Jouw postgeschiedenis daarentegenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef hakunamatafaka het volgende:
Fokkers die Ik dronk een biertje, dat soort niet geinige topics maakt.
omdat je vorige week zondag een verhaal in dezelfde categorie hebt gemaakt en daarna ging vragen wat je eraan kon verbeteren enzulksquote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef hakunamatafaka het volgende:
Hoezo gaan jullie er meteen van uit dat alles verzonnen is. Je denkt dat er niet geneukt wordt op 18jarige leeftijd? En dit is me gewoon echt gebeurd. ben een pechvogel
In de laatste x topics faalde je.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
Sta altijd open voor nieuwe dingen/tips. maar denk dat ik 10x verder gevorderd ben dan jij qua chicks versierne.
reken er niet op ventquote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
Sta altijd open voor nieuwe dingen/tips. maar denk dat ik 10x verder gevorderd ben dan jij qua chicks versierne.
Nou gefeliciteerd jongen. Jij hebt wat bereikt in je leven.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ís leuker om te lezen dan mijn stoer doen hossels. ik pronk er niet graag meequote:Op maandag 31 januari 2011 20:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In de laatste x topics faalde je.
Bescheidenheid siert de man.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:42 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ís leuker om te lezen dan mijn stoer doen hossels. ik pronk er niet graag mee
Juist niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:28 schreef StijnDa het volgende:
Je hebt wel een beetje een eigendunk of niet?
mensen die eruitzien zoals jij (in de volksmond mooiboys) hebben per definitie eigendunkquote:
Jaloezie much?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mensen die eruitzien zoals jij (in de volksmond mooiboys) hebben per definitie eigendunk
mooiboy 2 meldt zichquote:
Ik ben geen mooiboy.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mooiboy 2 meldt zich
maarre, ja. fucking erg man
ik ben een ekte mooiboyquote:Op maandag 31 januari 2011 21:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mensen die eruitzien zoals jij (in de volksmond mooiboys) hebben per definitie eigendunk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |