Maakt toch niet uit of je per week of per maan betaald krijgt?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Huur en telefoonrekening niet idd. Zorgverzekering natuurlijk ook niet, maar daarvan betaal ik in 2011 pas voor het eerst mijn eigen premie dus is nog even wennen.
En dat het allemaal in 1 week valt is wel kut. Ik krijg namelijk per week uitbetaald.
quote:
Gezien jullie reactie kan ik beter voor cabaret dan voor rollenspellen gaan, denk ik.quote:
Ik vind gespreide betaling van mijn rekeningen lekkerder bij gespreide betaling van mijn salaris.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit of je per week of per maan betaald krijgt?
Goedquote:Op zondag 30 januari 2011 13:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij deze dan voor de volgende keer dat je een slap excuus zoekt
Volgende week beterquote:Op zondag 30 januari 2011 13:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind gespreide betaling van mijn rekeningen lekkerder bij gespreide betaling van mijn salaris.
Het is niet anders, dus ik zal het ermee moeten doenMaar het blijft kut.
Wanneer is dat?quote:
Ik ga maar uit van 'nooit'quote:
Hoeveel vuilniszakken met rommel heb je?quote:
Dat is wel heel pessimistischquote:
Enjoyquote:Op zondag 30 januari 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel heel pessimistisch
Naar 't paard
Da's niet heel veelquote:Op zondag 30 januari 2011 14:12 schreef Yuki het volgende:
1 shopper met oud papier. En m'n pedaalemmer zit vol.
Nu eens kijken wat er weg kan aan oude administratie, om ruimte te maken voor de nieuwe
Doe je knol de groetjes van mijquote:Op zondag 30 januari 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel heel pessimistisch
Naar 't paard
Wat voor feestje was het?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:40 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb zo juist mijn kamers een beetje opgeruimd.... met nadruk op beetje...
En ik had gisteravond mijn cam. meegenomen.... heb ik gewoon nul komma nul foto's gemaakt bij het feestje
Ik heb serieus een heel schema. Vandaag bureau en alle administratiezooi opruimen. Rest van de week alleen nog kleine klusjes. Donderdag is mijn hele kamer spic en span!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:40 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb zo juist mijn kamers een beetje opgeruimd.... met nadruk op beetje...
En ik had gisteravond mijn cam. meegenomen.... heb ik gewoon nul komma nul foto's gemaakt bij het feestje
Tsja ik ook... maar ach morgen weer een dagquote:Op zondag 30 januari 2011 14:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb serieus een heel schema. Vandaag bureau en alle administratiezooi opruimen. Rest van de week alleen nog kleine klusjes. Donderdag is mijn hele kamer spic en span!
Ik wil nu doorzetten, dan hoef ik daarna een tijdje niet meerquote:Op zondag 30 januari 2011 14:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja ik ook... maar ach morgen weer een dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |