Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Is te merkenquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 09:47 schreef Panda72 het volgende:
Hellow kom even zwaaien. Goodmeurning. Het is weer lekker drukker dan vrijdag. Mijn liefste collega is nog met vakantie. En andere collega lijd nog aan het LDM(liever lui dan moe) Syndroom
Hey Beertjequote:Op maandag 31 januari 2011 09:47 schreef Panda72 het volgende:
Hellow kom even zwaaien. Goodmeurning. Het is weer lekker drukker dan vrijdag. Mijn liefste collega is nog met vakantie. En andere collega lijd nog aan het LDM(liever lui dan moe) Syndroom
Bosquote:
En het is ook geen examentijdquote:Op maandag 31 januari 2011 09:53 schreef DaMart het volgende:
De overburen hebben een Nederlandse vlag opgehangen... het Nederlands elftal speelt vandaag toch niet?
Redelijk, toch proberen vol te houden vandaag, zal wel weer zwaar wordenquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 09:53 schreef DaMart het volgende:
De overburen hebben een Nederlandse vlag opgehangen... het Nederlands elftal speelt vandaag toch niet?
De koningin is vandaag toch jarigquote:Op maandag 31 januari 2011 09:53 schreef DaMart het volgende:
Ja maar met MZ en ST schijnt zowel Ikea als Action een andere betekenins te krijgen.quote:
Dat klopt, het gaat om die extra dimensie.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, van de week waren MZ en LL nog Muck 2 en 3, dus met Muck 1 moet het ook lukken dan!
Jij mag van mij zo met broerMuck of Mart naar Ikea hoor. En als je echt graag wil mag het zelfs met Toekbroertjequote:Op zondag 30 januari 2011 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus. Dat die inhalige Rotterdammert maar eens wat overlaat voor andere mensen.
28 feb is de volgende nationale feestdag. Jou verjaardag staat helaas niet op de kaartquote:Op maandag 31 januari 2011 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, is dat vandaag.
Toen ik jarig was werd nergens de vlag opgehangen![]()
.
nee, maar anders zit ik weer een half uur naar een gesloten topic te kijkenquote:
sorryquote:
graagquote:
thanksquote:
koningsgezind dus...quote:Op maandag 31 januari 2011 09:53 schreef DaMart het volgende:
preciesquote:
Laat me raden, dan ben jij jarig?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
28 feb is de volgende nationale feestdag. Jou verjaardag staat helaas niet op de kaart
Enfequote:Op maandag 31 januari 2011 09:59 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Ik begin steeds meer als een oude vent te klinken met mijn droge keel & droge hoest
quote:Op maandag 31 januari 2011 09:59 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Ik begin steeds meer als een oude vent te klinken met mijn droge keel & droge hoest
enferquote:Op maandag 31 januari 2011 09:59 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
het beste wat Rotterdam heeft voortgebrachtquote:Op maandag 31 januari 2011 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat me raden, dan ben jij jarig?.
toekquote:Op maandag 31 januari 2011 10:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
het beste wat Rotterdam heeft voortgebracht
Pgrquote:
Hey Toekquote:
Wok!quote:
Enferquote:Op maandag 31 januari 2011 09:59 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Haha XD Nou met mij gaat het ook wel goed hoor, voel me niet ziek ofzo, heb alleen zo'n irritante droge keel & hoestquote:Op maandag 31 januari 2011 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed, beter dan met jou geloof ik
Solquote:
Wie zijn er getrouwd dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:14 schreef Toekito het volgende:
Weet iemand van de FOK!kers toevallig het hoeveelste FOK! huwelijk dit weekend gesloten is? Ik heb geen idee hoeveel het er zijn maar gaat hard naar 25 volgens mij.
Okee,. ALicey ken ik wel als mod, maar SIngleCoil zegt me niks, maar dat ligt meer aan mij dan aan hun.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Henk en Henk
SingleCoil & Alicey in het huwelijksbootje gestapt
ST en ik geven alles een andere betekenisquote:Op maandag 31 januari 2011 09:56 schreef Toekito het volgende:
Goedenmorgen mensen
Alles goed? Is het al weekend?
[..]
Ja maar met MZ en ST schijnt zowel Ikea als Action een andere betekenins te krijgen.
[..]
Dat klopt, het gaat om die extra dimensie.
[..]
Jij mag van mij zo met broerMuck of Mart naar Ikea hoor. En als je echt graag wil mag het zelfs met Toekbroertje
Rustig aanquote:Op maandag 31 januari 2011 09:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk, toch proberen vol te houden vandaag, zal wel weer zwaar worden
En hoe is het daar?
Merel meisje!quote:
je maakt me nieuwschierigquote:Op maandag 31 januari 2011 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ST en ik geven alles een andere betekenis![]()
Hai ToekHoe ist?
Mooiquote:Op maandag 31 januari 2011 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aan
Hier alles wel ok
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aan
Hier alles wel ok
Nou hequote:Op maandag 31 januari 2011 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Merel meisje!![]()
![]()
We moeten inderdaad snel een meisjes dag doenPM je anders wat data dat je zou kunnen?
En waar zullen we het dan doen?
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
je maakt me nieuwschierig
Hai MZja wel goed hoor. Straks weer ff tot 21:00 werken en morgen om 8 uur beginnen
Gisteren was echt een irritante dagzo gemaakt dat gedrag van mn pa en zijn vriendin.......maarja ze zien maar.
En met jou dan?
Was dat maar zoquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou he![]()
Is goed, zal ik zo ff doen.![]()
Maakt mij niet uit.. Ik woon zeker het verste weg of niet?![]()
Ff douchen, tot zo
quote:
ik ook. Half zes nu, ietsie dichterbij nl-tijd. Niet qua temperatuur vrees ik: 30+quote:Ff douchen, tot zo
Ben benieuwdquote:Op maandag 31 januari 2011 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou ja, ST en ik zijn gewoon een goed team
![]()
![]()
Oh damn, dat is geen leuke combi...
Ja, dat geloof ik wel. Klote hoorKnuff
Hier alles okBen wel moe, maar voel me op zich dus wel ok. Ga morgenmiddag naar m'n werkconsulent, babbelen over alles. Hopelijk kan ze iets voor me betekenen
Phenoquote:Op maandag 31 januari 2011 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ook. Half zes nu, ietsie dichterbij nl-tijd. Niet qua temperatuur vrees ik: 30+
moet je even in het trouw topic kijken ofzo?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:14 schreef Toekito het volgende:
Weet iemand van de FOK!kers toevallig het hoeveelste FOK! huwelijk dit weekend gesloten is? Ik heb geen idee hoeveel het er zijn maar gaat hard naar 25 volgens mij.
daar sta ik toch ook niet in. En dat wil ik ook nietquote:Op maandag 31 januari 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moet je even in het trouw topic kijken ofzo?
Ja, ik zit zelden meer achter de laptopquote:Op maandag 31 januari 2011 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
brownie![]()
jij bent ook lang weg geweest
Ik gok dit gedeelte van 2011 al.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Pheno![]()
![]()
dan had jij het beter voor elkaar dan ik dit weekend
wist niet eens dat het er wasquote:Op maandag 31 januari 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moet je even in het trouw topic kijken ofzo?
kut voor jouquote:Op maandag 31 januari 2011 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo kuttenkopjes. Ik heb beroerd geslapen
Oheee, ik ookquote:Op maandag 31 januari 2011 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo kuttenkopjes. Ik heb beroerd geslapen
ik een beetje, mijn kussen ligt bij MamaMuck voor de was en mijn zelfgemaakte kussen is beroerd!quote:
Oei, dat is stom ja, als ik geen goed kussen heb, heb ik altijd hoofdpijn de dag erna..quote:Op maandag 31 januari 2011 10:49 schreef Toekito het volgende:
ik een beetje, mijn kussen ligt bij MamaMuck voor de was en mijn zelfgemaakte kussen is beroerd!
Hej SThoorde vanmorgen dat je van alles een feestje maakt
Nog steeds proefwerkweekquote:
Jij wil gewoon Muck pompen om dat uit te proberenquote:Op maandag 31 januari 2011 10:51 schreef Toekito het volgende:
'Kind maakt jarenlang ongelukkiger' hier geloof ik dus weinig van hé
ik herken het niet neequote:Op maandag 31 januari 2011 10:51 schreef Toekito het volgende:
Nou, ik niet zoals ze het daar uitleggen neequote:Op maandag 31 januari 2011 10:51 schreef Toekito het volgende:
vooral mijn nek is beetje gevoelig!quote:Op maandag 31 januari 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oei, dat is stom ja, als ik geen goed kussen heb, heb ik altijd hoofdpijn de dag erna..
TMIquote:hai
![]()
Ja joh, zelfs poepen is bij mij een feest![]()
![]()
Daar kan ik me ook niet veel van voorstellen...quote:Op maandag 31 januari 2011 10:51 schreef Toekito het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |