Ik zou waarschijnlijk niks doenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]Dan zeg ik "doe wat je denkt wat je moet doen"
Soms levert dat verrassende dingen op
Nou, niet zozeer om die instelling. Maar wat kán je doen?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet mijn auto, niet mijn probleem, adios
Ja, weinig natuurlijk, door een briefje neer te leggen is niet die ruit opeens gefixt enzo..quote:Op zondag 30 januari 2011 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, niet zozeer om die instelling. Maar wat kán je doen?
Dat bedoel ikquote:Op zondag 30 januari 2011 13:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, weinig natuurlijk, door een briefje neer te leggen is niet die ruit opeens gefixt enzo..
Half 3 kan, handiger is in mijn wijk te parkeren en dan de bus richting het centrum te nemen....quote:Op zondag 30 januari 2011 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg maar, uurtje of half 3 centrum?
Das idd wel slim dan ja.. Die garage was reteduur laatste keerquote:Op zondag 30 januari 2011 13:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Half 3 kan, handiger is in mijn wijk te parkeren en dan de bus richting het centrum te nemen....
Scheelt denk ik al ruim 10 euro.... uitgaand dat je pas rond 18:00 ofzo weer terug wil....
Ik wel, boordevol energiequote:Op zondag 30 januari 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
Ik heb helemaal geen zin iets te ondernemen
Jij moet toch hard aan het werk voor je stage?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
Ik heb helemaal geen zin iets te ondernemen
Wat schuift 't?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:38 schreef Yuki het volgende:
Wie wil de rest van mijn administratie opruimen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |