Voor vijftien euro en vijftig cent mag je hem rechtstampen.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die toren staat een beetje scheef.
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
In ieder geval sinds die foto is genomen!
dat zou ik dan weer wel doenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor vijftien euro en vijftig cent mag je hem rechtstampen.
Per uur?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor vijftien euro en vijftig cent mag je hem rechtstampen.
Daar is tenminste wel veel poen te vangenquote:
En ik haal het bijna hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw blik kan ik natuurlijk niet weigeren....
Oow, wanneer kan ik aanvangen?quote:
Als ik een keer geen zin heb, maar ja...het is zo leukquote:
Je meldt je maarquote:Op maandag 31 januari 2011 11:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik een keer geen zin heb, maar ja...het is zo leuk
Omdat niemand hoi zegt?quote:
Nee, omdat ik zometeen na de lunch weer in de auto dien te stappen om een collega naar Zwijndrecht te brengen. Geen zin in, maar hij moest zijn tijdelijke auto inleverenquote:
Ow oke, veel succesquote:Op maandag 31 januari 2011 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik zometeen na de lunch weer in de auto dien te stappen om een collega naar Zwijndrecht te brengen. Geen zin in, maar hij moest zijn tijdelijke auto inleveren
lekkere koffie hebben ze daarquote:Op maandag 31 januari 2011 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik zometeen na de lunch weer in de auto dien te stappen om een collega naar Zwijndrecht te brengen. Geen zin in, maar hij moest zijn tijdelijke auto inleveren
Kan die niet met de trein?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
trap m op de treinquote:Op maandag 31 januari 2011 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zei hai, is dat ook goed?quote:
Tuurlijk wel, ik neem ook wel eens de trein naar Zwijndrecht.quote:
Voor wat?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:01 schreef Myraela het volgende:
Ik ben zo ongelofelijk nerveus. Dat kan nooit gezond zijn.
ZUID!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:07 schreef Toekito het volgende:
Zo ff brood gehaald voor vanavond, nu de tram in naar zuid
Wanneer mag je inbound?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet vandaag outbound, dus ik moet mensen bellen.
En wie bel je dan EERST??quote:Op maandag 31 januari 2011 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet vandaag outbound, dus ik moet mensen bellen.
Voor dit bedrijf nog niet, moet vanavond even een afspraak maken voor een sollicitatie bij een ander center, die hadden een inbound functie.quote:
Ik krijg geen nummers te zien.quote:
Nou, hopen dat je dat volhoudt dan...quote:Op maandag 31 januari 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg geen nummers te zien.Ik hoor geen eens een telefoon overgaan. Ik krijg alleen een piepje te horen en dan moet ik mijn verhaal vertellen.
Gewoon denken aan 37.50 euro voor 4 uurtjes.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, hopen dat je dat volhoudt dan...
Als je mij maar niet belt dan!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg geen nummers te zien.Ik hoor geen eens een telefoon overgaan. Ik krijg alleen een piepje te horen en dan moet ik mijn verhaal vertellen.
Netto of bruto? Hoe dan ook wel nicequote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon denken aan 37.50 euro voor 4 uurtjes.
Bruto 10 euro per uur, zit een kwartiertje onbetaalde pauze in een 4 uurs shift. Waar ik eerst bruto 3.70 per uur verdiende, ben ik wel blij.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Netto of bruto? Hoe dan ook wel nice
Goed zo. Geld is geldquote:Op maandag 31 januari 2011 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bruto 10 euro per uur, zit een kwartiertje onbetaalde pauze in een 4 uurs shift. Waar ik eerst bruto 3.70 per uur verdiende, ben ik wel blij.
Eetsmakelijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:20 schreef Koen66 het volgende:
Nope, collega schop ik niet de trein in, 't is immers een heel goede vriend van me en dat ie die auto kwijt is is ook niet zijn schuld.....
Ik ga nu eten![]()
Precies en als je teveel hebt mag je mij altijd verblijden met meer geld!quote:
Ohnoes!quote:
wahahahaha boeiend hij heeft gelukkig die lucht nietquote:
En nu moet je zeker weer opnieuw eten?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wahahahaha boeiend hij heeft gelukkig die lucht niet
en ik had al gegeten
*Kijkt PGR's www op hyves*quote:
Hmm, dacht dat je dat als www zou hebbenquote:
nee hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 12:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En nu moet je zeker weer opnieuw eten?
Hyvesquote:
quote:
Nouja, ik heb geen problemen met hyvesquote:Op maandag 31 januari 2011 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
idd hyves
ik heb stiekem wel een profiel
Preciesquote:Op maandag 31 januari 2011 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
idd hyves
ik heb stiekem wel een profiel
Ja, maar lieverd, jij bent dan ook 14 hequote:Op maandag 31 januari 2011 12:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, ik heb geen problemen met hyves
Hij zei liefurt tegen muhquote:Op maandag 31 januari 2011 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar lieverd, jij bent dan ook 14 he![]()
.
Liefurtquote:Op maandag 31 januari 2011 12:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij zei liefurt tegen muh![]()
Ja klopt, je zal niet gauw een middelbare scholier vinden zonder hyves
Ha luierikquote:
Yupsquote:Op maandag 31 januari 2011 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha luierik!
Had jij nou vanochtend gewerkt?
trevquote:
Forum Opties | |