Omdat niemand hoi zegt?quote:
Nee, omdat ik zometeen na de lunch weer in de auto dien te stappen om een collega naar Zwijndrecht te brengen. Geen zin in, maar hij moest zijn tijdelijke auto inleverenquote:
Ow oke, veel succesquote:Op maandag 31 januari 2011 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik zometeen na de lunch weer in de auto dien te stappen om een collega naar Zwijndrecht te brengen. Geen zin in, maar hij moest zijn tijdelijke auto inleveren
lekkere koffie hebben ze daarquote:Op maandag 31 januari 2011 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik zometeen na de lunch weer in de auto dien te stappen om een collega naar Zwijndrecht te brengen. Geen zin in, maar hij moest zijn tijdelijke auto inleveren
Kan die niet met de trein?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
trap m op de treinquote:Op maandag 31 januari 2011 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zei hai, is dat ook goed?quote:
Tuurlijk wel, ik neem ook wel eens de trein naar Zwijndrecht.quote:
Voor wat?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:01 schreef Myraela het volgende:
Ik ben zo ongelofelijk nerveus. Dat kan nooit gezond zijn.
ZUID!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:07 schreef Toekito het volgende:
Zo ff brood gehaald voor vanavond, nu de tram in naar zuid
Wanneer mag je inbound?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet vandaag outbound, dus ik moet mensen bellen.
En wie bel je dan EERST??quote:Op maandag 31 januari 2011 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet vandaag outbound, dus ik moet mensen bellen.
Voor dit bedrijf nog niet, moet vanavond even een afspraak maken voor een sollicitatie bij een ander center, die hadden een inbound functie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |