Dat ja...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmmm dat is echt geen stijl.
Wat een rotte pech Merel!
Hij heeft er dus eigenlijk naast jou, nog iemand op nagehouden? Lekker danquote:Op maandag 31 januari 2011 22:07 schreef Merel het volgende:
Ik wist niet eens dat er een ander was. Ik voel me zo voor gek gezet. En gekleineerd en afgewezen. Verdomme
wat een lul. en dat mag je hem zo ook vertellen......quote:Op maandag 31 januari 2011 22:07 schreef Merel het volgende:
Ik wist niet eens dat er een ander was. Ik voel me zo voor gek gezet. En gekleineerd en afgewezen. Verdomme
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat een lul. en dat mag je hem zo ook vertellen......
dat...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat een lul. en dat mag je hem zo ook vertellen......
Ah nee, dat meen je niet!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:07 schreef Merel het volgende:
echt, ik vind dat je hem nu moet opbellen en dit vertellen. kom op, zo behandel je mensen toch niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef Merel het volgende:
Echt hč, binnen een uur van "ik wil je zo graag zien" naar "er is ook iemand anders dus ik denk dat het beter is als we elkaar niet meer zien"?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |