quote:Op zondag 30 januari 2011 20:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Soort van HSG-BOMBER topic, alleen dan kut.
Tevens zou ik gehuldigd worden voor het in stand houden van de familie-eer.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Onterechte klacht. Gunnen je ouders je dat niet dan?
Ik heb niet zo'n goede band met mijn ouders. over seks praten is taboe hier.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Onterechte klacht. Gunnen je ouders je dat niet dan?
Dan zeg je "ik wil er niet over praten".quote:Op zondag 30 januari 2011 20:20 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n goede band met mijn ouders. over seks praten is taboe hier.
Hij bluft, en dat weet je.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:23 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik heb de telefoon vandaag al hele tijd bij de hand, zodat ik hem zelf op kan pakken.
Kuttopics in KLB ook, daar trek je je ook niets van aan.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:20 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n goede band met mijn ouders. over seks praten is taboe hier.
Gwn zeggen dat z'n dochter een slet is en dat jij daar niks aan kan doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:23 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik heb de telefoon vandaag al hele tijd bij de hand, zodat ik hem zelf op kan pakken.
Ik weet dat deze wereld ver van jou bed staat.. Maar tis toch echt waar.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:29 schreef NotYou het volgende:
En daar hebben we 'm weer hoor: Agent 47. Leuk verzonnen topic joh. Een sticker op je voorhoofd voor de moeite.![]()
kk skeer. liever C's die naar B neigenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef hakunamatafaka het volgende:
Kleine cup E, maar neigt meer naar D.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
kk skeer. liever C's die naar B neigen
Kun je niet aan sabbelen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
kk skeer. liever C's die naar B neigen
De wereld van het tevergeefs pogen stoer/grappig te zijn en topics te openen met ellenlange OP's waarvan mensen niet eens de eerste vijf regels lezen? Ja, dat is godzijdank een ver van mijn bed show.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:20 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik weet dat deze wereld ver van jou bed staat.. Maar tis toch echt waar.
Ben je jaloers dat jij geen hoogwaardig proza kan schrijven?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
De wereld van het tevergeefs pogen stoer/grappig te zijn en topics te openen met ellenlange OP's waarvan mensen niet eens de eerste vijf regels lezen? Ja, dat is godzijdank een ver van mijn bed show.![]()
Dat jij dit onder de noemer hoogwaardige proza plaatst doet mij vermoeden dat je wat lezen betreft nooit verder gekomen bent dan de Bobo. Geeft verder ook niet, verschil moet er tenslotte zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:51 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat jij geen hoogwaardig proza kan schrijven?
Als je het niet wil lezen zoek dan een ander topic uit.![]()
Dit hoogwaardig vindenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:51 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Dat maakt iedereen lekker zelf uit, idioot.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:51 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te lezen, en ook niet je mening te geven. Ik weet nu wat je er van vindt.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat jij dit onder de noemer hoogwaardige proza plaatst doet mij vermoeden dat je wat lezen betreft nooit verder gekomen bent dan de Bobo. Geeft verder ook niet, verschil moet er tenslotte zijn.
Is dat werkelijk waar TS? Dat verandert mijn beeld wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:01 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
welke nick? edit nevermindmocht geen hyves posten!!~~!
Agent 47 is dus slechts gediend van positieve reacties? Helaas jochie, zo werkt the interwebz dus niet. Kom op, dit subforum heet nota bene Klaagbak en als hier al iets klachtwaardig is, dan is 't wel het bestaan van dit kuttopic.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:01 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te lezen, en ook niet je mening te geven. Ik weet nu wat je er van vindt.
jepquote:Op zondag 30 januari 2011 22:04 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Is dat werkelijk waar TS? Dat verandert mijn beeld wel.
TS is 16 dus natuurlijk is het verhaal verzonnenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:09 schreef Adames het volgende:
Moet zeggen, goed geschreven, alleen nogal ongeloofwaardig.
Het ergste dat er kan gebeuren is dat je ouders hun schouders ophalen, waarschijnlijker is dat je vader je meeneemt naar een bar en je whiskey leert drinken als echte man.
gun hem nou zijn aftrekmomentjequote:Op zondag 30 januari 2011 22:10 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
TS is 16 dus natuurlijk is het verhaal verzonnen
18quote:Op zondag 30 januari 2011 22:10 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
TS is 16 dus natuurlijk is het verhaal verzonnen
Minder dan een halve,.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:10 schreef Adames het volgende:
Oh en anderhalve krat leegzuipen en nog kunnen neuken, nee ik ken er maar weinig die dat kunnen en geen van hun zijn van jou leeftijd.
Mijn fout, ik dacht 24 elk.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Minder dan een halve,.
24/4=6 0,50 = 9. flesjes
Dit. Waarom geef je dan ook het telefoonnummer van je huistelefoon achterlijke gladioolquote:Op zondag 30 januari 2011 23:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
"verontwaardigt"
En dan ook nog je telefoonnummer aan die vader geven? Lolsukkel
quote:Op maandag 31 januari 2011 00:16 schreef kutkabouter het volgende:
slecht verzonnen topic TS, misschien als je het eens wat minder vaak probeert
TS had inderdaad haar vader moeten corrigeren, zelfs zo'n situatie is nog geen reden om een loopje te nemen met de Nederlandse taalregels.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:22 schreef OeJ het volgende:
Dat zelfs die vader al zegt: "Doe IS wat zachter.", stemt mij droevig.
Die heb ik niet gegeven, maar dat wijf.quote:Op maandag 31 januari 2011 06:53 schreef gnilrednoz het volgende:
Eerlijk, waarom geef je nou je nummer? Zeg gewoon ja doei je vader kan me wat
Je hebt dat wijf gegeven? Ja dat wilde je toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 07:57 schreef hakunamatafaka het volgende:
In het hoge noorden zeggen ze "is" ipv eens.
[..]
Die heb ik niet gegeven, maar dat wijf.
Jij geeft random wijven je nummer?quote:Op maandag 31 januari 2011 07:57 schreef hakunamatafaka het volgende:[..]
Die heb ik niet gegeven, maar dat wijf.
En tevens ditquote:Op maandag 31 januari 2011 08:27 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Jij geeft random wijven je nummer?Je THUISnr? Heb je geen mobiel ofzo, gekke vent
Of dit alles heeft plaatsgevonden op Hyves.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:00 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Oh het is hakunamatafaka-topic! Verzonnen terwijl hij koest in zijn bedje lag!
Nee, irritante dingen.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:27 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Jij geeft random wijven je nummer?Je THUISnr? Heb je geen mobiel ofzo, gekke vent
Ik zei toch dat een mobiele telefoon handig zou zijn in dit soort gevallen.quote:
Waar is die baas eigenlijk gebleven?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi verhaal mattie! leest lekker weg. Doet me denken aan baas Cacciatore
Dit dus, en anders gewoon nummer van een vriend van je gevenquote:Op maandag 31 januari 2011 06:53 schreef gnilrednoz het volgende:
Eerlijk, waarom geef je nou je nummer? Zeg gewoon ja doei je vader kan me wat
Helaas, geen idee. Al tijden gebant. Denk dat ie wel post onder een ander account.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:25 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Waar is die baas eigenlijk gebleven?
Dan zou je hem er zo uit gepikt hebben.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
Helaas, geen idee. Al tijden gebant. Denk dat ie wel post onder een ander account.
Jammer, het was een echte baas.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helaas, geen idee. Al tijden gebant. Denk dat ie wel post onder een ander account.
Was wel een mooi karakter
Denk dat het gewoon een 'typetje' was en geen serieuze posterquote:Op maandag 31 januari 2011 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan zou je hem er zo uit gepikt hebben.
Meen je dat?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon een 'typetje' was en geen serieuze poster
Chicks die dammen verkiezen boven schaken. ben haar nu op msn met oneliners aan het inpalmen.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:28 schreef secondewijzer het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met je agent 47 versierpoging?
Ja. Gek genoeg bestaan er wel echt van die lui die serieus zo zijnquote:
Dat snap ik dan wel, ik ken ook seksueel gefrustreerde mensen.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Gek genoeg bestaan er wel echt van die lui die serieus zo zijn
Jij kent mij nietquote:Op maandag 31 januari 2011 12:04 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Dat snap ik dan wel, ik ken ook seksueel gefrustreerde mensen.
Zit wat in, zit wat in.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
Denk dat het gewoon een 'typetje' was en geen serieuze poster
Hij vraagt ook nog waarom.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef hakunamatafaka het volgende:
Hoezo gaan jullie er meteen van uit dat alles verzonnen is. Je denkt dat er niet geneukt wordt op 18jarige leeftijd? En dit is me gewoon echt gebeurd. ben een pechvogel
Anders ga je alles even helemaal analyserenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:38 schreef Phantomesse het volgende:
Verzonnen omdat:
'Heb je silliconen? - Nee, voelen?'
'Zal ik je aftrekken?'Sorry hoor, maar ik en geen enkele andere van de meisjes die ik ken zou dit zo vragen. Als dit verhaal waargebeurd is heb jij waarschijnlijk gewoon haar hand om je pik heen gelegd en je aan haar opgedrongen en is dat ook de reden dat ze uiteindelijk tegen je ging flippen.
'Doe eens wat zachter' terwijl jij in je naked ass in de huiskamer staat.
Dat ze begint te flippen tegen je terwijl ze eerst alles zelf aangeboden heeft. Tevens vragen niet-sletjes niet aan jongens of ze hen even af moeten trekken. Niet-sletjes wachten geduldig af tot dingen vanzelf gebeuren of ze kijken je zo aan van doe dan doe dan, alleen sletjes nemen de eerste stap.
Dus of fake, of jij hebt je aan haar opgedrongen of ze is toch een sletje.
Ze is ook en slet, maar dit leek niet zo. Dat zei ik. + Het zat er al aan te komen, want ik ken haar al een tijdje. Uit de conversaties bleek dat ze er wel zin in had.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:38 schreef Phantomesse het volgende:
Verzonnen omdat:
'Heb je silliconen? - Nee, voelen?'
'Zal ik je aftrekken?'Sorry hoor, maar ik en geen enkele andere van de meisjes die ik ken zou dit zo vragen. Als dit verhaal waargebeurd is heb jij waarschijnlijk gewoon haar hand om je pik heen gelegd en je aan haar opgedrongen en is dat ook de reden dat ze uiteindelijk tegen je ging flippen.
'Doe eens wat zachter' terwijl jij in je naked ass in de huiskamer staat.
Dat ze begint te flippen tegen je terwijl ze eerst alles zelf aangeboden heeft. Tevens vragen niet-sletjes niet aan jongens of ze hen even af moeten trekken. Niet-sletjes wachten geduldig af tot dingen vanzelf gebeuren of ze kijken je zo aan van doe dan doe dan, alleen sletjes nemen de eerste stap.
Dus of fake, of jij hebt je aan haar opgedrongen of ze is toch een sletje.
Ait, dan volg ik daar verder.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:03 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Chicks die dammen verkiezen boven schaken. ben haar nu op msn met oneliners aan het inpalmen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:13 schreef hakunamatafaka het volgende:
‘Heb je siliconen?’ vroeg ik. Met een verontwaardigd gezicht keek ze naar me’ Nee tuurlijk niet, voel maar’. Hihi dat was mijn plan,
Hij zei*quote:het enige wat hij zij was “Doe is wat zachter.” Vervolgens deed hij snel de deur weer dicht. Ze begon te krijsen, schold mij ineens de huid vol, en riep constant dat ik naar huis moest. Dit vond ik zelf ook geen slecht plan.
En toen was je stijve lul ook ineens verdwenen?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:47 schreef afcajos het volgende:
Goed verhaal TSIk heb iets soortgelijks meegemaakt alleen toen was het mijn broer die opeens binnenkwam. Hij zei: "Jos! Laatste stootje is van mij he" en verdween weer.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
En toen was je stijve lul ook ineens verdwenen?
Jouw postgeschiedenis daarentegenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef hakunamatafaka het volgende:
Fokkers die Ik dronk een biertje, dat soort niet geinige topics maakt.
omdat je vorige week zondag een verhaal in dezelfde categorie hebt gemaakt en daarna ging vragen wat je eraan kon verbeteren enzulksquote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef hakunamatafaka het volgende:
Hoezo gaan jullie er meteen van uit dat alles verzonnen is. Je denkt dat er niet geneukt wordt op 18jarige leeftijd? En dit is me gewoon echt gebeurd. ben een pechvogel
In de laatste x topics faalde je.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
Sta altijd open voor nieuwe dingen/tips. maar denk dat ik 10x verder gevorderd ben dan jij qua chicks versierne.
reken er niet op ventquote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
Sta altijd open voor nieuwe dingen/tips. maar denk dat ik 10x verder gevorderd ben dan jij qua chicks versierne.
Nou gefeliciteerd jongen. Jij hebt wat bereikt in je leven.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ís leuker om te lezen dan mijn stoer doen hossels. ik pronk er niet graag meequote:Op maandag 31 januari 2011 20:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In de laatste x topics faalde je.
Bescheidenheid siert de man.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:42 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ís leuker om te lezen dan mijn stoer doen hossels. ik pronk er niet graag mee
Juist niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:28 schreef StijnDa het volgende:
Je hebt wel een beetje een eigendunk of niet?
mensen die eruitzien zoals jij (in de volksmond mooiboys) hebben per definitie eigendunkquote:
Jaloezie much?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mensen die eruitzien zoals jij (in de volksmond mooiboys) hebben per definitie eigendunk
mooiboy 2 meldt zichquote:
Ik ben geen mooiboy.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mooiboy 2 meldt zich
maarre, ja. fucking erg man
ik ben een ekte mooiboyquote:Op maandag 31 januari 2011 21:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mensen die eruitzien zoals jij (in de volksmond mooiboys) hebben per definitie eigendunk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |