Valium?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:03 schreef progje het volgende:
Uiteindelijk bij de 3de keer afrijden aan een goedje gegaan waarvan ik rustig zou worden en dat heeft me ook echt geholpen en toen gelukkig ook geslaagd.
kijk dat kan nog alle kanten opquote:Op maandag 31 januari 2011 17:38 schreef Viking84 het volgende:
Had ergens gesolliciteerd en niks meer gehoord, maar nu toch een berichtje dat ik nog even geduld moet hebben, omdat ze er nog niet uit zijn.
Nou, dat is iig iets.
Toch fijn dat ze het even meldenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:38 schreef Viking84 het volgende:
Had ergens gesolliciteerd en niks meer gehoord, maar nu toch een berichtje dat ik nog even geduld moet hebben, omdat ze er nog niet uit zijn.
Nou, dat is iig iets.
Ik heb een aangepast examen moeten doen omdat ik minder diepte ziequote:Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik kan volgens mij niet zo goed diepte zien, als ik mijn ene oog afdek dan zie ik niet echt verschil in diepte.. Maar ik kan prima rijden
Je zit nog in de running!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:38 schreef Viking84 het volgende:
Nou, dat is iig iets.
Geitenkaas? Of zit dat al in de taartjes? Offehhh geroerbakte spinazie? Ehhh. *blanco*quote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Culinaire dames, denk eens mee? Ik heb voor vanavond onwijze zin in rode uientaartjes, maar wat eet ik daar verder nog even bij?
45 graden is als je een taart in 8 punten deeltquote:Op maandag 31 januari 2011 17:53 schreef Syrena het volgende:
Wel eerst even nakijken hoe 45 graden eruitziet![]()
![]()
![]()
Broccoli.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Culinaire dames, denk eens mee? Ik heb voor vanavond onwijze zin in rode uientaartjes, maar wat eet ik daar verder nog even bij?
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:01 schreef loveli het volgende:
[..]
45 graden is als je een taart in 8 puntendeelt
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij nader inzien zou ik voor rode kool gaan. En rode wijn.
speaking of dat moment van de maand:quote:Op maandag 31 januari 2011 17:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik doe even mee met de hormoonballigen onder onsHet is Die Tijd, en terwijl ik VIND dat ik normaal moet eten/sporten verzand ik dan toch in een algeheel 'wee mij', met gemiddelde gedachten als: 'ikwilnietnaarbuitenwantdaarishetkoud", "heehoekomtdatkaneelkussentjenouweerinmnwaffel" en "ohneesikbendihihihik".
Ik heb dus merendeel van de dag onder een fleecedekentje doorgebracht, werk verrichtend voor de Engelsen, terwijl ik moed verzamelde om boodschappen te doen/te sporten vanavond. Boodschappen zijn binnen, nou het sporten nog
[..]
Je zit nog in de running!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Receptje?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, echt onwijs simpel. Rode uien in ringen, langzaam lekker zacht laten worden in een flinke klont boter. Bruine suiker erbij, balsamicoazijn, nog even door laten bakken. Bladerdeeg ontdooien en uimengsel erop scheppen. 15 ā 20 minuten bakken op 220 graden, denk ik. Eventueel met tijm en feta doen.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
speaking of dat moment van de maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, echt onwijs simpel. Rode uien in ringen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |