SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
We zaten in de auto. Volgens mij viel 't hem wel op dat wij enthousiast waren om hem te zienquote:Op zondag 30 januari 2011 20:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je naar 'm gezwaaid? Volgens mij is 'ie vrij onschuldig gestoord, afgaande op z'n posts. Ziet hij er in het echt vervaarlijker uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:40 schreef loveli het volgende:
Hoop moeite voor een dom plaatjeHahahahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Waar heb je die codes voor nodig dan? Nieuwe camera besteld ofzo?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef Chicolate het volgende:
Oh handig. TAN codes bij mn ouders laten liggen, bestelling af moeten breken en nu kan ik niet terugvinden of ik hem nog kan hervatten later. En al wel bestelbevestiging gekregen. Baaah.
Daarom laat ik ze nu sms'en, ook te vaak dit probleem gehad.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef Chicolate het volgende:
Oh handig. TAN codes bij mn ouders laten liggen, bestelling af moeten breken en nu kan ik niet terugvinden of ik hem nog kan hervatten later. En al wel bestelbevestiging gekregen. Baaah.
gister over 2 weken komt de duutser!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay, ik zie Baardmans vanavond.. Dat heb ik echt even nodig...
Twee per week is wel genoegquote:Op maandag 31 januari 2011 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar heb je die codes voor nodig dan? Nieuwe camera besteld ofzo?
TAN via smsquote:Op maandag 31 januari 2011 12:00 schreef Chicolate het volgende:
wazzup?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:50 schreef Perruche het volgende:
Hoi rituals
Ik heb echt een k.u.t. dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonnebankje, keertje sporten, goed en veel slapen, gezond eten.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, dan kom ik er wel in.![]()
Help! Ik heb donderdag een fotoshoot. Ik word een van de gezichten van het bedrijf waar ik werk voor de "werken bij...." site.
Dus ik moet er geweldig uit zien over 3 dagen. Iemand tips?
die fout heb ik een keer gemaakt toen ik ook nog spul had opgesmeerd waardoor het bruinen beter ging.. tering wat liep ik toen voor lulquote:Op maandag 31 januari 2011 13:46 schreef loveli het volgende:
Alleen zonnebanken als je het vaker hebt gedaan
en geen brilletje op
Ik ben net terug van een maand Ethiopië en ze hebben ook een visagist, dus de zonnebank sla ik over.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:44 schreef Probability het volgende:
[..]
Zonnebankje, keertje sporten, goed en veel slapen, gezond eten.
Dat wist ik niet!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:52 schreef V1z0R het volgende:
Doe rustig aan met zuivel! Daarvan ga je vocht vasthouden...
Wat ging er fout?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi
Rijles is stom![]()
Ja ik deed 't zelf fout ik weet het
Hoi, was het je eerste les? Rijlessen zijn idd stom.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi
Rijles is stom![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:02 schreef Perruche het volgende:
En puff, rijles is stom totdat je het te pakken hebt, even doorzetten!
Mijn instructeur zong uit volle borst mee. Met Radio Noordzee. Alleen halverwege "meisjes met rooie haren" stopte hij altijd abrupt.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi, was het je eerste les? Rijlessen zijn idd stom.
Mijn rij-instructeur zat altijd te mekkeren dat ik moest kijken, terwijl ik heus wel keek. Maar je moet heel overdreven kijken, zodat hij kan zien dat je kijkt.
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn instructeur zong uit volle borst mee. Met Radio Noordzee. Alleen halverwege "meisjes met rooie haren" stopte hij altijd abrupt.
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn instructeur zong uit volle borst mee. Met Radio Noordzee. Alleen halverwege "meisjes met rooie haren" stopte hij altijd abrupt.
Ben ook niet verder dan de handvol lessen die al ingepland stonden gekomen bij hem. Bleef m'n lessen maar afzeggen omdat ik 't niet leuk vond (goh) en dat schoot dus niet zo op.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:21 schreef Probability het volgende:
Ik had dan al 10x een andere genomen, wat denkt ie wel niet?!!
Awww.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja hoi. Blij dat mams er is, voel me nu toch wel ziek. Bah!
Lolquote:Op maandag 31 januari 2011 14:09 schreef loveli het volgende:
[..]
rijles is heel stom, maar je rijbewijs hebben is tof, en zelfstandig autorijden ook. mn instructeur vertelde dat het voor hoogopgeleide mensen ook lastiger is, omdat die op een andere manier nadenken..quote:Op maandag 31 januari 2011 13:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi
Rijles is stom![]()
Zie je wel!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja hoi. Blij dat mams er is, voel me nu toch wel ziek. Bah!
Ah, vandaar dat het bij mij langer duurder dan gemiddeldquote:Op maandag 31 januari 2011 14:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
rijles is heel stom, maar je rijbewijs hebben is tof, en zelfstandig autorijden ook. mn instructeur vertelde dat het voor hoogopgeleide mensen ook lastiger is, omdat die op een andere manier nadenken..
hoeveel lessen heb je dan wel niet gehad?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat het bij mij langer duurder dan gemiddeld. Dit ga ik even vertellen als iemand me nog eens vraagt hoeveel lessen ik heb gehad
.
Oh dat weet ik niet meer, maar volgens mij iets van 55 ofzo? Ik had heel laat door hoe het schakelen nu eigenlijk werktequote:Op maandag 31 januari 2011 14:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoeveel lessen heb je dan wel niet gehad?
Ik geloof ik een stuk of 40. wel in 1 keer geslaagd. en nu vind ik autorijden echt tof!
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:00 schreef loveli het volgende:
Ligt ook aan de regio waar je les hebt. Als ik het over kon doen ging ik niet nog eens in de randstad examen doen, maar ergens in een uithoek. Groningen of Zeeland ofzo, veel minder druk verkeer.
ai do not agriequote:Op maandag 31 januari 2011 15:00 schreef loveli het volgende:
Ligt ook aan de regio waar je les hebt. Als ik het over kon doen ging ik niet nog eens in de randstad examen doen, maar ergens in een uithoek. Groningen of Zeeland ofzo, veel minder druk verkeer.
Je leert pas rijden als je een rijbewijs hebt, dus niks mis met papiertje halen in de polder. Jij komt wel aan je Rotterdamkilometers, no worries.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
ai do not agrie
Ons pap wordt best een beetje zenuwachtig als ie in rotterdam rijdt.
Dat wil ik dus niet
Klopt, ik heb het lekker in Limburg gedaan. Ook fijn dat ik daar een stuk beter de weg wist dan in Utrecht, waar ik toen pas een jaar woonde.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:00 schreef loveli het volgende:
0 lessenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Je rijbewijs halen in ruim 70 lessen
Gas geven tijdens een examen als er een voetganger op een zebrapad looptquote:Op maandag 31 januari 2011 15:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Je rijbewijs halen in ruim 70 lessen
Vrouwen kunnen niet inparkeren.quote:
Na 6 keer steken had ik ooit 27 cm ruimte aan de voorkant en minder dan 2 vingers tussen mijn trekhaak en de bumper van de auto achter mequote:Op maandag 31 januari 2011 15:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Whehe... http://www.autoblog.nl/ar(...)arkeren-met-wiskunde
Voor degenen die beter zijn in wiskunde dan in fileparkeren.
Ik kreeg laatst trouwens te horen dat ik net een man ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |