kk skeer. liever C's die naar B neigenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef hakunamatafaka het volgende:
Kleine cup E, maar neigt meer naar D.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
kk skeer. liever C's die naar B neigen
Kun je niet aan sabbelen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
kk skeer. liever C's die naar B neigen
De wereld van het tevergeefs pogen stoer/grappig te zijn en topics te openen met ellenlange OP's waarvan mensen niet eens de eerste vijf regels lezen? Ja, dat is godzijdank een ver van mijn bed show.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:20 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik weet dat deze wereld ver van jou bed staat.. Maar tis toch echt waar.
Ben je jaloers dat jij geen hoogwaardig proza kan schrijven?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
De wereld van het tevergeefs pogen stoer/grappig te zijn en topics te openen met ellenlange OP's waarvan mensen niet eens de eerste vijf regels lezen? Ja, dat is godzijdank een ver van mijn bed show.![]()
Dat jij dit onder de noemer hoogwaardige proza plaatst doet mij vermoeden dat je wat lezen betreft nooit verder gekomen bent dan de Bobo. Geeft verder ook niet, verschil moet er tenslotte zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:51 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat jij geen hoogwaardig proza kan schrijven?
Als je het niet wil lezen zoek dan een ander topic uit.![]()
Dit hoogwaardig vindenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:51 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Dat maakt iedereen lekker zelf uit, idioot.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:51 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te lezen, en ook niet je mening te geven. Ik weet nu wat je er van vindt.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat jij dit onder de noemer hoogwaardige proza plaatst doet mij vermoeden dat je wat lezen betreft nooit verder gekomen bent dan de Bobo. Geeft verder ook niet, verschil moet er tenslotte zijn.
Is dat werkelijk waar TS? Dat verandert mijn beeld wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:01 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
welke nick? edit nevermindmocht geen hyves posten!!~~!
Agent 47 is dus slechts gediend van positieve reacties? Helaas jochie, zo werkt the interwebz dus niet. Kom op, dit subforum heet nota bene Klaagbak en als hier al iets klachtwaardig is, dan is 't wel het bestaan van dit kuttopic.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:01 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te lezen, en ook niet je mening te geven. Ik weet nu wat je er van vindt.
jepquote:Op zondag 30 januari 2011 22:04 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Is dat werkelijk waar TS? Dat verandert mijn beeld wel.
TS is 16 dus natuurlijk is het verhaal verzonnenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:09 schreef Adames het volgende:
Moet zeggen, goed geschreven, alleen nogal ongeloofwaardig.
Het ergste dat er kan gebeuren is dat je ouders hun schouders ophalen, waarschijnlijker is dat je vader je meeneemt naar een bar en je whiskey leert drinken als echte man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |