Je wilt haar liever niet op proef?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom eerst maar met drie onafhankelijke recensenten die hetzelfde beweren. Dan praten we verder.
Drie verschillende? Oei... Dat gaat moeilijk worden, maar ik ga m'n best doenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom eerst maar met drie onafhankelijke recensenten die hetzelfde beweren. Dan praten we verder.
Dan is stap twee. Eerst de recensenten.quote:
Nee, eerst pannenkoeken bakkenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eerst even dat blogje met 3 reviewers
Even een pagina aanmaken op kieskeurig.nlquote:
op proef is sneller denk ikquote:Op zondag 30 januari 2011 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is stap twee. Eerst de recensenten.
Daarom duurt het plannen van een afspraak al twee maanden?quote:
En nauwkeuriger. Als die 3 heren enkel grote borsten belangrijk vonden zal hun mening altijd positief uitvallen.quote:
dat is bewuste spanningopbouwquote:Op zondag 30 januari 2011 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom duurt het plannen van een afspraak al twee maanden?
Ongeschonden?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:26 schreef PeuRac het volgende:
Jaaa, ben ik weer![]()
MissB en St.Babs zitten in de trein naar Deventer/Zwolle
Toen ik ze op Utrecht centraal afzette welquote:
sorry dat mn smsje zo laat wasquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:36 schreef xFriendx het volgende:
Heeft wel wat dit weer, lekker binnen, wat schemerlicht, kaarsjes, buiten in mijn hoofd hangt mist...
vannacht lekker gefeestquote:Op zondag 30 januari 2011 17:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat laatste is vast geen positief iets, of het moet van drank komen.
Hey hey was het nog leuk?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:26 schreef PeuRac het volgende:
Jaaa, ben ik weer![]()
MissB en St.Babs zitten in de trein naar Deventer/Zwolle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |