Watdeneuk!quote:Op zondag 30 januari 2011 16:34 schreef Yuki het volgende:
Mijn vader belde net. Hij heeft een nieuwe iPod touch van me overgenomen en wilde hem vandaag in gebruik nemen. Het lukte niet
Mannen en techniek
quote:
Hij vroeg nog net niet waar het casettebandje nou in moest?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:34 schreef Yuki het volgende:
Mijn vader belde net. Hij heeft een nieuwe iPod touch van me overgenomen en wilde hem vandaag in gebruik nemen. Het lukte niet
Mannen en techniek
Hij had iTunes wel gedownload, maar niet geïnstalleerd.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Watdeneuk!
iPod/iPhone etc etc kan elke druipneus bedienen!
Waarom kom je niet hier wonen? Je houdt van neuken en koken. Ideaal. We hebben een manege op 100 meter afstand. Is er voor jou ook nog wat te doen als je niet hoeft te neuken of te koken.quote:
Betaal jij de stallingskosten van Rio?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom kom je niet hier wonen? Je houdt van neuken en koken. Ideaal. We hebben een manege op 100 meter afstand. Is er voor jou ook nog wat te doen als je niet hoeft te neuken of te koken.
Wat kost dat?quote:
Ik weet niet wat de prijzen in Den Haag zijn... Denk rond de 350 euro half pension. Maar dat weet ik dus niet zekerquote:
Per dag? Per maand? Per jaar?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:44 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet wat de prijzen in Den Haag zijn... Denk rond de 350 euro half pension. Maar dat weet ik dus niet zeker
Per maandquote:
Hoop geld voor een beetje neuken en koken. Hoe goed was je ook alweer in bed?quote:
Heel goedquote:Op zondag 30 januari 2011 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoop geld voor een beetje neuken en koken. Hoe goed was je ook alweer in bed?
Vanochtend zei je nog wat anders.quote:
Ik heb besloten mezelf wat meer eer aan te doenquote:
Ow, ja, iTunes is dan ook software die je eigenlijk helemaaaal niet op je pc wilt hebben, maarja, meneer Jobs wil dat geloof ik heel graag.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij had iTunes wel gedownload, maar niet geïnstalleerd.
Dat was wel echt zwaar teleurstellend
Bleek ook nog eens verkeerde versie van iTunes te zijn, want hij moest een nieuwere versie hebben. En downloaden daarvan ging niet. Ofzo
Kom eerst maar met drie onafhankelijke recensenten die hetzelfde beweren. Dan praten we verder.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:52 schreef Samzz het volgende:
Ik heb besloten mezelf wat meer eer aan te doen
Mooi, kan ik gaan beginnen met koken. Nog even twee minuten moed verzamelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |