Ja had dat even eerder gezegdquote:Op zondag 30 januari 2011 13:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je had het treinkaartje in natura terug mogen betalen
Nooit, want MI van een niet nader te noemen familielid van je is niet erg opwindendquote:Op zondag 30 januari 2011 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een rollenspel doen dat ik een belastinginspecteur ben en jij Yuki een armoedig, lekker wijf die flink moet betalen?
Huur en telefoonrekening niet idd. Zorgverzekering natuurlijk ook niet, maar daarvan betaal ik in 2011 pas voor het eerst mijn eigen premie dus is nog even wennen.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als erg onvoorziene uitgaven.
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:49 schreef MissMSX het volgende:
Nooit, want MI van een niet nader te noemen familielid van je is niet erg opwindend
Is die open mond een voorstel voor een alternatieve betalingswijze mevrouwtje?quote:
Bij deze dan voor de volgende keer dat je een slap excuus zoektquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is die open mond een voorstel voor een alternatieve betalingswijze mevrouwtje?
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is die open mond een voorstel voor een alternatieve betalingswijze mevrouwtje?
Maakt toch niet uit of je per week of per maan betaald krijgt?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Huur en telefoonrekening niet idd. Zorgverzekering natuurlijk ook niet, maar daarvan betaal ik in 2011 pas voor het eerst mijn eigen premie dus is nog even wennen.
En dat het allemaal in 1 week valt is wel kut. Ik krijg namelijk per week uitbetaald.
quote:
Gezien jullie reactie kan ik beter voor cabaret dan voor rollenspellen gaan, denk ik.quote:
Ik vind gespreide betaling van mijn rekeningen lekkerder bij gespreide betaling van mijn salaris.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit of je per week of per maan betaald krijgt?
Goedquote:Op zondag 30 januari 2011 13:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij deze dan voor de volgende keer dat je een slap excuus zoekt
Volgende week beterquote:Op zondag 30 januari 2011 13:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind gespreide betaling van mijn rekeningen lekkerder bij gespreide betaling van mijn salaris.
Het is niet anders, dus ik zal het ermee moeten doenMaar het blijft kut.
Wanneer is dat?quote:
Ik ga maar uit van 'nooit'quote:
Hoeveel vuilniszakken met rommel heb je?quote:
Dat is wel heel pessimistischquote:
Enjoyquote:Op zondag 30 januari 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel heel pessimistisch
Naar 't paard
Da's niet heel veelquote:Op zondag 30 januari 2011 14:12 schreef Yuki het volgende:
1 shopper met oud papier. En m'n pedaalemmer zit vol.
Nu eens kijken wat er weg kan aan oude administratie, om ruimte te maken voor de nieuwe
Doe je knol de groetjes van mijquote:Op zondag 30 januari 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel heel pessimistisch
Naar 't paard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |