Wellicht, nemen (gheghe), ze daar idd genoegen meequote:Op zondag 30 januari 2011 13:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor een goede beurt willen die vast wel een en ander door de vingers zien
Om dezelfde reden waarom ik niet in Aken benquote:
Ik ben overigens geen ervaringsdeskundige hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 13:45 schreef STING het volgende:
[..]
Wellicht, nemen (gheghe), ze daar idd genoegen mee
En die is?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom ik niet in Aken ben
Nee? Ook niet toevallig met de melkman?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben overigens geen ervaringsdeskundige hoor
Dat klinkt niet als erg onvoorziene uitgaven.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:45 schreef Yuki het volgende:
Deze week is echt kut
Huur, zorgverzekering, telefoonrekening... Allemaal in 1 keer weg
Die hebben we niet in de grote stadquote:Op zondag 30 januari 2011 13:48 schreef STING het volgende:
[..]
Nee? Ook niet toevallig met de melkman?
Wanneer gaan we een rollenspel doen dat ik een belastinginspecteur ben en jij Yuki een armoedig, lekker wijf die flink moet betalen?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:47 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben overigens geen ervaringsdeskundige hoor
Je had het treinkaartje in natura terug mogen betalenquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een rollenspel doen dat ik een belastinginspecteur ben en jij Yuki een armoedig, lekker wijf die flink moet betalen?
Ja had dat even eerder gezegdquote:Op zondag 30 januari 2011 13:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je had het treinkaartje in natura terug mogen betalen
Nooit, want MI van een niet nader te noemen familielid van je is niet erg opwindendquote:Op zondag 30 januari 2011 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een rollenspel doen dat ik een belastinginspecteur ben en jij Yuki een armoedig, lekker wijf die flink moet betalen?
Huur en telefoonrekening niet idd. Zorgverzekering natuurlijk ook niet, maar daarvan betaal ik in 2011 pas voor het eerst mijn eigen premie dus is nog even wennen.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als erg onvoorziene uitgaven.
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:49 schreef MissMSX het volgende:
Nooit, want MI van een niet nader te noemen familielid van je is niet erg opwindend
Is die open mond een voorstel voor een alternatieve betalingswijze mevrouwtje?quote:
Bij deze dan voor de volgende keer dat je een slap excuus zoektquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is die open mond een voorstel voor een alternatieve betalingswijze mevrouwtje?
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is die open mond een voorstel voor een alternatieve betalingswijze mevrouwtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |