En tevens ditquote:Op maandag 31 januari 2011 08:27 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Jij geeft random wijven je nummer?Je THUISnr? Heb je geen mobiel ofzo, gekke vent
Of dit alles heeft plaatsgevonden op Hyves.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:00 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Oh het is hakunamatafaka-topic! Verzonnen terwijl hij koest in zijn bedje lag!
Nee, irritante dingen.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:27 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Jij geeft random wijven je nummer?Je THUISnr? Heb je geen mobiel ofzo, gekke vent
Ik zei toch dat een mobiele telefoon handig zou zijn in dit soort gevallen.quote:
Waar is die baas eigenlijk gebleven?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi verhaal mattie! leest lekker weg. Doet me denken aan baas Cacciatore
Dit dus, en anders gewoon nummer van een vriend van je gevenquote:Op maandag 31 januari 2011 06:53 schreef gnilrednoz het volgende:
Eerlijk, waarom geef je nou je nummer? Zeg gewoon ja doei je vader kan me wat
Helaas, geen idee. Al tijden gebant. Denk dat ie wel post onder een ander account.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:25 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Waar is die baas eigenlijk gebleven?
Dan zou je hem er zo uit gepikt hebben.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
Helaas, geen idee. Al tijden gebant. Denk dat ie wel post onder een ander account.
Jammer, het was een echte baas.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helaas, geen idee. Al tijden gebant. Denk dat ie wel post onder een ander account.
Was wel een mooi karakter
Denk dat het gewoon een 'typetje' was en geen serieuze posterquote:Op maandag 31 januari 2011 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan zou je hem er zo uit gepikt hebben.
Meen je dat?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon een 'typetje' was en geen serieuze poster
Chicks die dammen verkiezen boven schaken. ben haar nu op msn met oneliners aan het inpalmen.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:28 schreef secondewijzer het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met je agent 47 versierpoging?
Ja. Gek genoeg bestaan er wel echt van die lui die serieus zo zijnquote:
Dat snap ik dan wel, ik ken ook seksueel gefrustreerde mensen.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Gek genoeg bestaan er wel echt van die lui die serieus zo zijn
Jij kent mij nietquote:Op maandag 31 januari 2011 12:04 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Dat snap ik dan wel, ik ken ook seksueel gefrustreerde mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |