Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Is te merkenquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 09:47 schreef Panda72 het volgende:
Hellow kom even zwaaien. Goodmeurning. Het is weer lekker drukker dan vrijdag. Mijn liefste collega is nog met vakantie. En andere collega lijd nog aan het LDM(liever lui dan moe) Syndroom
Hey Beertjequote:Op maandag 31 januari 2011 09:47 schreef Panda72 het volgende:
Hellow kom even zwaaien. Goodmeurning. Het is weer lekker drukker dan vrijdag. Mijn liefste collega is nog met vakantie. En andere collega lijd nog aan het LDM(liever lui dan moe) Syndroom
Bosquote:
En het is ook geen examentijdquote:Op maandag 31 januari 2011 09:53 schreef DaMart het volgende:
De overburen hebben een Nederlandse vlag opgehangen... het Nederlands elftal speelt vandaag toch niet?
Redelijk, toch proberen vol te houden vandaag, zal wel weer zwaar wordenquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 09:53 schreef DaMart het volgende:
De overburen hebben een Nederlandse vlag opgehangen... het Nederlands elftal speelt vandaag toch niet?
De koningin is vandaag toch jarigquote:Op maandag 31 januari 2011 09:53 schreef DaMart het volgende:
Ja maar met MZ en ST schijnt zowel Ikea als Action een andere betekenins te krijgen.quote:
Dat klopt, het gaat om die extra dimensie.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, van de week waren MZ en LL nog Muck 2 en 3, dus met Muck 1 moet het ook lukken dan!
Jij mag van mij zo met broerMuck of Mart naar Ikea hoor. En als je echt graag wil mag het zelfs met Toekbroertjequote:Op zondag 30 januari 2011 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus. Dat die inhalige Rotterdammert maar eens wat overlaat voor andere mensen.
28 feb is de volgende nationale feestdag. Jou verjaardag staat helaas niet op de kaartquote:Op maandag 31 januari 2011 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, is dat vandaag.
Toen ik jarig was werd nergens de vlag opgehangen![]()
.
nee, maar anders zit ik weer een half uur naar een gesloten topic te kijkenquote:
sorryquote:
graagquote:
thanksquote:
koningsgezind dus...quote:Op maandag 31 januari 2011 09:53 schreef DaMart het volgende:
preciesquote:
Laat me raden, dan ben jij jarig?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
28 feb is de volgende nationale feestdag. Jou verjaardag staat helaas niet op de kaart
Enfequote:Op maandag 31 januari 2011 09:59 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Ik begin steeds meer als een oude vent te klinken met mijn droge keel & droge hoest
quote:Op maandag 31 januari 2011 09:59 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Ik begin steeds meer als een oude vent te klinken met mijn droge keel & droge hoest
enferquote:Op maandag 31 januari 2011 09:59 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
het beste wat Rotterdam heeft voortgebrachtquote:Op maandag 31 januari 2011 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat me raden, dan ben jij jarig?.
toekquote:Op maandag 31 januari 2011 10:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
het beste wat Rotterdam heeft voortgebracht
Pgrquote:
Hey Toekquote:
Wok!quote:
Enferquote:Op maandag 31 januari 2011 09:59 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Haha XD Nou met mij gaat het ook wel goed hoor, voel me niet ziek ofzo, heb alleen zo'n irritante droge keel & hoestquote:Op maandag 31 januari 2011 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed, beter dan met jou geloof ik
Solquote:
Wie zijn er getrouwd dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:14 schreef Toekito het volgende:
Weet iemand van de FOK!kers toevallig het hoeveelste FOK! huwelijk dit weekend gesloten is? Ik heb geen idee hoeveel het er zijn maar gaat hard naar 25 volgens mij.
Okee,. ALicey ken ik wel als mod, maar SIngleCoil zegt me niks, maar dat ligt meer aan mij dan aan hun.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Henk en Henk
SingleCoil & Alicey in het huwelijksbootje gestapt
ST en ik geven alles een andere betekenisquote:Op maandag 31 januari 2011 09:56 schreef Toekito het volgende:
Goedenmorgen mensen
Alles goed? Is het al weekend?
[..]
Ja maar met MZ en ST schijnt zowel Ikea als Action een andere betekenins te krijgen.
[..]
Dat klopt, het gaat om die extra dimensie.
[..]
Jij mag van mij zo met broerMuck of Mart naar Ikea hoor. En als je echt graag wil mag het zelfs met Toekbroertje
Rustig aanquote:Op maandag 31 januari 2011 09:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk, toch proberen vol te houden vandaag, zal wel weer zwaar worden
En hoe is het daar?
Merel meisje!quote:
je maakt me nieuwschierigquote:Op maandag 31 januari 2011 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ST en ik geven alles een andere betekenis![]()
Hai ToekHoe ist?
Mooiquote:Op maandag 31 januari 2011 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aan
Hier alles wel ok
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aan
Hier alles wel ok
Nou hequote:Op maandag 31 januari 2011 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Merel meisje!![]()
![]()
We moeten inderdaad snel een meisjes dag doenPM je anders wat data dat je zou kunnen?
En waar zullen we het dan doen?
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
je maakt me nieuwschierig
Hai MZja wel goed hoor. Straks weer ff tot 21:00 werken en morgen om 8 uur beginnen
Gisteren was echt een irritante dagzo gemaakt dat gedrag van mn pa en zijn vriendin.......maarja ze zien maar.
En met jou dan?
Was dat maar zoquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou he![]()
Is goed, zal ik zo ff doen.![]()
Maakt mij niet uit.. Ik woon zeker het verste weg of niet?![]()
Ff douchen, tot zo
quote:
ik ook. Half zes nu, ietsie dichterbij nl-tijd. Niet qua temperatuur vrees ik: 30+quote:Ff douchen, tot zo
Ben benieuwdquote:Op maandag 31 januari 2011 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou ja, ST en ik zijn gewoon een goed team
![]()
![]()
Oh damn, dat is geen leuke combi...
Ja, dat geloof ik wel. Klote hoorKnuff
Hier alles okBen wel moe, maar voel me op zich dus wel ok. Ga morgenmiddag naar m'n werkconsulent, babbelen over alles. Hopelijk kan ze iets voor me betekenen
Phenoquote:Op maandag 31 januari 2011 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ook. Half zes nu, ietsie dichterbij nl-tijd. Niet qua temperatuur vrees ik: 30+
moet je even in het trouw topic kijken ofzo?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:14 schreef Toekito het volgende:
Weet iemand van de FOK!kers toevallig het hoeveelste FOK! huwelijk dit weekend gesloten is? Ik heb geen idee hoeveel het er zijn maar gaat hard naar 25 volgens mij.
daar sta ik toch ook niet in. En dat wil ik ook nietquote:Op maandag 31 januari 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moet je even in het trouw topic kijken ofzo?
Ja, ik zit zelden meer achter de laptopquote:Op maandag 31 januari 2011 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
brownie![]()
jij bent ook lang weg geweest
Ik gok dit gedeelte van 2011 al.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Pheno![]()
![]()
dan had jij het beter voor elkaar dan ik dit weekend
wist niet eens dat het er wasquote:Op maandag 31 januari 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moet je even in het trouw topic kijken ofzo?
kut voor jouquote:Op maandag 31 januari 2011 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo kuttenkopjes. Ik heb beroerd geslapen
Oheee, ik ookquote:Op maandag 31 januari 2011 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo kuttenkopjes. Ik heb beroerd geslapen
ik een beetje, mijn kussen ligt bij MamaMuck voor de was en mijn zelfgemaakte kussen is beroerd!quote:
Oei, dat is stom ja, als ik geen goed kussen heb, heb ik altijd hoofdpijn de dag erna..quote:Op maandag 31 januari 2011 10:49 schreef Toekito het volgende:
ik een beetje, mijn kussen ligt bij MamaMuck voor de was en mijn zelfgemaakte kussen is beroerd!
Hej SThoorde vanmorgen dat je van alles een feestje maakt
Nog steeds proefwerkweekquote:
Jij wil gewoon Muck pompen om dat uit te proberenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:51 schreef Toekito het volgende:
'Kind maakt jarenlang ongelukkiger' hier geloof ik dus weinig van hé
ik herken het niet neequote:Op maandag 31 januari 2011 10:51 schreef Toekito het volgende:
Nou, ik niet zoals ze het daar uitleggen neequote:Op maandag 31 januari 2011 10:51 schreef Toekito het volgende:
vooral mijn nek is beetje gevoelig!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oei, dat is stom ja, als ik geen goed kussen heb, heb ik altijd hoofdpijn de dag erna..
TMIquote:hai
![]()
Ja joh, zelfs poepen is bij mij een feest![]()
![]()
Daar kan ik me ook niet veel van voorstellen...quote:Op maandag 31 januari 2011 10:51 schreef Toekito het volgende:
Zuwwe samen gaan zitten suffen in een hoekje?quote:
daar heb ik geen FOK! voor nodig hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij wil gewoon Muck pompen om dat uit te proberen
hoe wel dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik niet zoals ze het daar uitleggen nee
massage nodig?quote:
Je vroeg er zelf om hequote:TMI
Gesjelligquote:Op maandag 31 januari 2011 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zuwwe samen gaan zitten suffen in een hoekje?
ik ben er van overtuigd dat veel mensen voordat ze aan kinderen beginnen eerst goed moeten bedenken welke consequenties dat kan hebben.quote:
je hebt zeker nog geen 92 over he?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
ik haat kasten uitmesten
kinderkleding op de foto gezet man wat hebben die koters toch veel...
na 7 jaar worden ze nog duurder dan in het begin hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik niet zoals ze het daar uitleggen nee
Lekkerquote:
Vroeg me alleen af hoe je overal feest van kan makenquote:[..]
Je vroeg er zelf om he
Daar heb je gelijk in!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben er van overtuigd dat veel mensen voordat ze aan kinderen beginnen eerst goed moeten bedenken welke consequenties dat kan hebben.
er achteraf achterkomen en dan gaan piepen dat je zo ongelukkig bent, oh, boohooooo, daar heb je vooral je kind mee en dat is niet eerlijk
ik heb wel watquote:Op maandag 31 januari 2011 10:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je hebt zeker nog geen 92 over he?
hebben wij net opgeruimdquote:Op maandag 31 januari 2011 10:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je hebt zeker nog geen 92 over he?
Wanneer moet ik langs komen?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
ik haat kasten uitmesten
kinderkleding op de foto gezet man wat hebben die koters toch veel...
ik heb eerst die van Koen gedaan want die heeft een groeispurt gemaaktquote:Op maandag 31 januari 2011 10:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer moet ik langs komen?![]()
das geen nadeelquote:Op maandag 31 januari 2011 10:59 schreef Toekito het volgende:
Ik heb geen maat 92 meer over ST, sorry! Heb nog wel een hoop vrouwenkleding over. Enige nadeel is de vrouw in kwestie wordt meegeleverd!
Je haalt ze er ook meteen uit he. Het eerste wat die lui doen is hun kind een totaal wanstaltige KUTnaam geven. Alsof dat kind er wat aan kon doenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben er van overtuigd dat veel mensen voordat ze aan kinderen beginnen eerst goed moeten bedenken welke consequenties dat kan hebben.
er achteraf achterkomen en dan gaan piepen dat je zo ongelukkig bent, oh, boohooooo, daar heb je vooral je kind mee en dat is niet eerlijk
naar zolder bedoel jequote:Op maandag 31 januari 2011 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb eerst die van Koen gedaan want die heeft een groeispurt gemaakt
daarna moet die van mij... daar ben je snel klaar mee hoor want daar moet gewoon een hoop van weg
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je haalt ze er ook meteen uit he. Het eerste wat die lui doen is hun kind een totaal wanstaltige KUTnaam geven. Alsof dat kind er wat aan kon doen
zolder? nee de zolder moet ook leegquote:Op maandag 31 januari 2011 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
naar zolder bedoel je![]()
Dus ik kan niet dit weekend
maar wel het weekend erop
Moet ik je komen helpen?
Dus, over 2 weken samen de zolder op?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zolder? nee de zolder moet ook leeg
oeh oeh oehquote:Op maandag 31 januari 2011 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb wel watnog wat zooi gekregen en van sander over
weet je het zeker ?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus, over 2 weken samen de zolder op?
ja dat mag maar ik moet zo eerst naar school dus ik pm je de linkjesquote:Op maandag 31 januari 2011 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh oeh oeh![]()
maggik kijke en misschien kope?
Waarom ik?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)dheid-en-humeur.html
ST kom snelNuecken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
jajajajajaquote:Op maandag 31 januari 2011 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
ja dat mag maar ik moet zo eerst naar school dus ik pm je de linkjes
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom ik?
Je was in de buurt, en de ochtend is niet zo lang meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Myr vind ik ook goed hoor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
nee dat dan weer niet maatje 23 nuquote:Op maandag 31 januari 2011 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jajajajaja![]()
heb jij nog 98 of schoentjes nodig?
of heeft ie ineens ook enorme voeten
Oh..ja, neem Myr maar even, ik ben tijdelijk uitgeschakeldquote:Op maandag 31 januari 2011 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je was in de buurt, en de ochtend is niet zo lang meer![]()
Myr vind ik ook goed hoor
we hadden wat in te halen maar zo erg was het toch niet gisteravondquote:Op maandag 31 januari 2011 11:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh..ja, neem Myr maar even, ik ben tijdelijk uitgeschakeld
ik zal even zoeken wat ik daar al in had..quote:Op maandag 31 januari 2011 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
nee dat dan weer niet maatje 23 nu![]()
98 is wel okemeneer zit nu in 98
Oeh, spannend!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou ja, ST en ik zijn gewoon een goed team
![]()
![]()
Oh damn, dat is geen leuke combi...
Ja, dat geloof ik wel. Klote hoorKnuff
Hier alles okBen wel moe, maar voel me op zich dus wel ok. Ga morgenmiddag naar m'n werkconsulent, babbelen over alles. Hopelijk kan ze iets voor me betekenen
[..]
Was dat maar zo![]()
Haha ja dacht ik al. Nee maakt niet uit joh, wij hebben een leaseauto dus dat is geen probleem. En daarbij reis ik ook nog steeds gratis met mn OV chip kaart, dusssquote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ja, een beetje welmaar we kunnen vast ook wel naar jou komen
En anders mag het sowieso bij mij, heb ook geen partner oid, dus dan hebben we alle ruimte
![]()
tof ik heb je net gpmd.. prijzen zijn voor jou ovbquote:Op maandag 31 januari 2011 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zal even zoeken wat ik daar al in had..
23zal ik ook even naar kijken, maar die zijn dan al wel gedragen.
Prima, doen we datquote:Op maandag 31 januari 2011 11:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh..ja, neem Myr maar even, ik ben tijdelijk uitgeschakeld
Ik dacht zelfs even dat je Pheno gehackt hadquote:
In tetten?quote:
Ik zeg dit al langer op fok dan dat die lada met velgen een account hadquote:Op maandag 31 januari 2011 11:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs even dat je Pheno gehackt had![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg dit al langer op fok dan dat die lada met velgen een account had
hoi Phenoquote:Op maandag 31 januari 2011 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lada met velgenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het aan mij lag.quote:
hahahaquote:Op maandag 31 januari 2011 11:12 schreef wel.o.k het volgende:
we hadden wat in te halen maar zo erg was het toch niet gisteravond
Ja want jij en knuffelenquote:
Ik fluisterde dan ookquote:
nou, nou, nou, nouquote:Op maandag 31 januari 2011 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tof ik heb je net gpmd.. prijzen zijn voor jou ovbomdat ik je ken kunnen we wel vriendenprijsjes doen
![]()
Wat?quote:
Mag ik nietquote:Op maandag 31 januari 2011 11:23 schreef Toekito het volgende:
wie gaat er voor mij van 13:30 tot 21:00 werken?
Doe ik wel, dan hoef ik nog maar 2,5 uur.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:23 schreef Toekito het volgende:
met velgen!quote:
je kan toch praten? dan kan je dit ookquote:
ikquote:Op maandag 31 januari 2011 11:23 schreef Toekito het volgende:
Wat schuift dat? Voor minder dan 15 piek per uur kom ik mn nest niet uit.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:23 schreef Toekito het volgende:
Wat waar, wat zei ie dan?quote:
ja laat dan maarquote:Op maandag 31 januari 2011 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat schuift dat? Voor minder dan 15 piek per uur kom ik mn nest niet uit.
Mag niet werkenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kan toch praten? dan kan je dit ook
TMIquote:
Als ik 7.5 uur op een dag kon werken had ik het wel gedaan.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:23 schreef Toekito het volgende:
naar wat?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja laat dan maar
@ ST als jij naar TOZ gaat dan heb ik wel zin om te werken
Gulle?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat schuift dat? Voor minder dan 15 piek per uur kom ik mn nest niet uit.
Zal ik mijn baas ook zeggen. Op jouw leeftijd had ik al bijbaantjes.quote:
Zo veeleisend is dat toch nietquote:Op maandag 31 januari 2011 11:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja laat dan maar
@ ST als jij naar TOZ gaat dan heb ik wel zin om te werken
Nee, keiharde euri, natuurlijk.quote:
Da's anders dan écht werkenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zal ik mijn baas ook zeggen. Op jouw leeftijd had ik al bijbaantjes.
quote:
ik geestelijk gezien ook niet, lekker belangrijk!quote:
Langharig werkschuw tuigquote:
voor begrippen op TOZ is 15 wel erg veel!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo veeleisend is dat toch niet?
TOZ...
Meh. Lekker is dat, dus je wilt niet eens voor mij invallen?quote:
Ooh..dus als ik voor je kom werken kom jij stiekem zelf toch ook?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TOZ = toren op zuid, zo heet dat ding
[..]
ik geestelijk gezien ook niet, lekker belangrijk!
Neequote:Op maandag 31 januari 2011 11:28 schreef RockNijntje het volgende:
Ojee de scanner doet vreemd
Mag het morgen worden?
maar dan niet om te werkenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooh..dus als ik voor je kom werken kom jij stiekem zelf toch ook?
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
voor begrippen op TOZ is 15 wel erg veel!
Wat een uitknijpersquote:Op maandag 31 januari 2011 11:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
voor begrippen op TOZ is 15 wel erg veel!
Die toren staat een beetje scheef.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TOZ = toren op zuid, zo heet dat ding
ieder zijn plezier!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een uitknijpers. Ik blijf wel in de slaaj-business
.
sinds wanneerquote:Op maandag 31 januari 2011 11:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die toren staat een beetje scheef.
ja en de stroomvoorziening is ook naar de klote lijkt wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw blik kan ik natuurlijk niet weigerenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meh. Lekker is dat, dus je wilt niet eens voor mij invallen?
Voor vijftien euro en vijftig cent mag je hem rechtstampen.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
In ieder geval sinds die foto is genomen!
dat zou ik dan weer wel doenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor vijftien euro en vijftig cent mag je hem rechtstampen.
Per uur?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor vijftien euro en vijftig cent mag je hem rechtstampen.
Daar is tenminste wel veel poen te vangenquote:
En ik haal het bijna hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw blik kan ik natuurlijk niet weigeren....
Oow, wanneer kan ik aanvangen?quote:
Als ik een keer geen zin heb, maar ja...het is zo leukquote:
Je meldt je maarquote:Op maandag 31 januari 2011 11:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik een keer geen zin heb, maar ja...het is zo leuk
Omdat niemand hoi zegt?quote:
Nee, omdat ik zometeen na de lunch weer in de auto dien te stappen om een collega naar Zwijndrecht te brengen. Geen zin in, maar hij moest zijn tijdelijke auto inleverenquote:
Ow oke, veel succesquote:Op maandag 31 januari 2011 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik zometeen na de lunch weer in de auto dien te stappen om een collega naar Zwijndrecht te brengen. Geen zin in, maar hij moest zijn tijdelijke auto inleveren
lekkere koffie hebben ze daarquote:Op maandag 31 januari 2011 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik zometeen na de lunch weer in de auto dien te stappen om een collega naar Zwijndrecht te brengen. Geen zin in, maar hij moest zijn tijdelijke auto inleveren
Kan die niet met de trein?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
trap m op de treinquote:Op maandag 31 januari 2011 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zei hai, is dat ook goed?quote:
Tuurlijk wel, ik neem ook wel eens de trein naar Zwijndrecht.quote:
Voor wat?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:01 schreef Myraela het volgende:
Ik ben zo ongelofelijk nerveus. Dat kan nooit gezond zijn.
ZUID!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:07 schreef Toekito het volgende:
Zo ff brood gehaald voor vanavond, nu de tram in naar zuid
Wanneer mag je inbound?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet vandaag outbound, dus ik moet mensen bellen.
En wie bel je dan EERST??quote:Op maandag 31 januari 2011 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet vandaag outbound, dus ik moet mensen bellen.
Voor dit bedrijf nog niet, moet vanavond even een afspraak maken voor een sollicitatie bij een ander center, die hadden een inbound functie.quote:
Ik krijg geen nummers te zien.quote:
Nou, hopen dat je dat volhoudt dan...quote:Op maandag 31 januari 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg geen nummers te zien.Ik hoor geen eens een telefoon overgaan. Ik krijg alleen een piepje te horen en dan moet ik mijn verhaal vertellen.
Gewoon denken aan 37.50 euro voor 4 uurtjes.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, hopen dat je dat volhoudt dan...
Als je mij maar niet belt dan!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg geen nummers te zien.Ik hoor geen eens een telefoon overgaan. Ik krijg alleen een piepje te horen en dan moet ik mijn verhaal vertellen.
Netto of bruto? Hoe dan ook wel nicequote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon denken aan 37.50 euro voor 4 uurtjes.
Bruto 10 euro per uur, zit een kwartiertje onbetaalde pauze in een 4 uurs shift. Waar ik eerst bruto 3.70 per uur verdiende, ben ik wel blij.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Netto of bruto? Hoe dan ook wel nice
Goed zo. Geld is geldquote:Op maandag 31 januari 2011 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bruto 10 euro per uur, zit een kwartiertje onbetaalde pauze in een 4 uurs shift. Waar ik eerst bruto 3.70 per uur verdiende, ben ik wel blij.
Eetsmakelijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:20 schreef Koen66 het volgende:
Nope, collega schop ik niet de trein in, 't is immers een heel goede vriend van me en dat ie die auto kwijt is is ook niet zijn schuld.....
Ik ga nu eten![]()
Precies en als je teveel hebt mag je mij altijd verblijden met meer geld!quote:
Ohnoes!quote:
wahahahaha boeiend hij heeft gelukkig die lucht nietquote:
En nu moet je zeker weer opnieuw eten?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wahahahaha boeiend hij heeft gelukkig die lucht niet
en ik had al gegeten
*Kijkt PGR's www op hyves*quote:
Hmm, dacht dat je dat als www zou hebbenquote:
nee hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 12:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En nu moet je zeker weer opnieuw eten?
Hyvesquote:
quote:
Nouja, ik heb geen problemen met hyvesquote:Op maandag 31 januari 2011 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
idd hyves
ik heb stiekem wel een profiel
Preciesquote:Op maandag 31 januari 2011 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
idd hyves
ik heb stiekem wel een profiel
Ja, maar lieverd, jij bent dan ook 14 hequote:Op maandag 31 januari 2011 12:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, ik heb geen problemen met hyves
Hij zei liefurt tegen muhquote:Op maandag 31 januari 2011 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar lieverd, jij bent dan ook 14 he![]()
.
Liefurtquote:Op maandag 31 januari 2011 12:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij zei liefurt tegen muh![]()
Ja klopt, je zal niet gauw een middelbare scholier vinden zonder hyves
Ha luierikquote:
Yupsquote:Op maandag 31 januari 2011 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha luierik!
Had jij nou vanochtend gewerkt?
trevquote:
Forum Opties | |