 plakjes ham en half zakje rauwkost
T: paar stukjes truffelworst :9
T: halve paprika
D: gamba's geflambeerd in Ricard en dat gaat dan in de oven met een tomaat + feta + bosui + ui enz.. prutje :9
pi_92131547
quote:

Toch fijn dat ze het even melden :Y) *duimt*

quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik kan volgens mij niet zo goed diepte zien, als ik mijn ene oog afdek dan zie ik niet echt verschil in diepte.. Maar ik kan prima rijden :7
Ik heb een aangepast examen moeten doen omdat ik minder diepte zie 8-) Ik rij voorzichtiger, ik heb graag veel ruimte voor me. Veeeeeeeeeeeeelll. En dan gaan anderen voor me invoegen, want er is lekker veel plaats :+ Och ja.

Die tip van Co ga ik eens proberen op te letten. Wel eerst even nakijken hoe 45 graden eruitziet :@ :') _O-

Vandaag op het werk was er bijna geen parkeerplek, ik hoop echt dat ik straks geen deuken heb, ik stond buiten de vakken want het ging niet anders.
  maandag 31 januari 2011 @ 17:54:33 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92131576
Ik doe even mee met de hormoonballigen onder ons :+ Het is Die Tijd, en terwijl ik VIND dat ik normaal moet eten/sporten verzand ik dan toch in een algeheel 'wee mij', met gemiddelde gedachten als: 'ikwilnietnaarbuitenwantdaarishetkoud", "heehoekomtdatkaneelkussentjenouweerinmnwaffel" en "ohneesikbendihihihik".

Ik heb dus merendeel van de dag onder een fleecedekentje doorgebracht, werk verrichtend voor de Engelsen, terwijl ik moed verzamelde om boodschappen te doen/te sporten vanavond. Boodschappen zijn binnen, nou het sporten nog :+

quote:

Je zit nog in de running! *O*
pi_92131649
Je hebt toch twee ogen nodig om diepte te kunnen zien!
Ik wilde nog hardlopen, maar de kleren zijn nog helemaal niet droog -O- morgen dus maar.
pi_92131657
Culinaire dames, denk eens mee? Ik heb voor vanavond onwijze zin in rode uientaartjes, maar wat eet ik daar verder nog even bij?
  maandag 31 januari 2011 @ 17:57:33 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92131716
En ook maar een lijstje, voor de eerlijkheid en de volledigheid!

O: twee sneetjes met smeerkaas en komkommer
T: kaneelkussentjes oO< harhar.
L: een sneetje met een gekookt ei, en nog een eiwit los (het geel viel eruit op mijn vrij ranzige :@ kookplaat :') )
T: stukje zelfgebakken cake
D: hutspot met een rundercarré
S: Zumba! *zichzelf schopt*
T: misschien nog yoghurt ofzo.
  maandag 31 januari 2011 @ 17:58:04 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92131735
Ik heb nog nooit rode uientaartjes gegeten, dus ik heb werkelijk geen idee. Maar waarom reageer ik eigenlijk? Ik ben de minst culinaire van het stel hier :').
  maandag 31 januari 2011 @ 17:58:27 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92131753
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Culinaire dames, denk eens mee? Ik heb voor vanavond onwijze zin in rode uientaartjes, maar wat eet ik daar verder nog even bij?
Geitenkaas? Of zit dat al in de taartjes? Offehhh geroerbakte spinazie? Ehhh. *blanco*
  maandag 31 januari 2011 @ 17:59:26 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92131793
Bij nader inzien zou ik voor rode kool gaan. En rode wijn.
pi_92131878
w/ Gister naar het NSF geweest, wat was het leuk :D Heel onverantwoord patat en een milkshake gehad, maar wel lekker :9

En Merel was er ook, zo leuk! O+ Vooral het moment dat in de snackbar dat ze aan het smsen was en zon sneaky glimlachje op dr mond had dat ik wel wist met wie ze aan het smsen was :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 18:01:37 #141
70532 loveli
N
pi_92131902
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:53 schreef Syrena het volgende:
Wel eerst even nakijken hoe 45 graden eruitziet :@ :') _O-
45 graden is als je een taart in 8 punten deelt :+
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 18:02:26 #142
70532 loveli
N
pi_92131936
quote:
Broccoli.
crap in = crap out
pi_92131939
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:01 schreef loveli het volgende:

[..]

45 graden is als je een taart in 8 puntendeelt :+
:D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 31 januari 2011 @ 18:04:46 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92132051
Taaaaart :9~

;( o|O

quote:
9s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij nader inzien zou ik voor rode kool gaan. En rode wijn.
:D
pi_92132186
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik doe even mee met de hormoonballigen onder ons :+ Het is Die Tijd, en terwijl ik VIND dat ik normaal moet eten/sporten verzand ik dan toch in een algeheel 'wee mij', met gemiddelde gedachten als: 'ikwilnietnaarbuitenwantdaarishetkoud", "heehoekomtdatkaneelkussentjenouweerinmnwaffel" en "ohneesikbendihihihik".

Ik heb dus merendeel van de dag onder een fleecedekentje doorgebracht, werk verrichtend voor de Engelsen, terwijl ik moed verzamelde om boodschappen te doen/te sporten vanavond. Boodschappen zijn binnen, nou het sporten nog :+

[..]

Je zit nog in de running! *O*
speaking of dat moment van de maand:
SPOILER
pi_92132364
quote:
Receptje? O-)

Ben gek op rode uien :9
pi_92132409
Lijstje:

O: 2 boterhammen met salami
T: banaan, appel
L: bruine pistolet met zeeuws spek en honingmosterdsaus, pistolet met pesto
T: appel
T: salade
D: zuurkool stamppot met gehaktbal :9
pi_92132451
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:11 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Receptje? O-)

Ben gek op rode uien :9
Oh, echt onwijs simpel. Rode uien in ringen, langzaam lekker zacht laten worden in een flinke klont boter. Bruine suiker erbij, balsamicoazijn, nog even door laten bakken. Bladerdeeg ontdooien en uimengsel erop scheppen. 15 ā 20 minuten bakken op 220 graden, denk ik. Eventueel met tijm en feta doen.
pi_92132475
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:08 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

speaking of dat moment van de maand:
SPOILER
SPOILER
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 18:17:55 #150
70532 loveli
N
pi_92132663
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:13 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, echt onwijs simpel. Rode uien in ringen,
crap in = crap out
pi_92132676
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef loveli het volgende:

[..]

:D :'( :D _O-
  maandag 31 januari 2011 @ 18:20:00 #152
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_92132766
Okay, dus de date morgen gaat niet door, maar ik heb wel een smsje waarmee mijn onzekerheden (of het gevoel 'zeker te weten dat hij me niet leuk vindt' ) weer wat zijn ingedamd.

en hij is leuk :@ Niet mijn-type-leuk, maar wel écht leuk *zwijmel*
Bij het wandelen gister liepen we steeds hand in hand O+
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 31 januari 2011 @ 18:20:47 #153
277802 _Calimero_
pi_92132803
in ringen, door ringen, whats all the difference!
Lastig Jagar, dat je nu wel mķet doorringen, maar je kunt moeilijk je buurman even om hulp vragen met zo iets :')
  maandag 31 januari 2011 @ 18:21:14 #154
277802 _Calimero_
pi_92132821
En ik ga jullie verlaten om mijn laatste maandagavond spinningles te geven :o :'( *O*

Daag!
pi_92132926
SPOILER
  maandag 31 januari 2011 @ 18:24:01 #156
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92132953
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef loveli het volgende:

[..]

_O-

Jagar
SPOILER
Cali, wat leuk! O+ Succes met je laatste les!
pi_92133024
o hai y'all..

rooster-stress
paper-ding-wat-slecht-is-maar-af-moest-en-ingeleverd-moest-stress

wijn O+

goedenavond :P
Ja doei.
  maandag 31 januari 2011 @ 18:27:02 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92133080
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:40 schreef progje het volgende:

[..]

kijk dat kan nog alle kanten op :)
Ja, alleen zochten ze iemand met enkele jaren ervaring en wint iemand die én ervaring heeft én dus stukken kan laten zien én net zo'n goeie (of een nog betere) brief heeft geschreven als ik het toch. Maar goed, ik ga in de tussentijd toch voor mezelf beginnen, dus het boeit niet meer zo :). Ben dat afwachten en dat 'bedelen' om een baan echt een beetje zat. Als niemand mij werk wil geven, dan geef ik mezelf wel werk :7.
Niet meer actief op Fok!
pi_92133111
oh, tof Vik! Ik duim verder :) :Y
Ja doei.
  maandag 31 januari 2011 @ 18:29:09 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92133185
Hoe zit dat met die ringen. Moet je elke maand een nieuwe ring erin stoppen dan? :?.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 18:29:52 #161
70532 loveli
N
pi_92133221
crap in = crap out
pi_92133226
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:24 schreef Rituals het volgende:

[..]

_O-

Jagar
SPOILER
Cali, wat leuk! O+ Succes met je laatste les!
Ik heb het al eens geprobeerd, en kreeg toen ook doorbraakbloedingen. Maar, mijn lichaam lijkt veranderd te zijn, dus ik heb hoop. Hoop dat mn hand volgende week dan weer zover beter is dat ik een neiwe ring in kan brengen....
pi_92133269
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILER
eeh, ja.

SPOILER
  maandag 31 januari 2011 @ 18:31:28 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92133312
Lol!
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:30 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

eeh, ja.

SPOILER
Lol en pas als je gehandicapt bent, sta je bij dat soort dingen stil. Ik kan het ook niet met links :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92133326
Tof Vik! Blijf ook duimen.

@jagar: ik sluit me aan bij DaD, ik zou daar pas aan denken op het moment dat het al te laat is :').

Jeej ik ga morgen met mn moeder naar de sauna :D. En toevallig is het damesdag, vind ik stiekem toch wel fijner voor de eerste keer :@.

Mijn idee om twee vakken te volgen is te ambitieus, komende week maar naar de studieadviseur met wat te doen. Het vak wat ik wil laten vallen is misschien wel heel belangrijk voor mn master, en ik mis dan ook nog eens 1 (!!!) punt. Eens kijken waar ik dat punt dan wel vandaan kan gaan plukken. En anders maar 8 weken bikkelen en geen tijd meer voor mezelf. Eigenlijk zie ik dat niet zitten.
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 18:33:17 #166
70532 loveli
N
pi_92133390
Ik ga me niet mengen in de links-rechts discussie.
crap in = crap out
pi_92133414
hoe vertalen jullie Available upon request.

heb nu op aanvraag verkrijgbaar, maar vind dat wat gek staan op mn CV!
  maandag 31 januari 2011 @ 18:34:37 #168
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92133463
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:29 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik heb het al eens geprobeerd, en kreeg toen ook doorbraakbloedingen. Maar, mijn lichaam lijkt veranderd te zijn, dus ik heb hoop. Hoop dat mn hand volgende week dan weer zover beter is dat ik een neiwe ring in kan brengen....
Wat onhandig! (ook je andere probleem :+). Ik zag op wintersport ooit een meisje dat twee armen in het gips had :X.
  maandag 31 januari 2011 @ 18:35:19 #169
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92133496
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:33 schreef Jagärtrut het volgende:
hoe vertalen jullie Available upon request.

heb nu op aanvraag verkrijgbaar, maar vind dat wat gek staan op mn CV!
Beschikbaar op verzoek?
pi_92133564
Ik kan nu zelfs een bh aandoen zonder mijn rechterarm te gebruiken :7 maar je voelt je wel enorm zielig en gehandicapt :'( zeker als het ook nog pijn doet.

SPOILER
pi_92133583
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:33 schreef loveli het volgende:
loveli _O- Je gaat lekker! :D O+
pi_92133598
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:01 schreef Goodbye het volgende:
w/ Gister naar het NSF geweest, wat was het leuk :D Heel onverantwoord patat en een milkshake gehad, maar wel lekker :9

En Merel was er ook, zo leuk! O+ Vooral het moment dat in de snackbar dat ze aan het smsen was en zon sneaky glimlachje op dr mond had dat ik wel wist met wie ze aan het smsen was :+
Ikzagjeikzagjeikzagje!!!! En dat was heel in het begin, waardoor ik dat hele stomme programma heb uitgekeken zonder je ooit meer te ontwaren!!
  maandag 31 januari 2011 @ 18:37:42 #173
331 Merel
Be here now.
pi_92133606
quote:
Op maandag 31 januari 2011 18:01 schreef Goodbye het volgende:

Ja O+

Al ben ik vandaag dus niet zo blij met 'm :P Maar komt wel goed. Als het me lukt om me niet als een hysterisch-wijf-met-issues tegen 'm te gedragen.

En ik heb waarschijnlijk vanaf dit weekend weer een kat! Of twee :o Dan mag ik ook bij de F&F-kliek GB 8-) ;)
  maandag 31 januari 2011 @ 18:37:59 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92133626
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:18 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:D :'( :D _O-
Nog voordat ik jouw naam / ava zag, wist ik al dat deze post van jou was :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92133659
quote:
10s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Ikzagjeikzagjeikzagje!!!! En dat was heel in het begin, waardoor ik dat hele stomme programma heb uitgekeken zonder je ooit meer te ontwaren!!
Jaaaa hahaha, oh wat vond ik het erg toen ik hoorde dat ik in beeld was. Maar het viel volgens mij best mee :P

Er waren nog wel een paar anderen van ons pontificaal in beeld. Alles met vlag was van Fok! in ieder geval :D
pi_92133665
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:33 schreef loveli het volgende:
:')!
Ja doei.
pi_92133673
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nog voordat ik jouw naam / ava zag, wist ik al dat deze post van jou was :P.
Is dat erg? :@
  maandag 31 januari 2011 @ 18:38:55 #178
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92133679
Heb 5 boterhammen op, yoghurt én een stroopwafel :% dusssssss ik ga nu maar even flink RPMen :W.
pi_92133693
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:37 schreef Merel het volgende:

[..]

En ik heb waarschijnlijk vanaf dit weekend weer een kat! Of twee :o Dan mag ik ook bij de F&F-kliek GB 8-) ;)
Ooh, wat leuk O+ Pics?
pi_92133694
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:13 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, echt onwijs simpel. Rode uien in ringen, langzaam lekker zacht laten worden in een flinke klont boter. Bruine suiker erbij, balsamicoazijn, nog even door laten bakken. Bladerdeeg ontdooien en uimengsel erop scheppen. 15 ā 20 minuten bakken op 220 graden, denk ik. Eventueel met tijm en feta doen.
Oh, ik zou zo'n heel simpele rucolamelange salade erbij doen, met ui en cherrytomaatjes en een lekkere dressing. :9

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 31-01-2011 19:19:12 ]
  maandag 31 januari 2011 @ 18:39:13 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92133703
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Is dat erg? :@
Nee hoor :P.

Ik heb je niet gezien, GB, maar ik heb ook niet gekeken (had het wel opstaan).
Niet meer actief op Fok!
pi_92133715
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:37 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja O+

Al ben ik vandaag dus niet zo blij met 'm :P Maar komt wel goed. Als het me lukt om me niet als een hysterisch-wijf-met-issues tegen 'm te gedragen.

Oh sorry, dat heb ik gemist! :D Maar natuurlijk komt dat goed!

Oh en wat leukkkkk, wel foto's posten hč! Desnoods in F&F :P
pi_92133731
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee hoor :P.

Ik heb je niet gezien, GB, maar ik heb ook niet gekeken (had het wel opstaan).
Het was ook maar vluchtig!
pi_92133749
dames, wat zal ik gaan koken/eten?

kan kiezen tussen:

pasta met gorgonzola en peer
risotto met spinazie en gerookte zalm
nasi met pindasaus en casave
'uit eten' --> Funkyburger met friet en groente en daarna naar de bios :')
pastasalade met groente

ga zo de boodschappen opruimen en moet nog beslissen waar ik trek in heb :X
Ja doei.
  maandag 31 januari 2011 @ 18:40:22 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92133758
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:39 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Het was ook maar vluchtig!
Dus ik hoef niet terug te kijken via UG? :P (omstreeks welke minuut dan?)
Niet meer actief op Fok!
pi_92133815
kan het ook aan Mr.Mo vragen, die komt zo thuis _O-
Ja doei.
  maandag 31 januari 2011 @ 18:42:53 #187
331 Merel
Be here now.
pi_92133895
Ik krijg 2 van mijn/onze 3 katten terug van m'n ex. Ze wonen nu al 3 jaar bij hem. Eigenlijk had ik bedacht dat ik een huisdier niet zo handig vind in deze fase (en ben ik bang om een eenzaam kattenvrouwtje te worden), maar zij kunnen de katten niet meer houden en dan heb ik liever dat ze bij mij komen dan dat ze naar het asiel ofzo moeten natuurlijk :)
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 18:44:28 #188
70532 loveli
N
pi_92133982
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:42 schreef Merel het volgende:
Ik krijg 2 van mijn/onze 3 katten terug van m'n ex. Ze wonen nu al 3 jaar bij hem. Eigenlijk had ik bedacht dat ik een huisdier niet zo handig vind in deze fase (en ben ik bang om een eenzaam kattenvrouwtje te worden), maar zij kunnen de katten niet meer houden en dan heb ik liever dat ze bij mij komen dan dat ze naar het asiel ofzo moeten natuurlijk :)
Rest mij de vraag wat er met kat 3 gebeurt.
crap in = crap out
pi_92134050
@Chico naar welke Sauna ga je?
pi_92134219
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:45 schreef progje het volgende:
@Chico naar welke Sauna ga je?
In dronten. Iets met aphrodite ofzo? Je komt me toch niet opzoeken he :o. Heb een bon voor 2e persoon gratis. Ze hebben 2 sauna's zag ik, en dat is voor de eerste keer ook wel genoeg :).

Ik heb net toch zo ongelooflijk lekker gegeten O+. Besloten om weer te gaan koken en een eetritme op te bouwen, dus hamburger gebakken (de extra mager was in de bonus), sla + tomaat erop, italiaanse bol en beetje yofresh mayo. Hmmmm veel lekkerder dan bij de mac ofzo O+. Volgende keer doe ik er ook bacon, kaas of ei op (ok dat is minder gezond).
pi_92134257
En wat ik wilde zeggen: wat leuk van je katten Merel!
pi_92134635
@Chico: nou ik wilde net morgen naar de Sauna gaan :+

Nee hoor, ik was gewoon nieuwsgierig omdat ik zelf geregeld naar de Sauna ga..
Mijn favoriete tot nu toe is de Veluwse Bron O+ maar die is echt groot :P

Veel plezier morgen!
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 18:58:35 #193
70532 loveli
N
pi_92134734
Sauna, zou ik ook naartoe gaan voor een massage. Hadden ze me verkeerd ingepland.
crap in = crap out
pi_92135090
risotto it is O+
Ja doei.
pi_92135206
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh, ik zou zo heel simpele rucolamelange salade erbij doen, met ui en cherrytomaatjes en een lekkere dressing. :9
Het wordt met spinaziesalade en tilapiafilet.
pi_92135838
hier ovenfrietjes met sugarsnaps. Als ik de sugersnaps kan punten, that is. anders ovenfrietjes met appelmoes...
pi_92135896
oh, en de Duutser en ik hebben een nieuwe tent op he toog, en ik vind he, heeeel erg tof!

het is een XL tent, met een 20 cm langere binnentent, zodat ook langere mensen lekker kunnen liggen!
pi_92136007
hip! Van welk merk?
Ja doei.
pi_92136013
:W ! Ik was laptoploos en bijlezen gaat zo lastig op mijn telefoon, zo zonder spoilers en foto's, maar wat ik zoal heb onthouden: beterschap voor Razz haar gebitje, :* voor neen en O+ voor Merel, klinkt (overall) goed dame!

egopost: Morgen heb ik de eerste dag van mijn nieuwe baan op mijn oude werk en nu ben ik al de hele dag misselijk :{ Ik hoop dat het de zenuwen zijn en dat ik niet ziek aan het worden ben. Het kan ook komen omdat (viezige info)

SPOILER
lijstje:
O: havermout
O2: gedeeltelijk dezelfde havermout :')
T: -
L: 1 boterham pindakaas, 1 boterham kaas
T: stukje krentenbrood
D: eetlepel aardappelpuree, eetlepel rode kool
  maandag 31 januari 2011 @ 19:23:49 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92136041
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:44 schreef loveli het volgende:

[..]

En daar ben ik ook benieuwd naar ;). Misschien is kat nr 3 pas na de breuk van Merel met ex gekomen?

Wel leuk dat je er twee terug krijgt!
Niet meer actief op Fok!
pi_92136211
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:23 schreef motorbloempje het volgende:
hip! Van welk merk?
Deze is het
  maandag 31 januari 2011 @ 19:29:18 #202
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92136353
leuk Jagar!

mijn ex en ik hebben vorig jaar ook een tent gekocht, een hele hoge waar je gewoon in kunt staan O+
heb ik nu niks meer aan natuurlijk, maar toch :')
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 31 januari 2011 @ 19:34:53 #203
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92136668
Jaeger, leuk!
Doppen van sugersnaps hoeft natuurlijk niet, die eet je gewoon niet op...

Anna, je bent misschien ziek maar probeer nog wat?

Mo, hoe is het met je spieren?
pi_92136796
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaeger, leuk!
Doppen van sugersnaps hoeft natuurlijk niet, die eet je gewoon niet op...

Anna, je bent misschien ziek maar probeer nog wat?

Mo, hoe is het met je spieren?
tis al gelukt. mn moeder zou niet trots zijn op de hoeveelheid die ik eraf haalde, maar goed. scherp mes deed de trick...
  maandag 31 januari 2011 @ 19:39:39 #205
331 Merel
Be here now.
pi_92136982
Stoere tent Jagar 8-)

quote:
Op maandag 31 januari 2011 18:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Daar is een ander huis voor gevonden, waar ik het helemaal mee eens ben, dus dat is goed :) Maar heb dus een beetje gemengde gevoelens over het weer in huis nemen van de katten. Ik ben gek op die beesten en ook wel blij dat ik ze weer terugkrijg, maar tegelijkertijd is het wel weer een verantwoordelijkheid die niet helemaal past bij hoe m'n leventje nu is. En dus die angst om een eenzaam kattenvrouwtje te worden en dat dit dan de eerste stap daarvan is :+
  maandag 31 januari 2011 @ 19:40:02 #206
331 Merel
Be here now.
pi_92137012
Anna, je gaat die baan toch niet voor niets doen, je kunt het heus, maak je niet druk :*
pi_92138278
ik heb volgens mij iets niet goed in mijn agenda geschreven :X

Ik heb of om 2000 of om 2030 een telefonische intake voor een vacature.

Als ik om 2005 niet gebeld ben, dan spring ik nog snel even onder de douche :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_92138294
Er was net weer een Hyvesvriendje van me weg :( Dus ik ben alle overige vriendjes in een lijst aan het zetten zodat ik de volgende keer weet wie er weg is, om ineens tot de ontdekking te komen dat ik mijn bloedeigen zus mis _O- Die heeft dus gister haar profiel weggehaald kennelijk.

Ik kwam er pas achter bij de V en haar naam begint met een G :')

Mysterie opgelost :7
pi_92139904
Ik wil ook wel een tent! Kamperen O+ maar mijn lief weigert te kamperen.. Wel jammer.
Merel, je wordt heus geen oud eenzaam kattenvrouwtje! En als wel, dan heb je altijd nog je katten :+

Mams is net weg, ik voel me nog erg beroerd maar ze heeft me flink vertroeteld O+ was is gevouwen, strijk is gedaan en het was gewoon heel gezellig. M'n kaak en hoofd doen echt pijn, ik ben koortsig en rillerig. Morgen maar even kijken hoe het gaat.

Lijstje:
O: boterham kaas/komkommer, boterham appelstroop, thee
L: brinta met bruine suiker en kaneel
T: geprakte banaan
D: tomatensoep en een bakje vanillevla
pi_92140068
Hoi :)

wat een rotdag :') echt ik voel me rot en het eten was niet zo lekker. Had geen zin om te koken dus was wat gaan halen bij de toko maar het vlees was echt niet lekker.
pi_92140095
En Anna succes morgen! Heel herkenbaar hoor, die spanning. Sterker nog, ik werk nu al 2,5 jaar op dezelfde school maar slaap nog elke maandag op dinsdag slecht..

Misschien heb ik er overheen gelezen Perruche, maar what's wrong?

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2011 20:23:51 ]
pi_92140097
Lekker razz dat je mamsie je vertroetelt :)
  maandag 31 januari 2011 @ 20:37:00 #213
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92141067
ahw, sterkte met de kaak Razz! hoop dat je je snel beter voelt :*

ik zoek woonruimte voor tijdens mijn stage, vind het een beetje hopeloos -O-
  maandag 31 januari 2011 @ 20:42:02 #214
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92141400
Aww anna, het komt echt heus goed :Y. De eerste dag is toch alleen maar onwennig om je heen kijken en handjes schudden en van de zenuwen alle namen toch meteen weer vergeten ;).

Merel: katjes zijn zo gezellig! En je wordt heus geen eenzaam kattenvrouwtje :{w

RPM ging kut. Volgens mij had ik de pap van anna in m'n benen :').
pi_92141857
Over pap gesproken, ik had dus vandaag een kommetje brinta op, met halfvolle melk en bruine suiker :9 is brinta eigenlijk gezond? Ik vond het heerlijk, en als ik die suiker vervang door zoetstof, heb ik dan een gezond ontbijt?
  maandag 31 januari 2011 @ 20:51:39 #216
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92142061
Heel veel succes morgen anna!

Razz, veel sterkte :*. Ik heb vorige week ook een verstandskies laten trekken, maar mijn lichaam had er niet zo'n heftige reactie op. Merk wel dat ik nu nog een beetje zeurende pijn heb rondom m'n kiezen.

Hoe gaat het nu met je lichaam XM? Veel last van de kou of valt het mee?
pi_92142150
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Over pap gesproken, ik had dus vandaag een kommetje brinta op, met halfvolle melk en bruine suiker :9 is brinta eigenlijk gezond? Ik vond het heerlijk, en als ik die suiker vervang door zoetstof, heb ik dan een gezond ontbijt?
:Y Vezels en langzame koolhydraten :9
pi_92142186
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:26 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Deze is het
Tof, wij hebben ook zo'n soort model _O_ ideaal!!
Ja doei.
pi_92142242
Brinta is uiterst gezond! Vol zwelstijfsel en goede dingen.

Beterschap, sterke en meer van zulks voor de havermoutherkauwers, de bloedende bekkies, de verbonden handen en de zenuwenlijers, de hormonsters en wie het zoal nog meer nodig heeft :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 31 januari 2011 @ 20:55:20 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92142294
Trčs coole tent, Nynke!
Niet meer actief op Fok!
pi_92142391
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef Viking84 het volgende:
Trčs coole tent, Nynke!
and tres muchos moneys! gelukkig duurt het nog even voordat kamperen weer kan!
pi_92142552
oh ja, hier ook 'de tijd van de maand' overigens :') ;(
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 20:59:58 #223
70532 loveli
N
pi_92142606
Interessant voor Tink, hier in week 3 en zits galore. Mijn hormonen doen dus anders dan de jouwe.
crap in = crap out
  maandag 31 januari 2011 @ 21:01:30 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92142697
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:56 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

and tres muchos moneys! gelukkig duurt het nog even voordat kamperen weer kan!
nee, tres mucho dinero :P. Raar woord voor geld in het Spaans, ik moet dan altijd aan eten denken :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 31 januari 2011 @ 21:01:38 #225
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92142706
Brinta is ^O^ Zoetstof niet i.m.o.
Overigens heb ik een paar bizar slechte lijstjes langs zien komen }:|

Ik ben ziek. Alweer. Vorige keer te snel aan het werk gegaan. Maar dat wist ik eigenlijk al.

Daglijstje
o. brinta
t. peer
l. stamppot van verschillende soorten kool, wortel, lenteui, aardappels en knolselderij, gember en pepertje en een klontje boter + gebakken kipstukjes en mager spek + bakje slagroomvla
t. dropjes (10)
d. omelet van 2 eieren en een half zakje roerbakgroente + stuk gerookte kipfilet + boterham met margarine en honing
t.stukje chocolade
t. verspreid over de dag: pijnstillers, vitaminetabletten, zinktabletten, kloosterfrau melissengeist, thee, water
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 31 januari 2011 @ 21:03:56 #226
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92142870
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:59 schreef loveli het volgende:
Interessant voor Tink, hier in week 3 en zits galore. Mijn hormonen doen dus anders dan de jouwe.
Raar he, lichamen. :')
Ben vandaag naar de dokter gegaan. Hij adviseert me ook de pil te nemen,maar heeft me wel gewaarschuwd voor de mogelijkheid van een depressie. Moet dus goed onder controle blijven. Kijken wat de specialist zegt over een week of 3.
Daarnaast gaat mijn bloed getest worden. Hij vertrouwt een aantal dingen niet.
  maandag 31 januari 2011 @ 21:06:53 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92143096
Nachtwacht is ook ziek en die blijft maar gewoon koppig naar het werk gaan, terwijl 'ie imho beter even een dagje thuis kan blijven en veel slapen etc. Nu duurt het vast veel langer voor 'ie weer echt fit is. Hij ligt steeds om 21 uur al in bed.
Niet meer actief op Fok!
pi_92143102
Tink, eet jij brinta zonder iets erdoor? Dan vind ik het wel erg pappig, maar misschien is dat alleen even wennen?
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 21:07:36 #229
70532 loveli
N
pi_92143147
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ben vandaag naar de dokter gegaan. Hij adviseert me ook de pil te nemen,maar heeft me wel gewaarschuwd voor de mogelijkheid van een depressie.
Diane? Zou toch eerst een andere proberen, denk ik. Zolang je em slikt blijven puistjes weg, stop je dan zijn ze weer terug. En onzeker zijn omdat je depressief bent of omdat je puistje shebt... nare keuze.
quote:
Moet dus goed onder controle blijven. Kijken wat de specialist zegt over een week of 3.
Daarnaast gaat mijn bloed getest worden. Hij vertrouwt een aantal dingen niet.
crap in = crap out
  maandag 31 januari 2011 @ 21:09:32 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92143273
Hm Tink.. 'een aantal dingen'? *bezorgd kijkt
pi_92143310
quote:
Op maandag 31 januari 2011 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
^^ :{
pi_92143393
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Tink, eet jij brinta zonder iets erdoor? Dan vind ik het wel erg pappig, maar misschien is dat alleen even wennen?
Ik doe er ook niets in, ik vind het heerlijk!

En heel bizar, maar ik kwam er eergisteren achter dat ik de geur van aanbrandende melk in een steelpannetje echt zo lekker vindt ruiken _O-
pi_92143409
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja doei.
  maandag 31 januari 2011 @ 21:11:18 #234
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92143417
quote:
Ja. Ik vind het vies met suiker :P Thee met suiker lust ik ook niet.
Je zou het met stukjes appel of kaneel kunnen proberen.
  maandag 31 januari 2011 @ 21:12:03 #235
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92143472
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja. Geen idee wat. Ik hoor het wel. Ik ga iig niet dood voorlopig :P als het goed is
pi_92143497
brinta
3 krentebollen met boter & kaas
4 boterhammen met mayo & rauwe ham
1 pils
avondeten
vooraf: ¼ galiameloen & rauwe ham
hoofd: mosselen met prei, ui en wortel & wit stokbrood
toe: indische cake, yoghurt&advocaat, sinaasappel, gember
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_92143549
Appel gaat nu nog niet lukken, maar kaneel had ik vandaag ook, misschien is dat zonder bruine suiker ook genoeg. Ik ga het proberen!
  maandag 31 januari 2011 @ 21:13:42 #238
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92143580
Ik heb overigens een heerlijk stuk gember liggen. Zo lekker,dat ik er af en toe een stukje van neem O+ Gewoon zo.
  maandag 31 januari 2011 @ 21:13:51 #239
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92143593
quote:
zoetstof maakt het toch niet minder pappig? ik vind brinta van zichzelf altijd al best zoet trouwens! banaan en/of rozijntjes erdoor is ook lekker trouwens :9
pi_92143616
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
En ook maar een lijstje, voor de eerlijkheid en de volledigheid!

O: twee sneetjes met smeerkaas en komkommer
T: kaneelkussentjes oO< harhar.
L: een sneetje met een gekookt ei, en nog een eiwit los (het geel viel eruit op mijn vrij ranzige :@ kookplaat :') )
T: stukje zelfgebakken cake
D: hutspot met een rundercarré
S: Zumba! *zichzelf schopt*
T: misschien nog yoghurt ofzo.
Jij ook al? :) Ik heb van het weekend ook cake gebakken, en Mo ook zag ik!
Ik pak zo lekker een stukje. :9

Meteen maar even een lijstje. Ook eh, eerlijk. :@
O: Brinta met sojamelk
T: een paar M&M's, koffie met melk
L: 1 snee brood met smeerkaas, 1 met pindakaas
T: paar blokjes kaas, plakje salami (in de AH)
T: 2 stukjes bonbonbloc omdat we de neppe van AH wilde proeven, vlak voor het eten :+ precies zoals het niet hoort
D: gehakt, sperziebonen en paprika in satésaus, met krieltjes
T: plakje zelfgebakken cake en koffie met melk
T: kiwi en een wijntje

Ik vind die van jou trouwens nog niet zo gek, Maria!
  maandag 31 januari 2011 @ 21:14:22 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92143624
Kaneel door de pap :9

Hm Tink, kiek je uut? Wel goed voor jezelf zorgen heur!
  maandag 31 januari 2011 @ 21:17:04 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92143788
Mijn lijstje is kak.

O: magere yoghurt met muesli
L: 4 boterhammen :'( Dat krijg je als je aan een gedekte tafel gaat meelunchen. 1 met cervelaat en 3 met komkommersalade.
T: stroopwafel :(
T: kapje brood
S: prutles RPM
D: rijst met mexicaanse bonenschotelmix en gehakt

En nu voel ik me humongous.
pi_92143854
quote:
13s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje is kak.

L: 4 boterhammen :'( Dat krijg je als je aan een gedekte tafel gaat meelunchen. 1 met cervelaat en 3 met komkommersalade.

behalve de stroopwafel vind ik dit juist een heel goed lijstje, zeker op een rpm dag!
  maandag 31 januari 2011 @ 21:18:29 #244
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92143898
Voel me ook dik. Wou gaan sporten vandaag, maar dat vindt mijn lichaam volgens mij niet tof.
pi_92144094
quote:
13s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje is kak.

Oke, de stroopwafel is misschien qua voedingswaarde niet de meest geweldige keuze, maar wat calorieën betreft is dit een prima lijst, zelfs zonder de RPM, lijkt me.
  maandag 31 januari 2011 @ 21:22:26 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92144200
Het is voor mijn doen echt extreem veel. Zeker qua brood. Maar jullie posts helpen wel tegen de cognitieve dissonantie :Y.
  maandag 31 januari 2011 @ 21:22:46 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92144218
Aargh! Smilies op de volgende regel!! :(
  maandag 31 januari 2011 @ 21:24:19 #248
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92144337
Tink: is je geraaie! Ik duim dat er niks aan de hand is :Y

Twenks Mini, da's wel fijn om te horen O+

Baalmoment :{ :'( Potvergnorf.
Opgeblazen en buik- en hoofdpijnig, en na het eten alleen gehangen onder fleecedekentje, mezelf overtuigend van de noodzaak van naar Zumba gaan. Mezelf overtuigd, omgekleed (extra warm want koud buiten!) en toen tijd verkeerd ingeschat waardoor ik nog 15 minuten had en mn spullen nog moest pakken en toen werd ik een soort deer-in-headlights :') Ik stond, in mn sportkleding, met een half pruilhoofd naar mn vriendje te kijken terwijl ik een soort *FAAL* *FAAL* in mn hoofd had en mn tranen probeerde in te houden :') Dusss. Hormonen anyone :')
Dus. :'( Niet naar Zumba geweest, ging toen maar douchen om mezelf af te leiden en bedacht me toen dat ik anders wel een Zumba-DVD had kunnen doen om het vadsige gevoel tegen te gaan, maar toen stond ik al onder de douche. Kortom, sportfaal 1 van de week, zaterdag kan ik sowieso ook al niet, eetlijstje was ook al niet top, opgeblazen + vetjes = extra dikkig gevoel, de tranen zitten hoog en vriendje vindt dat ik minder streng voor mezelf moet zijn omdat ik het al druk genoeg heb.

Hij heeft waarschijnlijk gelijk :')

Dus nu ga ik weer Normaal doen. Denk ik. >:O
pi_92144388
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aargh! Smilies op de volgende regel!! :(
Erg hč? Vroeger kon ik bij het typen wel inschatten waar de regel ongeveer zou eindigen (waarom is dat in het invoerscherm niet gewoon exact hetzelfde als in de uiteindelijke post trouwens }:|) maar nu niet meer. Nu is het dus editten geblazen. ;(

Maar, ik vind je lijstje op de stroopwafel na ook mooi hoor! Dat aantal boterhammen is juist prima.
pi_92144453
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ben vandaag naar de dokter gegaan. Hij adviseert me ook de pil te nemen,maar heeft me wel gewaarschuwd voor de mogelijkheid van een depressie.
Waarschuwen voor depressie is toch niet standaard bij de pil?

Uniek, ik heb mijn lijstje aangevuld met zout-stengels! Werkt best goed tegen de misselijkheid.

En bedankt iedereen! Fijn! Ik ga maar weer mijn mooiste jurkje aantrekken en een zelfvertrouwen uitstralen van heb ik jou daar. (of althans een dappere poging wagen tot ;) )
  maandag 31 januari 2011 @ 21:27:34 #251
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92144535
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:26 schreef anna82 het volgende:

[..]

Waarschuwen voor depressie is toch niet standaard bij de pil?
Nee. Maar wel als je met depressies reageert op hormoonschommelingen.
  maandag 31 januari 2011 @ 21:27:34 #252
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92144537
quote:

En bedankt iedereen! Fijn! Ik ga maar weer mijn mooiste jurkje aantrekken en een zelfvertrouwen uitstralen van heb ik jou daar. (of althans een dappere poging wagen tot ;) )
Komt helemaal goed! O+ Er mooi uitzien is vaak al stap 1, en ze nemen je niet zomaar aan! *O*
  maandag 31 januari 2011 @ 21:28:38 #253
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92144615
ahw Maria *; wel lief zijn voor jezelf hoor!
pi_92144638
Kamperen :) we hebben een leuk iglotentje samen O+
Vandaag was ik onverzadigbaar. En gefrustreerd. Helaas was ik ook alleen. Daarom een oprecht vreselijk lijstje
O: dubbele boterham pindakaas met hagelslag
T: sinaasappel
L: mislukte (twee halve) frittata, 2 stronkjes witlof
T: 3 mini nepmagnums
T: dubbele boterham kipfilet
D: andijviestamp met spekjes
T: biogarde met rozijntjes
T: boterham met pindakaas en hagelslag
Hoezo emo-eten :{
pi_92144807
Aww Maria, blijf vanavond gewoon lekker onder je dekentje zitten en dan is het morgen hopelijk alweer wat beter. :*

Tink, ik duim ook dat het meevalt!

Anna succes morgen!

Zo, eindelijk bijgelezen. :+ Ik zie net iets over kaneel bij de Brinta, dat ga ik morgen ook proberen! Ik maak hem altijd met sojamelk, die is van zichzelf al een beetje zoet.
pi_92144823
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

RPM ging kut. Volgens mij had ik de pap van anna in m'n benen :').
Had je verzuurde benen? Dan zou het zomaar havermout the sequel kunnen zijn geweest!

En ik vind jouw lijstje een prima lijstje :)
pi_92144855
Waardoor was je gefrustreerd, Puff? :o
pi_92144944
quote:

[..]

goed zo! het gaat gewoon helemaal goed komen!
  maandag 31 januari 2011 @ 21:36:13 #259
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92145154
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:28 schreef Blurred86 het volgende:
ahw Maria *; wel lief zijn voor jezelf hoor!
Da's denk ik het probleem, ik ben te lief voor mezelf met kaneelkussentjes en dergelijke :+

Maar nu ga ik thee drinken en gamen met het vriendje, denk ik. Even rustig aan. ~:)

Anna _O- verzuurde papkotsbenen :') :D

Puff, frusti door het rijden? Allesj khomt ghoedh! :* </vader-van-Najib>
pi_92145159
quote:
Op maandag 31 januari 2011 21:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Waardoor was je gefrustreerd, Puff? :o
pi_92145161
Nou, mijn gesprek was dus om 2030 dus ik kon nog even snel douchen :P

Eerste gesprekje is goed gegaan, dus ik word de komende dagen voorgesteld bij het bedrijf :s)
pi_92145218
Maria :*
Je bent veels te leuk en mooi om zo te sippen. Dus *O*.
pi_92145293
M'n icoontje op kleur zetten is de moeite niet waard, ik ga douchen en daarna naar bed, en dan morgen eindelijk beginnen met slopen!
  maandag 31 januari 2011 @ 21:38:10 #264
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92145322
quote:
2s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:36 schreef sigme het volgende:
Die Catherine Zeta-Jones-kont was niet van mij he! :+

Tenk joe :* O+ *pompoms meezwaait*
pi_92145431
quote:
QFT!!!
pi_92145610
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. Maar wel als je met depressies reageert op hormoonschommelingen.
Dan hoop ik dat een non-hormonale oplossing te pas kan komen aan de hormonale problematiek. Ik ben geen Puff dus geen idee of dat haalbaar is.
  maandag 31 januari 2011 @ 21:44:38 #267
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92145794
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:37 schreef sigme het volgende:
M'n icoontje op kleur zetten is de moeite niet waard, ik ga douchen en daarna naar bed, en dan morgen eindelijk beginnen met slopen!
Oeh! it gjit oan? succes!! En slaap lekker O+ en als ik iets kan doen dan moet je het even zeggen, ben zo bij je en doe iets graag !

Anna, komt goed en zoute stengels zijn lekker!

Goed lijstje XM, je zou zien dat je sneller hersteld met dit soort goed voedsel.
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 21:45:18 #268
70532 loveli
N
pi_92145840
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. Geen idee wat. Ik hoor het wel. Ik ga iig niet dood voorlopig :P als het goed is
PCOS? Ben je onregelmatig?
crap in = crap out
  maandag 31 januari 2011 @ 21:46:37 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92145935
Sigme, succes met slopen! :o

Anna: O+ en nonhormonaal wil ik ook wel ja :') misschien Cerazette oids eens proberen.

Uniek O+ lief.
pi_92146073
Door de rijles inderdaad. Morgen echt weer rennen ter compensatie.
quote:
Op maandag 31 januari 2011 21:42 schreef anna82 het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat een non-hormonale oplossing te pas kan komen aan de hormonale problematiek. Ik ben geen Puff dus geen idee of dat haalbaar is.
Ja het is gewoon een lastig probleem. Ik denk eigenlijk dat Tink zelf veel meer verstand heeft van smeerseltjes en gezichtsverzorging, en de antibioticagel was ook al geprobeerd toch?
Aangezien je zelf een hormonaal patroon ziet, lijkt dat wel het meest logische om in te grijpen.
Denk niet dat je nog aan de roaccutane wil bv... Dat is ook niets, bovendien moet je dan alsnog anticonceptie nemen.
Mirena is ook niets tink?
pi_92146083
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kamperen :) we hebben een leuk iglotentje samen O+
Vandaag was ik onverzadigbaar. En gefrustreerd. Helaas was ik ook alleen. Daarom een oprecht vreselijk lijstje
O: dubbele boterham pindakaas met hagelslag
L: mislukte (twee halve) frittata, 2 stronkjes witlof
T: 3 mini nepmagnums
T: dubbele boterham kipfilet
D: andijviestamp met spekjes
T: biogarde met rozijntjes
T: boterham met pindakaas en hagelslag
Hoezo emo-eten :{
oh, ik gooi die van mij er ook even in:

O: yoghurt met mueski en bnaan
B: 60 minuten wandelen
L: beetje halve bouef bourguignon met volkorenbrood
T: over de dag verspreid: 300 gram snoep
B: 60 miniuten wandelen
T: halve zak chips
D: veel ovenfrietjes mt appelmoes en gepunte sugarsnaps..
pi_92146229
oh, en er ligt een rijpe mango op me te wachten, en ik kan hem niet slachten. Moet morgen even naar kantoor voor een vergadering, dus misschien dat ik hem wel meeneem en een collega vraag me te helpen... 8)7
  maandag 31 januari 2011 @ 21:52:54 #273
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92146427
quote:
Nog maar even QFT!
pi_92146593
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nog maar even QFT!
^^
  maandag 31 januari 2011 @ 21:57:25 #275
331 Merel
Be here now.
pi_92146796
SPOILER
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 21:58:54 #276
70532 loveli
N
pi_92146895
Sucks. Wel eerlijk..
crap in = crap out
  maandag 31 januari 2011 @ 21:59:32 #277
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92146946
Srsly? -O-
pi_92146977
Meen je niet... -O-
  maandag 31 januari 2011 @ 22:00:03 #279
331 Merel
Be here now.
pi_92146989
Ik zal mezelf nog eens verliefd laten worden. Godver :(
pi_92147083
Bah wat klote Merel
  maandag 31 januari 2011 @ 22:02:50 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92147207
Ik vind een sms echt zo'n rotmanier om zo'n boodschap te brengen he. Had het niet verwacht Merel!
pi_92147334
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:58 schreef loveli het volgende:
Sucks. Wel eerlijk..
dat... maar via sms -O- :{
Ja doei.
  maandag 31 januari 2011 @ 22:04:20 #283
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92147343
Damn Merel -O- Per sms ook, blah!

Jeuzis.

En nog: XM & Aurum O+ Helpt toch wel altijd wat, slankie-oppep-momenten :') O+
  maandag 31 januari 2011 @ 22:04:21 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92147345
Merel, godver! :(
pi_92147373
Sms is een beetje lomp. }:| Echt klote voor je Merel :*
pi_92147430
Hmmm dat is echt geen stijl.
Wat een rotte pech Merel! :*
  Vis een optie? maandag 31 januari 2011 @ 22:06:25 #287
70532 loveli
N
pi_92147512
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 22:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat... maar via sms -O- :{
Dat ook ja.
crap in = crap out
pi_92147550
wait whut :o

*knuf* :*
pi_92147555
Wat een hork, per sms :{.
  maandag 31 januari 2011 @ 22:07:02 #290
331 Merel
Be here now.
pi_92147557
Ik wist niet eens dat er een ander was. Ik voel me zo voor gek gezet. En gekleineerd en afgewezen. Verdomme :'(
pi_92147601
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 22:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmmm dat is echt geen stijl.
Wat een rotte pech Merel! :*
Dat ja... :* Merel!

En oja, de rijles, dat had je ook gezegd... Jij ook een :* dan!
pi_92147624
quote:
Op maandag 31 januari 2011 22:06 schreef _aurum_ het volgende: *knuf* :*
En dat dus!
pi_92147704
ik snap ook echt niet hoe een vent iemand als jij kan laten schieten.. :{w :N

en dan heb ik wel een vent :') ik snap 't niet :N
Ja doei.
  maandag 31 januari 2011 @ 22:09:29 #294
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92147738
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 22:07 schreef Merel het volgende:
Ik wist niet eens dat er een ander was. Ik voel me zo voor gek gezet. En gekleineerd en afgewezen. Verdomme :'(
Hij heeft er dus eigenlijk naast jou, nog iemand op nagehouden? Lekker dan :{. Leuk voor die andere ook.
  maandag 31 januari 2011 @ 22:10:13 #295
331 Merel
Be here now.
pi_92147784
Echt hč, binnen een uur van "ik wil je zo graag zien" naar "er is ook iemand anders dus ik denk dat het beter is als we elkaar niet meer zien"?!
pi_92147796
quote:
wat een lul. en dat mag je hem zo ook vertellen......
pi_92147822
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja doei.
pi_92147847
quote:
Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dat...
pi_92147869
quote:
Ah nee, dat meen je niet! :o Wat een sukkel, zeg.

pi_92147884
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef Merel het volgende:
Echt hč, binnen een uur van "ik wil je zo graag zien" naar "er is ook iemand anders dus ik denk dat het beter is als we elkaar niet meer zien"?!
echt, ik vind dat je hem nu moet opbellen en dit vertellen. kom op, zo behandel je mensen toch niet?
pi_92147891
eikel :{w
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')