Ja, maar gewoon voor het idee dat ze weten wat er is gebeurd. Het was een blond meisje en een mongool met een baseball cap. Daar schiet je niks mee op.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het heeft alleen zin als je nog weet hoe ze eruit zien etc.
Dus tsja.... geen idee... ik zou, denk ik gelijk al de politie hebben gebeld.... maar ja.... dat heeft ook nauwelijks zin...
Dat hebben ze wel.... maar ik weet niet of het echt een goede is.....quote:Op zondag 30 januari 2011 13:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Warme Choco met flink veel slagroom
Er was toch ook nog een andere goeie toen?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel.... maar ik weet niet of het echt een goede is.....
Die mijn oma vroeger maakte.... HEMELS....
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar gewoon voor het idee dat ze weten wat er is gebeurd. Het was een blond meisje en een mongool met een baseball cap. Daar schiet je niks mee op.
... oja genoeg tentjes....quote:Op zondag 30 januari 2011 13:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Er was toch ook nog een andere goeie toen?
Anders blijven we zoeken naar een goeie
Ik zou waarschijnlijk niks doenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]Dan zeg ik "doe wat je denkt wat je moet doen"
Soms levert dat verrassende dingen op
Nou, niet zozeer om die instelling. Maar wat kán je doen?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet mijn auto, niet mijn probleem, adios
Ja, weinig natuurlijk, door een briefje neer te leggen is niet die ruit opeens gefixt enzo..quote:Op zondag 30 januari 2011 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, niet zozeer om die instelling. Maar wat kán je doen?
Dat bedoel ikquote:Op zondag 30 januari 2011 13:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, weinig natuurlijk, door een briefje neer te leggen is niet die ruit opeens gefixt enzo..
Half 3 kan, handiger is in mijn wijk te parkeren en dan de bus richting het centrum te nemen....quote:Op zondag 30 januari 2011 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg maar, uurtje of half 3 centrum?
Das idd wel slim dan ja.. Die garage was reteduur laatste keerquote:Op zondag 30 januari 2011 13:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Half 3 kan, handiger is in mijn wijk te parkeren en dan de bus richting het centrum te nemen....
Scheelt denk ik al ruim 10 euro.... uitgaand dat je pas rond 18:00 ofzo weer terug wil....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |