Toch wel een koffiemok he?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- schuift STING een mok toe...
Ijskoffie nuquote:Op zondag 30 januari 2011 12:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, daar heb ik zin in.. IJskoffie bij die ene tent in A'foort van laatst![]()
Gisteren in 2 tenten geweest en daar hadden ze geen ijskoffie
Ik ga vanmiddag eens proberen te hardlopen, met 1Cquote:Op zondag 30 januari 2011 12:55 schreef xFriendx het volgende:
Zometeen nog even sporten. Ben dan wel 25+ maar enkel daarmee slaag ik nog niet op het Samzz-examen
Waarmee dan wel?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:55 schreef xFriendx het volgende:
Zometeen nog even sporten. Ben dan wel 25+ maar enkel daarmee slaag ik nog niet op het Samzz-examen
Weleens in NYC besteld bij een restaurant. Nooit meerquote:
Dan moet het iets anders worden.... volgens mij hebben ze nu geen Frappuccinoquote:Op zondag 30 januari 2011 12:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet je hoe lang geleden![]()
Maar iets anders mag ook
ik heb gister nog gevoetbald met 1 graad celsius, als je eenmaal 10 minuutjes onderweg bent voelt het niet meer als 1 graden maar een lekkere 17Cquote:Op zondag 30 januari 2011 12:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag eens proberen te hardlopen, met 1C
Wtfquote:Op zondag 30 januari 2011 12:58 schreef Kreator het volgende:
Stelletje had mega-ruzie vannacht. Toen ik wakker werd en ging kijken, sloeg die mongool zo de achterruit van een auto in.. Ik m'n kleren aan, keek ik nog een keer voor ik naar buiten liep, waren ze verdwenen.
.
Zal ik een briefje achterlaten met wat er gebeurd is, of fuck it denken.
Das niet echt best neequote:Op zondag 30 januari 2011 12:57 schreef STING het volgende:
[..]
Weleens in NYC besteld bij een restaurant. Nooit meer
Smaakte gewoon als de koffie die 's middags was gezet en daarna in de koelkast was gezet
Warme Choco met flink veel slagroomquote:Op zondag 30 januari 2011 12:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan moet het iets anders worden.... volgens mij hebben ze nu geen Frappuccino
Het heeft alleen zin als je nog weet hoe ze eruit zien etc.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:58 schreef Kreator het volgende:
Stelletje had mega-ruzie vannacht. Toen ik wakker werd en ging kijken, sloeg die mongool zo de achterruit van een auto in.. Ik m'n kleren aan, keek ik nog een keer voor ik naar buiten liep, waren ze verdwenen.
.
Zal ik een briefje achterlaten met wat er gebeurd is, of fuck it denken.
Valt reuze mee, hij moet alleen rijk zijn, een Aston Martin rijden of er een willen kopen en lijken op Johnny Deppquote:Op zondag 30 januari 2011 12:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen idee, maar je zal vast wel een wensenlijstje hebben
Jah precies, als dat met lopen met ~4C zo is, moet dat met 1C ook wel zo zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 12:59 schreef TwztId het volgende:
[..]
ik heb gister nog gevoetbald met 1 graad celsius, als je eenmaal 10 minuutjes onderweg bent voelt het niet meer als 1 graden maar een lekkere 17C
Wat een domme lui dan.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een briefje met WTF? snappen ze niet.
Ja, maar gewoon voor het idee dat ze weten wat er is gebeurd. Het was een blond meisje en een mongool met een baseball cap. Daar schiet je niks mee op.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het heeft alleen zin als je nog weet hoe ze eruit zien etc.
Dus tsja.... geen idee... ik zou, denk ik gelijk al de politie hebben gebeld.... maar ja.... dat heeft ook nauwelijks zin...
Dat hebben ze wel.... maar ik weet niet of het echt een goede is.....quote:Op zondag 30 januari 2011 13:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Warme Choco met flink veel slagroom
Er was toch ook nog een andere goeie toen?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel.... maar ik weet niet of het echt een goede is.....
Die mijn oma vroeger maakte.... HEMELS....
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar gewoon voor het idee dat ze weten wat er is gebeurd. Het was een blond meisje en een mongool met een baseball cap. Daar schiet je niks mee op.
... oja genoeg tentjes....quote:Op zondag 30 januari 2011 13:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Er was toch ook nog een andere goeie toen?
Anders blijven we zoeken naar een goeie
Ik zou waarschijnlijk niks doenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]Dan zeg ik "doe wat je denkt wat je moet doen"
Soms levert dat verrassende dingen op
Nou, niet zozeer om die instelling. Maar wat kán je doen?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet mijn auto, niet mijn probleem, adios
Ja, weinig natuurlijk, door een briefje neer te leggen is niet die ruit opeens gefixt enzo..quote:Op zondag 30 januari 2011 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, niet zozeer om die instelling. Maar wat kán je doen?
Dat bedoel ikquote:Op zondag 30 januari 2011 13:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, weinig natuurlijk, door een briefje neer te leggen is niet die ruit opeens gefixt enzo..
Half 3 kan, handiger is in mijn wijk te parkeren en dan de bus richting het centrum te nemen....quote:Op zondag 30 januari 2011 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg maar, uurtje of half 3 centrum?
Das idd wel slim dan ja.. Die garage was reteduur laatste keerquote:Op zondag 30 januari 2011 13:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Half 3 kan, handiger is in mijn wijk te parkeren en dan de bus richting het centrum te nemen....
Scheelt denk ik al ruim 10 euro.... uitgaand dat je pas rond 18:00 ofzo weer terug wil....
Ik wel, boordevol energiequote:Op zondag 30 januari 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
Ik heb helemaal geen zin iets te ondernemen
Jij moet toch hard aan het werk voor je stage?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
Ik heb helemaal geen zin iets te ondernemen
Wat schuift 't?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:38 schreef Yuki het volgende:
Wie wil de rest van mijn administratie opruimen?
En daarmee is de kous ook meteen af?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een kijkje in de wondere wereld van mijn administratiezooi
Ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En daarmee is de kous ook meteen af?
Ja hoor, voor 100 euro kieper ik het allemaal in de vuilnisbak voor jequote:Op zondag 30 januari 2011 13:38 schreef Yuki het volgende:
Wie wil de rest van mijn administratie opruimen?
En dan een maand later, deurwaardersbedrijf Knokken & Co.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja hoor, voor 100 euro kieper ik het allemaal in de vuilnisbak voor je
Hoef ik dan ook geen premie en belasting meer te betalen?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja hoor, voor 100 euro kieper ik het allemaal in de vuilnisbak voor je
Da's spijtig.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar, das niet de beloning die ik zocht
Valt meequote:Op zondag 30 januari 2011 13:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij moet toch hard aan het werk voor je stage?
Vergeet 't dan maar, dan rij ik Lunetten zometeen hard voorbijquote:
Waar moet je heen dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vergeet 't dan maar, dan rij ik Lunetten zometeen hard voorbij
Voor een goede beurt willen die vast wel een en ander door de vingers zienquote:Op zondag 30 januari 2011 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
En dan een maand later, deurwaardersbedrijf Knokken & Co.
*zware stem*
Bent u mevrouw Yuki?
Waarom ben je dan niet hier?quote:
Van mij nietquote:Op zondag 30 januari 2011 13:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoef ik dan ook geen premie en belasting meer te betalen?
Wellicht, nemen (gheghe), ze daar idd genoegen meequote:Op zondag 30 januari 2011 13:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor een goede beurt willen die vast wel een en ander door de vingers zien
Om dezelfde reden waarom ik niet in Aken benquote:
Ik ben overigens geen ervaringsdeskundige hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 13:45 schreef STING het volgende:
[..]
Wellicht, nemen (gheghe), ze daar idd genoegen mee
En die is?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom ik niet in Aken ben
Nee? Ook niet toevallig met de melkman?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben overigens geen ervaringsdeskundige hoor
Dat klinkt niet als erg onvoorziene uitgaven.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:45 schreef Yuki het volgende:
Deze week is echt kut
Huur, zorgverzekering, telefoonrekening... Allemaal in 1 keer weg
Die hebben we niet in de grote stadquote:Op zondag 30 januari 2011 13:48 schreef STING het volgende:
[..]
Nee? Ook niet toevallig met de melkman?
Wanneer gaan we een rollenspel doen dat ik een belastinginspecteur ben en jij Yuki een armoedig, lekker wijf die flink moet betalen?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:47 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben overigens geen ervaringsdeskundige hoor
Je had het treinkaartje in natura terug mogen betalenquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een rollenspel doen dat ik een belastinginspecteur ben en jij Yuki een armoedig, lekker wijf die flink moet betalen?
Ja had dat even eerder gezegdquote:Op zondag 30 januari 2011 13:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je had het treinkaartje in natura terug mogen betalen
Nooit, want MI van een niet nader te noemen familielid van je is niet erg opwindendquote:Op zondag 30 januari 2011 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een rollenspel doen dat ik een belastinginspecteur ben en jij Yuki een armoedig, lekker wijf die flink moet betalen?
Huur en telefoonrekening niet idd. Zorgverzekering natuurlijk ook niet, maar daarvan betaal ik in 2011 pas voor het eerst mijn eigen premie dus is nog even wennen.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als erg onvoorziene uitgaven.
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:49 schreef MissMSX het volgende:
Nooit, want MI van een niet nader te noemen familielid van je is niet erg opwindend
Is die open mond een voorstel voor een alternatieve betalingswijze mevrouwtje?quote:
Bij deze dan voor de volgende keer dat je een slap excuus zoektquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is die open mond een voorstel voor een alternatieve betalingswijze mevrouwtje?
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is die open mond een voorstel voor een alternatieve betalingswijze mevrouwtje?
Maakt toch niet uit of je per week of per maan betaald krijgt?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Huur en telefoonrekening niet idd. Zorgverzekering natuurlijk ook niet, maar daarvan betaal ik in 2011 pas voor het eerst mijn eigen premie dus is nog even wennen.
En dat het allemaal in 1 week valt is wel kut. Ik krijg namelijk per week uitbetaald.
quote:
Gezien jullie reactie kan ik beter voor cabaret dan voor rollenspellen gaan, denk ik.quote:
Ik vind gespreide betaling van mijn rekeningen lekkerder bij gespreide betaling van mijn salaris.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit of je per week of per maan betaald krijgt?
Goedquote:Op zondag 30 januari 2011 13:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij deze dan voor de volgende keer dat je een slap excuus zoekt
Volgende week beterquote:Op zondag 30 januari 2011 13:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind gespreide betaling van mijn rekeningen lekkerder bij gespreide betaling van mijn salaris.
Het is niet anders, dus ik zal het ermee moeten doenMaar het blijft kut.
Wanneer is dat?quote:
Ik ga maar uit van 'nooit'quote:
Hoeveel vuilniszakken met rommel heb je?quote:
Dat is wel heel pessimistischquote:
Enjoyquote:Op zondag 30 januari 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel heel pessimistisch
Naar 't paard
Da's niet heel veelquote:Op zondag 30 januari 2011 14:12 schreef Yuki het volgende:
1 shopper met oud papier. En m'n pedaalemmer zit vol.
Nu eens kijken wat er weg kan aan oude administratie, om ruimte te maken voor de nieuwe
Doe je knol de groetjes van mijquote:Op zondag 30 januari 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel heel pessimistisch
Naar 't paard
Wat voor feestje was het?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:40 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb zo juist mijn kamers een beetje opgeruimd.... met nadruk op beetje...
En ik had gisteravond mijn cam. meegenomen.... heb ik gewoon nul komma nul foto's gemaakt bij het feestje
Ik heb serieus een heel schema. Vandaag bureau en alle administratiezooi opruimen. Rest van de week alleen nog kleine klusjes. Donderdag is mijn hele kamer spic en span!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:40 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb zo juist mijn kamers een beetje opgeruimd.... met nadruk op beetje...
En ik had gisteravond mijn cam. meegenomen.... heb ik gewoon nul komma nul foto's gemaakt bij het feestje
Tsja ik ook... maar ach morgen weer een dagquote:Op zondag 30 januari 2011 14:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb serieus een heel schema. Vandaag bureau en alle administratiezooi opruimen. Rest van de week alleen nog kleine klusjes. Donderdag is mijn hele kamer spic en span!
Ik wil nu doorzetten, dan hoef ik daarna een tijdje niet meerquote:Op zondag 30 januari 2011 14:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja ik ook... maar ach morgen weer een dag
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil nu doorzetten, dan hoef ik daarna een tijdje niet meer
En als ik het netjes kan houden, hoef ik uberhaupt niet zo'n enorme missie als nu meer te ondernemen
Ik zit nog steeds in m'n rijkleren, dus nog niks schoons hierquote:Op zondag 30 januari 2011 15:20 schreef xFriendx het volgende:
Ik was net sporten. Gister niet wezen squashen dus vandaag nog even de luiheid er uit gesport.
Ook nog mijn laminaat even gedaan met laminaatreiniger, dus weer een schone boel hier, het huis alsmede de bewoner.
Uit dus die kledij.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in m'n rijkleren, dus nog niks schoons hier
Ach so. Dat doe ik straks wel, heel vies is 'm kleding toch niet van dat beetje poetsenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uit die kledij en wat schoons aan of weer onder je dekbed duiken.
Poets je ook wel eens personen op?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach so. Dat doe ik straks wel, heel vies is 'm kleding toch niet van dat beetje poetsen
Nee, ik denk niet dat mensen het kunnen waarderen als ik met paardenborstels in de weer ga...quote:Op zondag 30 januari 2011 15:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Poets je ook wel eens personen op?
*Samzz schrobt*quote:Op zondag 30 januari 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat mensen het kunnen waarderen als ik met paardenborstels in de weer ga...
Oeh, appelwangetjesquote:Op zondag 30 januari 2011 15:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
*Samzz schrobt*
'Zo, kijk je wangetjes eens glinsteren'
Doe m de groetjes terug! Vraag even of hij nog een biertje of koffie kwam doen hierquote:
Heeft hij nog gebeten? Ik liep vanmorgen langs een file paarden en toen was ik bang dat ik ineens een hap of een schop zou krijgenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
Thuis! *bibbert
Het is toch wel best koud buiten
Wat heb je voor de rest van de week dan op het programma staan?quote:
Cavia verschonen, bed verschonen, grondig stofzuigen. Dat is hetquote:Op zondag 30 januari 2011 15:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heb je voor de rest van de week dan op het programma staan?
Nee, Rio leert welquote:Op zondag 30 januari 2011 15:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heeft hij nog gebeten? Ik liep vanmorgen langs een file paarden en toen was ik bang dat ik ineens een hap of een schop zou krijgen
Cavia en bed gewoon meenemen tijdens het stofzuigen. Ben je in één keer klaar.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:01 schreef Yuki het volgende:
Cavia verschonen, bed verschonen, grondig stofzuigen. Dat is het
Arme caafquote:Op zondag 30 januari 2011 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cavia en bed gewoon meenemen tijdens het stofzuigen. Ben je in één keer klaar.
Dweilen?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Cavia verschonen, bed verschonen, grondig stofzuigen. Dat is het
Die kun je na het stofzuigen zonder moeite weer uit de stofzuigerzak laten kruipen hoor.quote:
Wat deed jij dan dat hij je beet?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, Rio leert wel
Ze bijten of slaan niet zomaar hoor
Waarschijnlijk vond hij het nog een tof ritje ookquote:Op zondag 30 januari 2011 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kun je na het stofzuigen zonder moeite weer uit de stofzuigerzak laten kruipen hoor.
Ik was z'n hoeven aan het uitkrabben en het was niet gemeen bijten, maar toch bijten mag niet, ook niet lief bijtenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat deed jij dan dat hij je beet?
En ik vind paarden gewoon enge beesten. Hoewel leren paardrijden nog steeds wel op m'n lijstje staat
Ik hoor het al. Dat waren sparen voor een paard. Komt die er voor of na je motor?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:03 schreef MissMSX het volgende:
En ik vind paarden gewoon enge beesten. Hoewel leren paardrijden nog steeds wel op m'n lijstje staat
Jammerquote:Op zondag 30 januari 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was z'n hoeven aan het uitkrabben en het was niet gemeen bijten, maar toch bijten mag niet, ook niet lief bijten
Als je toch bezig bent en het goed wil doen zou ik dat zeker nog ff erbij doenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik tijd over hebWaarschijnlijk wel dus
Dat geldt voor alle dierenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jammer
Of geldt dat alleen voor paarden?
Ernaquote:Op zondag 30 januari 2011 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Dat waren sparen voor een paard. Komt die er voor of na je motor?
Een mens is ook een dierquote:Op zondag 30 januari 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle dierenNiet voor mensen.
Ik heb 2 weken geleden nog gedweild, dus het is niet strikt noodzakelijk. Dweilen is namelijk niet echt makkelijk hier in huis, omdat ik mijn meubels niet echt elders kwijt kan. En buiten zetten is met dit weer ook geen optie.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent en het goed wil doen zou ik dat zeker nog ff erbij doen
Dat weet ik. Maar de mens is dus de uitzondering op die regel.quote:
Wanneer kom je mijn hoeven uitkrabben?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
Dat weet ik. Maar de mens is dus de uitzondering op die regel.
Om de meubels heendweilen. Gaat toch vooral om de stukken waar je veel looptquote:Op zondag 30 januari 2011 16:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken geleden nog gedweild, dus het is niet strikt noodzakelijk. Dweilen is namelijk niet echt makkelijk hier in huis, omdat ik mijn meubels niet echt elders kwijt kan. En buiten zetten is met dit weer ook geen optie.
Maar wie weet, als ik de kolder in m'n kop houd met schoonmaken doe ik het toch nog wel
Diezelfde dag dat ik je kom borstelenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer kom je mijn hoeven uitkrabben?
Gelukkig maarquote:Op zondag 30 januari 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar de mens is dus de uitzondering op die regel.
Is dat dat hetzelfde als 'als Pasen en Pinksteren op één dag vallen', maar dan voor paardenliefhebbers?quote:
Met zijn haar heb je wel een paarenborstel nodig jaquote:Op zondag 30 januari 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Diezelfde dag dat ik je kom borstelen
Ik ben zo'n muts die het goed wil doen, als ze het doet. Om de meubels heen dweilen is niet mijn definitie van goedquote:Op zondag 30 januari 2011 16:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Om de meubels heendweilen. Gaat toch vooral om de stukken waar je veel loopt
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:11 schreef MissMSX het volgende:
Met zijn haar heb je wel een paarenborstel nodig ja
Nee, dat heet bij ons ook gewoon zoquote:Op zondag 30 januari 2011 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat dat hetzelfde als 'als Pasen en Pinksteren op één dag vallen', maar dan voor paardenliefhebbers?
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met zijn haar heb je wel een paarenborstel nodig ja
Bij een grote schoonmaak wel, maar allen bij bijhouden niet johquote:Op zondag 30 januari 2011 16:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben zo'n muts die het goed wil doen, als ze het doet. Om de meubels heen dweilen is niet mijn definitie van goed
Z'n hoofdhaar bedoelde ik hequote:
quote:
Mja, daarom baal ik dus zo dat ik m'n meubels niet buiten kan zetten. Ik ben nu bezig met een grote schoonmaak en wil daarom het liefst ook uitgebreid kunnen dweilen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij een grote schoonmaak wel, maar allen bij bijhouden niet joh
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben zo'n muts die het goed wil doen, als ze het doet. Om de meubels heen dweilen is niet mijn definitie van goed
*webcam aanzwengelt*quote:
Stof kan ook wat gaan plakken op je vloer he, zelfs na stofzuigenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja, daarom baal ik dus zo dat ik m'n meubels niet buiten kan zetten. Ik ben nu bezig met een grote schoonmaak en wil daarom het liefst ook uitgebreid kunnen dweilen.
Ik denk dat ik even kijk hoe de vloer eruit ziet na het stofzuigen. Ik loop sowieso alleen op sokken/sloffen in huis, dus vies wordt de vloer nooit. Alleen stoffig
Owh ja! Help me nog even de mijne te fixen alsjeblieftquote:
Praten wel, doen ho maar.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:20 schreef MissMSX het volgende:
En zit ik hier nu serieus over het huishouden te praten?
Onze internetheld gaat zo wel kokenquote:
Hij krijgt het warm van je?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onze internetheld gaat zo wel koken
Vrouwen zijn doorgaans meer onder de indruk van een man die een fatsoenlijke maaltijd kan maken dan een man die een dweil weet te hanteren.quote:
Eigenlijk niet... Koken kan ik zelf ook welquote:Op zondag 30 januari 2011 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen zijn doorgaans meer onder de indruk van een man die een fatsoenlijke maaltijd kan maken dan een man die een dweil weet te hanteren.
Wat gaat hij zo koken?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Onze internetheld gaat zo wel koken
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk niet... Koken kan ik zelf ook wel
Ik maak vaak schoon EN ben 25+quote:Op zondag 30 januari 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk niet... Koken kan ik zelf ook wel
Spinazitaartquote:
En wanhopigquote:
Dat kind woont nog huis. Wat weet die nou van koken?quote:
Een man kan ook niet zonder een vrouw, dat maakt dit lied maar weer duidelijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
Girls - to do the dishes
Girls - to clean up my room
Girls - to do the laundry
Girls - and in the bathroom
Girls - that's all I really want is girls
Two at a time - I want girls
With new wave hairdos - I want girls
I ought to whip out my - girls, girls, girls, girls, girls!
Plakkend stof, daar heb ik eigenlijk alleen last van als ik dweilquote:Op zondag 30 januari 2011 16:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stof kan ook wat gaan plakken op je vloer he, zelfs na stofzuigen
Ik zou persoonlijk toch even de dweil erover halen. Morgen ben je vergeten dat je meubels niet hebt kunnen verzetten
En zit ik hier nu serieus over het huishouden te praten?
Ik kook regelmatigquote:Op zondag 30 januari 2011 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kind woont nog huis. Wat weet die nou van koken?
Watdeneuk!quote:Op zondag 30 januari 2011 16:34 schreef Yuki het volgende:
Mijn vader belde net. Hij heeft een nieuwe iPod touch van me overgenomen en wilde hem vandaag in gebruik nemen. Het lukte niet
Mannen en techniek
quote:
Hij vroeg nog net niet waar het casettebandje nou in moest?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:34 schreef Yuki het volgende:
Mijn vader belde net. Hij heeft een nieuwe iPod touch van me overgenomen en wilde hem vandaag in gebruik nemen. Het lukte niet
Mannen en techniek
Hij had iTunes wel gedownload, maar niet geïnstalleerd.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Watdeneuk!
iPod/iPhone etc etc kan elke druipneus bedienen!
Waarom kom je niet hier wonen? Je houdt van neuken en koken. Ideaal. We hebben een manege op 100 meter afstand. Is er voor jou ook nog wat te doen als je niet hoeft te neuken of te koken.quote:
Betaal jij de stallingskosten van Rio?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom kom je niet hier wonen? Je houdt van neuken en koken. Ideaal. We hebben een manege op 100 meter afstand. Is er voor jou ook nog wat te doen als je niet hoeft te neuken of te koken.
Wat kost dat?quote:
Ik weet niet wat de prijzen in Den Haag zijn... Denk rond de 350 euro half pension. Maar dat weet ik dus niet zekerquote:
Per dag? Per maand? Per jaar?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:44 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet wat de prijzen in Den Haag zijn... Denk rond de 350 euro half pension. Maar dat weet ik dus niet zeker
Per maandquote:
Hoop geld voor een beetje neuken en koken. Hoe goed was je ook alweer in bed?quote:
Heel goedquote:Op zondag 30 januari 2011 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoop geld voor een beetje neuken en koken. Hoe goed was je ook alweer in bed?
Vanochtend zei je nog wat anders.quote:
Ik heb besloten mezelf wat meer eer aan te doenquote:
Ow, ja, iTunes is dan ook software die je eigenlijk helemaaaal niet op je pc wilt hebben, maarja, meneer Jobs wil dat geloof ik heel graag.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij had iTunes wel gedownload, maar niet geïnstalleerd.
Dat was wel echt zwaar teleurstellend
Bleek ook nog eens verkeerde versie van iTunes te zijn, want hij moest een nieuwere versie hebben. En downloaden daarvan ging niet. Ofzo
Kom eerst maar met drie onafhankelijke recensenten die hetzelfde beweren. Dan praten we verder.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:52 schreef Samzz het volgende:
Ik heb besloten mezelf wat meer eer aan te doen
Mooi, kan ik gaan beginnen met koken. Nog even twee minuten moed verzamelen.quote:
Je wilt haar liever niet op proef?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom eerst maar met drie onafhankelijke recensenten die hetzelfde beweren. Dan praten we verder.
Drie verschillende? Oei... Dat gaat moeilijk worden, maar ik ga m'n best doenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom eerst maar met drie onafhankelijke recensenten die hetzelfde beweren. Dan praten we verder.
Dan is stap twee. Eerst de recensenten.quote:
Nee, eerst pannenkoeken bakkenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eerst even dat blogje met 3 reviewers
Even een pagina aanmaken op kieskeurig.nlquote:
op proef is sneller denk ikquote:Op zondag 30 januari 2011 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is stap twee. Eerst de recensenten.
Daarom duurt het plannen van een afspraak al twee maanden?quote:
En nauwkeuriger. Als die 3 heren enkel grote borsten belangrijk vonden zal hun mening altijd positief uitvallen.quote:
dat is bewuste spanningopbouwquote:Op zondag 30 januari 2011 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom duurt het plannen van een afspraak al twee maanden?
Ongeschonden?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:26 schreef PeuRac het volgende:
Jaaa, ben ik weer![]()
MissB en St.Babs zitten in de trein naar Deventer/Zwolle
Toen ik ze op Utrecht centraal afzette welquote:
sorry dat mn smsje zo laat wasquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:36 schreef xFriendx het volgende:
Heeft wel wat dit weer, lekker binnen, wat schemerlicht, kaarsjes, buiten in mijn hoofd hangt mist...
vannacht lekker gefeestquote:Op zondag 30 januari 2011 17:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat laatste is vast geen positief iets, of het moet van drank komen.
Hey hey was het nog leuk?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:26 schreef PeuRac het volgende:
Jaaa, ben ik weer![]()
MissB en St.Babs zitten in de trein naar Deventer/Zwolle
Heyquote:
Tof.. ik had gewoon mee moeten gaan ...quote:Op zondag 30 januari 2011 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey![]()
ja echt super feestjeer hing een hele leuke sfeer, toffe mensen en de club was ook gaaf.
Dan had je zeker een tof weekend gehad.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Tof.. ik had gewoon mee moeten gaan ...
*over buikje wrijft*quote:
Vertel morgen wel meer, ga nu ff weer de auto in, etenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een leuk feestje las ik, mooi
Tschussquote:Op zondag 30 januari 2011 18:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vertel morgen wel meer, ga nu ff weer de auto in, eten
Hi Cafpow.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:59 schreef cafpow het volgende:
goedenavond allemaal, vanuit madrid-barajas airport
Ja. Op de bank liggende, luisteren naar dvd van Dido live @ Brixtonquote:
dido, daar ben ik niet zo'n super fan vanquote:Op zondag 30 januari 2011 19:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja. Op de bank liggende, luisteren naar dvd van Dido live @ Brixton(wanneer ik hier niet tik
)
Oeh! Kan je eindelijk weer met Jessie knuffelen!quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:14 schreef cafpow het volgende:
[..]
oe..tapas heerlijk..met goed geschelschap
![]()
dat is leuk...quote:Op zondag 30 januari 2011 19:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mijn ex, heeft ze 3 maanden gelogeerd toen ik doordeweek in Engeland werkte
Zou er een verband zijn?quote:
Ja dat ik altijd nog leukere dingen te doen hebquote:
Welk feest ben je geweest?quote:
Ah nicequote:
Zeker, je bent alleen je weekend kwijt door de reisquote:Op zondag 30 januari 2011 19:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ah nice
Mooi dat jullie het naar je zin hebben gehad
Welke?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
Damn... Lang geleden dat een tekenfilm me aan het huilen heeft gekregen
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:29 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori komt even om t hoekje kijken
Brother Bear, op het einde. Such a big pussy, I amquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi MMquote:Op zondag 30 januari 2011 19:29 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:
Haai Bosjequote:
De laatste keer dat ik er was, maar dat is al ruim een half jaar geleden, toen heb ik het je van te voren gemeld ergens in een post.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:35 schreef Memento-Mori het volgende:
nee in de flat er tegenover en haar wel henooit eens bij mij langskomen toen ik er nog woonde als jullie daar waren
Pas maar op. Straks raakt hij je met de pijl die voor je buurvrouw was bedoeld. Ben je straks hoteldebotel van een kerel.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:37 schreef xFriendx het volgende:
Buiten flink mistig, zo weet Cupido mij nooit te vinden natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |