vooral mijn nek is beetje gevoelig!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oei, dat is stom ja, als ik geen goed kussen heb, heb ik altijd hoofdpijn de dag erna..
TMIquote:hai
![]()
Ja joh, zelfs poepen is bij mij een feest![]()
![]()
Daar kan ik me ook niet veel van voorstellen...quote:Op maandag 31 januari 2011 10:51 schreef Toekito het volgende:
'Kind maakt jarenlang ongelukkiger' hier geloof ik dus weinig van hé
Zuwwe samen gaan zitten suffen in een hoekje?quote:
daar heb ik geen FOK! voor nodig hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij wil gewoon Muck pompen om dat uit te proberen
hoe wel dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik niet zoals ze het daar uitleggen nee
massage nodig?quote:
Je vroeg er zelf om hequote:TMI
Gesjelligquote:Op maandag 31 januari 2011 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zuwwe samen gaan zitten suffen in een hoekje?
ik ben er van overtuigd dat veel mensen voordat ze aan kinderen beginnen eerst goed moeten bedenken welke consequenties dat kan hebben.quote:
je hebt zeker nog geen 92 over he?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
ik haat kasten uitmesten
kinderkleding op de foto gezet man wat hebben die koters toch veel...
na 7 jaar worden ze nog duurder dan in het begin hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik niet zoals ze het daar uitleggen nee
Lekkerquote:
Vroeg me alleen af hoe je overal feest van kan makenquote:[..]
Je vroeg er zelf om he
Daar heb je gelijk in!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben er van overtuigd dat veel mensen voordat ze aan kinderen beginnen eerst goed moeten bedenken welke consequenties dat kan hebben.
er achteraf achterkomen en dan gaan piepen dat je zo ongelukkig bent, oh, boohooooo, daar heb je vooral je kind mee en dat is niet eerlijk
ik heb wel watquote:Op maandag 31 januari 2011 10:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je hebt zeker nog geen 92 over he?
hebben wij net opgeruimdquote:Op maandag 31 januari 2011 10:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je hebt zeker nog geen 92 over he?
Wanneer moet ik langs komen?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
ik haat kasten uitmesten
kinderkleding op de foto gezet man wat hebben die koters toch veel...
ik heb eerst die van Koen gedaan want die heeft een groeispurt gemaaktquote:Op maandag 31 januari 2011 10:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer moet ik langs komen?![]()
das geen nadeelquote:Op maandag 31 januari 2011 10:59 schreef Toekito het volgende:
Ik heb geen maat 92 meer over ST, sorry! Heb nog wel een hoop vrouwenkleding over. Enige nadeel is de vrouw in kwestie wordt meegeleverd!
Je haalt ze er ook meteen uit he. Het eerste wat die lui doen is hun kind een totaal wanstaltige KUTnaam geven. Alsof dat kind er wat aan kon doenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben er van overtuigd dat veel mensen voordat ze aan kinderen beginnen eerst goed moeten bedenken welke consequenties dat kan hebben.
er achteraf achterkomen en dan gaan piepen dat je zo ongelukkig bent, oh, boohooooo, daar heb je vooral je kind mee en dat is niet eerlijk
naar zolder bedoel jequote:Op maandag 31 januari 2011 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb eerst die van Koen gedaan want die heeft een groeispurt gemaakt
daarna moet die van mij... daar ben je snel klaar mee hoor want daar moet gewoon een hoop van weg
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je haalt ze er ook meteen uit he. Het eerste wat die lui doen is hun kind een totaal wanstaltige KUTnaam geven. Alsof dat kind er wat aan kon doen
zolder? nee de zolder moet ook leegquote:Op maandag 31 januari 2011 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
naar zolder bedoel je![]()
Dus ik kan niet dit weekend
maar wel het weekend erop
Moet ik je komen helpen?
Dus, over 2 weken samen de zolder op?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zolder? nee de zolder moet ook leeg
oeh oeh oehquote:Op maandag 31 januari 2011 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb wel watnog wat zooi gekregen en van sander over
weet je het zeker ?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus, over 2 weken samen de zolder op?
ja dat mag maar ik moet zo eerst naar school dus ik pm je de linkjesquote:Op maandag 31 januari 2011 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh oeh oeh![]()
maggik kijke en misschien kope?
Waarom ik?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)dheid-en-humeur.html
ST kom snelNuecken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
jajajajajaquote:Op maandag 31 januari 2011 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
ja dat mag maar ik moet zo eerst naar school dus ik pm je de linkjes
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom ik?
Je was in de buurt, en de ochtend is niet zo lang meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Myr vind ik ook goed hoor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
nee dat dan weer niet maatje 23 nuquote:Op maandag 31 januari 2011 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jajajajaja![]()
heb jij nog 98 of schoentjes nodig?
of heeft ie ineens ook enorme voeten
Oh..ja, neem Myr maar even, ik ben tijdelijk uitgeschakeldquote:Op maandag 31 januari 2011 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je was in de buurt, en de ochtend is niet zo lang meer![]()
Myr vind ik ook goed hoor
we hadden wat in te halen maar zo erg was het toch niet gisteravondquote:Op maandag 31 januari 2011 11:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh..ja, neem Myr maar even, ik ben tijdelijk uitgeschakeld
ik zal even zoeken wat ik daar al in had..quote:Op maandag 31 januari 2011 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
nee dat dan weer niet maatje 23 nu![]()
98 is wel okemeneer zit nu in 98
Oeh, spannend!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou ja, ST en ik zijn gewoon een goed team
![]()
![]()
Oh damn, dat is geen leuke combi...
Ja, dat geloof ik wel. Klote hoorKnuff
Hier alles okBen wel moe, maar voel me op zich dus wel ok. Ga morgenmiddag naar m'n werkconsulent, babbelen over alles. Hopelijk kan ze iets voor me betekenen
[..]
Was dat maar zo![]()
Haha ja dacht ik al. Nee maakt niet uit joh, wij hebben een leaseauto dus dat is geen probleem. En daarbij reis ik ook nog steeds gratis met mn OV chip kaart, dusssquote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ja, een beetje welmaar we kunnen vast ook wel naar jou komen
En anders mag het sowieso bij mij, heb ook geen partner oid, dus dan hebben we alle ruimte
![]()
tof ik heb je net gpmd.. prijzen zijn voor jou ovbquote:Op maandag 31 januari 2011 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zal even zoeken wat ik daar al in had..
23zal ik ook even naar kijken, maar die zijn dan al wel gedragen.
Prima, doen we datquote:Op maandag 31 januari 2011 11:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh..ja, neem Myr maar even, ik ben tijdelijk uitgeschakeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |