gun hem nou zijn aftrekmomentjequote:Op zondag 30 januari 2011 22:10 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
TS is 16 dus natuurlijk is het verhaal verzonnen
18quote:Op zondag 30 januari 2011 22:10 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
TS is 16 dus natuurlijk is het verhaal verzonnen
Minder dan een halve,.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:10 schreef Adames het volgende:
Oh en anderhalve krat leegzuipen en nog kunnen neuken, nee ik ken er maar weinig die dat kunnen en geen van hun zijn van jou leeftijd.
Mijn fout, ik dacht 24 elk.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Minder dan een halve,.
24/4=6 0,50 = 9. flesjes
Dit. Waarom geef je dan ook het telefoonnummer van je huistelefoon achterlijke gladioolquote:Op zondag 30 januari 2011 23:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
"verontwaardigt"
En dan ook nog je telefoonnummer aan die vader geven? Lolsukkel
quote:Op maandag 31 januari 2011 00:16 schreef kutkabouter het volgende:
slecht verzonnen topic TS, misschien als je het eens wat minder vaak probeert
TS had inderdaad haar vader moeten corrigeren, zelfs zo'n situatie is nog geen reden om een loopje te nemen met de Nederlandse taalregels.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:22 schreef OeJ het volgende:
Dat zelfs die vader al zegt: "Doe IS wat zachter.", stemt mij droevig.
Die heb ik niet gegeven, maar dat wijf.quote:Op maandag 31 januari 2011 06:53 schreef gnilrednoz het volgende:
Eerlijk, waarom geef je nou je nummer? Zeg gewoon ja doei je vader kan me wat
Je hebt dat wijf gegeven? Ja dat wilde je toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 07:57 schreef hakunamatafaka het volgende:
In het hoge noorden zeggen ze "is" ipv eens.
[..]
Die heb ik niet gegeven, maar dat wijf.
Jij geeft random wijven je nummer?quote:Op maandag 31 januari 2011 07:57 schreef hakunamatafaka het volgende:[..]
Die heb ik niet gegeven, maar dat wijf.
En tevens ditquote:Op maandag 31 januari 2011 08:27 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Jij geeft random wijven je nummer?Je THUISnr? Heb je geen mobiel ofzo, gekke vent
Of dit alles heeft plaatsgevonden op Hyves.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:00 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Oh het is hakunamatafaka-topic! Verzonnen terwijl hij koest in zijn bedje lag!
Nee, irritante dingen.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:27 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Jij geeft random wijven je nummer?Je THUISnr? Heb je geen mobiel ofzo, gekke vent
Ik zei toch dat een mobiele telefoon handig zou zijn in dit soort gevallen.quote:
Waar is die baas eigenlijk gebleven?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi verhaal mattie! leest lekker weg. Doet me denken aan baas Cacciatore
Dit dus, en anders gewoon nummer van een vriend van je gevenquote:Op maandag 31 januari 2011 06:53 schreef gnilrednoz het volgende:
Eerlijk, waarom geef je nou je nummer? Zeg gewoon ja doei je vader kan me wat
Helaas, geen idee. Al tijden gebant. Denk dat ie wel post onder een ander account.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:25 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Waar is die baas eigenlijk gebleven?
Dan zou je hem er zo uit gepikt hebben.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
Helaas, geen idee. Al tijden gebant. Denk dat ie wel post onder een ander account.
Jammer, het was een echte baas.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helaas, geen idee. Al tijden gebant. Denk dat ie wel post onder een ander account.
Was wel een mooi karakter
Denk dat het gewoon een 'typetje' was en geen serieuze posterquote:Op maandag 31 januari 2011 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan zou je hem er zo uit gepikt hebben.
Meen je dat?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon een 'typetje' was en geen serieuze poster
Chicks die dammen verkiezen boven schaken. ben haar nu op msn met oneliners aan het inpalmen.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:28 schreef secondewijzer het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met je agent 47 versierpoging?
Ja. Gek genoeg bestaan er wel echt van die lui die serieus zo zijnquote:
Dat snap ik dan wel, ik ken ook seksueel gefrustreerde mensen.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Gek genoeg bestaan er wel echt van die lui die serieus zo zijn
Jij kent mij nietquote:Op maandag 31 januari 2011 12:04 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Dat snap ik dan wel, ik ken ook seksueel gefrustreerde mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |