Zit wat in, zit wat in.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
Denk dat het gewoon een 'typetje' was en geen serieuze poster
Hij vraagt ook nog waarom.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef hakunamatafaka het volgende:
Hoezo gaan jullie er meteen van uit dat alles verzonnen is. Je denkt dat er niet geneukt wordt op 18jarige leeftijd? En dit is me gewoon echt gebeurd. ben een pechvogel
Anders ga je alles even helemaal analyserenquote:Op maandag 31 januari 2011 12:38 schreef Phantomesse het volgende:
Verzonnen omdat:
'Heb je silliconen? - Nee, voelen?'
'Zal ik je aftrekken?'Sorry hoor, maar ik en geen enkele andere van de meisjes die ik ken zou dit zo vragen. Als dit verhaal waargebeurd is heb jij waarschijnlijk gewoon haar hand om je pik heen gelegd en je aan haar opgedrongen en is dat ook de reden dat ze uiteindelijk tegen je ging flippen.
'Doe eens wat zachter' terwijl jij in je naked ass in de huiskamer staat.
Dat ze begint te flippen tegen je terwijl ze eerst alles zelf aangeboden heeft. Tevens vragen niet-sletjes niet aan jongens of ze hen even af moeten trekken. Niet-sletjes wachten geduldig af tot dingen vanzelf gebeuren of ze kijken je zo aan van doe dan doe dan, alleen sletjes nemen de eerste stap.
Dus of fake, of jij hebt je aan haar opgedrongen of ze is toch een sletje.
Ze is ook en slet, maar dit leek niet zo. Dat zei ik. + Het zat er al aan te komen, want ik ken haar al een tijdje. Uit de conversaties bleek dat ze er wel zin in had.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:38 schreef Phantomesse het volgende:
Verzonnen omdat:
'Heb je silliconen? - Nee, voelen?'
'Zal ik je aftrekken?'Sorry hoor, maar ik en geen enkele andere van de meisjes die ik ken zou dit zo vragen. Als dit verhaal waargebeurd is heb jij waarschijnlijk gewoon haar hand om je pik heen gelegd en je aan haar opgedrongen en is dat ook de reden dat ze uiteindelijk tegen je ging flippen.
'Doe eens wat zachter' terwijl jij in je naked ass in de huiskamer staat.
Dat ze begint te flippen tegen je terwijl ze eerst alles zelf aangeboden heeft. Tevens vragen niet-sletjes niet aan jongens of ze hen even af moeten trekken. Niet-sletjes wachten geduldig af tot dingen vanzelf gebeuren of ze kijken je zo aan van doe dan doe dan, alleen sletjes nemen de eerste stap.
Dus of fake, of jij hebt je aan haar opgedrongen of ze is toch een sletje.
Ait, dan volg ik daar verder.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:03 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Chicks die dammen verkiezen boven schaken. ben haar nu op msn met oneliners aan het inpalmen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:13 schreef hakunamatafaka het volgende:
‘Heb je siliconen?’ vroeg ik. Met een verontwaardigd gezicht keek ze naar me’ Nee tuurlijk niet, voel maar’. Hihi dat was mijn plan,
Hij zei*quote:het enige wat hij zij was “Doe is wat zachter.” Vervolgens deed hij snel de deur weer dicht. Ze begon te krijsen, schold mij ineens de huid vol, en riep constant dat ik naar huis moest. Dit vond ik zelf ook geen slecht plan.
En toen was je stijve lul ook ineens verdwenen?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:47 schreef afcajos het volgende:
Goed verhaal TSIk heb iets soortgelijks meegemaakt alleen toen was het mijn broer die opeens binnenkwam. Hij zei: "Jos! Laatste stootje is van mij he" en verdween weer.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
En toen was je stijve lul ook ineens verdwenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |