28 feb is de volgende nationale feestdag. Jou verjaardag staat helaas niet op de kaartquote:Op maandag 31 januari 2011 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, is dat vandaag.
Toen ik jarig was werd nergens de vlag opgehangen![]()
.
nee, maar anders zit ik weer een half uur naar een gesloten topic te kijkenquote:
sorryquote:
graagquote:
thanksquote:
koningsgezind dus...quote:Op maandag 31 januari 2011 09:53 schreef DaMart het volgende:
De overburen hebben een Nederlandse vlag opgehangen... het Nederlands elftal speelt vandaag toch niet?
preciesquote:
Laat me raden, dan ben jij jarig?quote:Op maandag 31 januari 2011 09:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
28 feb is de volgende nationale feestdag. Jou verjaardag staat helaas niet op de kaart
Enfequote:Op maandag 31 januari 2011 09:59 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Ik begin steeds meer als een oude vent te klinken met mijn droge keel & droge hoest
quote:Op maandag 31 januari 2011 09:59 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Ik begin steeds meer als een oude vent te klinken met mijn droge keel & droge hoest
enferquote:Op maandag 31 januari 2011 09:59 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
het beste wat Rotterdam heeft voortgebrachtquote:Op maandag 31 januari 2011 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat me raden, dan ben jij jarig?.
toekquote:Op maandag 31 januari 2011 10:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
het beste wat Rotterdam heeft voortgebracht
Pgrquote:
Hey Toekquote:
Wok!quote:
Enferquote:Op maandag 31 januari 2011 09:59 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Haha XD Nou met mij gaat het ook wel goed hoor, voel me niet ziek ofzo, heb alleen zo'n irritante droge keel & hoestquote:Op maandag 31 januari 2011 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed, beter dan met jou geloof ik
Solquote:
Wie zijn er getrouwd dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:14 schreef Toekito het volgende:
Weet iemand van de FOK!kers toevallig het hoeveelste FOK! huwelijk dit weekend gesloten is? Ik heb geen idee hoeveel het er zijn maar gaat hard naar 25 volgens mij.
Okee,. ALicey ken ik wel als mod, maar SIngleCoil zegt me niks, maar dat ligt meer aan mij dan aan hun.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Henk en Henk
SingleCoil & Alicey in het huwelijksbootje gestapt
ST en ik geven alles een andere betekenisquote:Op maandag 31 januari 2011 09:56 schreef Toekito het volgende:
Goedenmorgen mensen
Alles goed? Is het al weekend?
[..]
Ja maar met MZ en ST schijnt zowel Ikea als Action een andere betekenins te krijgen.
[..]
Dat klopt, het gaat om die extra dimensie.
[..]
Jij mag van mij zo met broerMuck of Mart naar Ikea hoor. En als je echt graag wil mag het zelfs met Toekbroertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |