Nou, hopen dat je dat volhoudt dan...quote:Op maandag 31 januari 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg geen nummers te zien.Ik hoor geen eens een telefoon overgaan. Ik krijg alleen een piepje te horen en dan moet ik mijn verhaal vertellen.
Gewoon denken aan 37.50 euro voor 4 uurtjes.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, hopen dat je dat volhoudt dan...
Als je mij maar niet belt dan!quote:Op maandag 31 januari 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg geen nummers te zien.Ik hoor geen eens een telefoon overgaan. Ik krijg alleen een piepje te horen en dan moet ik mijn verhaal vertellen.
Netto of bruto? Hoe dan ook wel nicequote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon denken aan 37.50 euro voor 4 uurtjes.
Bruto 10 euro per uur, zit een kwartiertje onbetaalde pauze in een 4 uurs shift. Waar ik eerst bruto 3.70 per uur verdiende, ben ik wel blij.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Netto of bruto? Hoe dan ook wel nice
Goed zo. Geld is geldquote:Op maandag 31 januari 2011 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bruto 10 euro per uur, zit een kwartiertje onbetaalde pauze in een 4 uurs shift. Waar ik eerst bruto 3.70 per uur verdiende, ben ik wel blij.
Eetsmakelijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:20 schreef Koen66 het volgende:
Nope, collega schop ik niet de trein in, 't is immers een heel goede vriend van me en dat ie die auto kwijt is is ook niet zijn schuld.....
Ik ga nu eten![]()
Precies en als je teveel hebt mag je mij altijd verblijden met meer geld!quote:
Ohnoes!quote:
wahahahaha boeiend hij heeft gelukkig die lucht nietquote:
En nu moet je zeker weer opnieuw eten?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wahahahaha boeiend hij heeft gelukkig die lucht niet
en ik had al gegeten
*Kijkt PGR's www op hyves*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |