Heb het je een PM gestuurd, beetje lang verhaal. Moet het NU invullen maar zit er al een week tegen aan te hikken..quote:
ik had mn eerste ingreep al voordat ik de parkeerplek bij het CBR had verlaten. Toch in 1x geslaagd...quote:Op maandag 31 januari 2011 15:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Gas geven tijdens een examen als er een voetganger op een zebrapad loopt
Volgens mij zowel portret als helemaal. Of iig bovenlichaam helemaal.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:58 schreef Probability het volgende:
Ik zou ook rustig aandoen met koolzuur, kool en bonen.. Of is het een portretfoto?
wat voor bedrijf werk jij eigenlijk voor?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Volgens mij zowel portret als helemaal. Of iig bovenlichaam helemaal.
Jemig, en dan moet ik ook nog gaan verzinnen wat ik aan ga doen.
Ik gok van wel, als Mo 'em mag terugplaatsen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet niet of Merel dat goed vindt!
Ligt aan m'n goede buiquote:Op maandag 31 januari 2011 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
V1z0r, wat ben je lief attent.. Fijn dat je presentatie zo goed ging!
Geen idee wat Merel precies postte, maar 3 data voorstellen lijkt me juist dat 'ie z'n kansen wil vergroten. Maar wat weet ik ervan.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:16 schreef conleche het volgende:
Merel: als hij 3 data voorstelt, dan is het niet dat hij je niet leuk vindt, of hij zou van je agenda op de hoogte moeten zijn en dan expres precies die data voorstellen die jij niet kan. Ik zelf schat die kans niet erg hoog in.
Muts!!
Minstens 150 ofzoietsquote:Op maandag 31 januari 2011 14:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoeveel lessen heb je dan wel niet gehad?
Ik geloof ik een stuk of 40. wel in 1 keer geslaagd. en nu vind ik autorijden echt tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Oh help, dat krijg ik tijdens het sporten nu al vaak te horen. En ik kan het nietquote:Op maandag 31 januari 2011 15:32 schreef Probability het volgende:
Tijdens mijn rijlessen werd er gezegd dat ik moest stoppen met nadenken, dan zou het veel beter gaan!!
Ik kan volgens mij niet zo goed diepte zien, als ik mijn ene oog afdek dan zie ik niet echt verschil in diepte.. Maar ik kan prima rijdenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Minstens 150 ofzoiets![]()
maar behalve hoogopgeleid heb ik ook nog iets aan mijn ogen, dussss
(na 40 lessen en nog niet op de autoweg te zijn geweest geswitched van rijschool etc).
Mag toch al na 3?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:59 schreef Probability het volgende:
Als je 5x examen hebt gedaan, dan krijg je een staatsexamen. Daar zijn ze heel relaxed dus je haalt het gewoon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |