Waar heb je die codes voor nodig dan? Nieuwe camera besteld ofzo?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef Chicolate het volgende:
Oh handig. TAN codes bij mn ouders laten liggen, bestelling af moeten breken en nu kan ik niet terugvinden of ik hem nog kan hervatten later. En al wel bestelbevestiging gekregen. Baaah.
Daarom laat ik ze nu sms'en, ook te vaak dit probleem gehad.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef Chicolate het volgende:
Oh handig. TAN codes bij mn ouders laten liggen, bestelling af moeten breken en nu kan ik niet terugvinden of ik hem nog kan hervatten later. En al wel bestelbevestiging gekregen. Baaah.
gister over 2 weken komt de duutser!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay, ik zie Baardmans vanavond.. Dat heb ik echt even nodig...
Twee per week is wel genoegquote:Op maandag 31 januari 2011 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar heb je die codes voor nodig dan? Nieuwe camera besteld ofzo?
TAN via smsquote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef Chicolate het volgende:
wazzup?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:50 schreef Perruche het volgende:
Hoi rituals
Ik heb echt een k.u.t. dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonnebankje, keertje sporten, goed en veel slapen, gezond eten.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, dan kom ik er wel in.![]()
Help! Ik heb donderdag een fotoshoot. Ik word een van de gezichten van het bedrijf waar ik werk voor de "werken bij...." site.
Dus ik moet er geweldig uit zien over 3 dagen. Iemand tips?
die fout heb ik een keer gemaakt toen ik ook nog spul had opgesmeerd waardoor het bruinen beter ging.. tering wat liep ik toen voor lulquote:Op maandag 31 januari 2011 13:46 schreef loveli het volgende:
Alleen zonnebanken als je het vaker hebt gedaan
en geen brilletje op
Ik ben net terug van een maand Ethiopië en ze hebben ook een visagist, dus de zonnebank sla ik over.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:44 schreef Probability het volgende:
[..]
Zonnebankje, keertje sporten, goed en veel slapen, gezond eten.
Dat wist ik niet!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:52 schreef V1z0R het volgende:
Doe rustig aan met zuivel! Daarvan ga je vocht vasthouden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |