Watdeneuk!quote:Op zondag 30 januari 2011 16:34 schreef Yuki het volgende:
Mijn vader belde net. Hij heeft een nieuwe iPod touch van me overgenomen en wilde hem vandaag in gebruik nemen. Het lukte niet
Mannen en techniek
quote:
Hij vroeg nog net niet waar het casettebandje nou in moest?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:34 schreef Yuki het volgende:
Mijn vader belde net. Hij heeft een nieuwe iPod touch van me overgenomen en wilde hem vandaag in gebruik nemen. Het lukte niet
Mannen en techniek
Hij had iTunes wel gedownload, maar niet geïnstalleerd.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Watdeneuk!
iPod/iPhone etc etc kan elke druipneus bedienen!
Waarom kom je niet hier wonen? Je houdt van neuken en koken. Ideaal. We hebben een manege op 100 meter afstand. Is er voor jou ook nog wat te doen als je niet hoeft te neuken of te koken.quote:
Betaal jij de stallingskosten van Rio?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom kom je niet hier wonen? Je houdt van neuken en koken. Ideaal. We hebben een manege op 100 meter afstand. Is er voor jou ook nog wat te doen als je niet hoeft te neuken of te koken.
Wat kost dat?quote:
Ik weet niet wat de prijzen in Den Haag zijn... Denk rond de 350 euro half pension. Maar dat weet ik dus niet zekerquote:
Per dag? Per maand? Per jaar?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:44 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet wat de prijzen in Den Haag zijn... Denk rond de 350 euro half pension. Maar dat weet ik dus niet zeker
Per maandquote:
Hoop geld voor een beetje neuken en koken. Hoe goed was je ook alweer in bed?quote:
Heel goedquote:Op zondag 30 januari 2011 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoop geld voor een beetje neuken en koken. Hoe goed was je ook alweer in bed?
Vanochtend zei je nog wat anders.quote:
Ik heb besloten mezelf wat meer eer aan te doenquote:
Ow, ja, iTunes is dan ook software die je eigenlijk helemaaaal niet op je pc wilt hebben, maarja, meneer Jobs wil dat geloof ik heel graag.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij had iTunes wel gedownload, maar niet geïnstalleerd.
Dat was wel echt zwaar teleurstellend
Bleek ook nog eens verkeerde versie van iTunes te zijn, want hij moest een nieuwere versie hebben. En downloaden daarvan ging niet. Ofzo
Kom eerst maar met drie onafhankelijke recensenten die hetzelfde beweren. Dan praten we verder.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:52 schreef Samzz het volgende:
Ik heb besloten mezelf wat meer eer aan te doen
Mooi, kan ik gaan beginnen met koken. Nog even twee minuten moed verzamelen.quote:
Je wilt haar liever niet op proef?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom eerst maar met drie onafhankelijke recensenten die hetzelfde beweren. Dan praten we verder.
Drie verschillende? Oei... Dat gaat moeilijk worden, maar ik ga m'n best doenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom eerst maar met drie onafhankelijke recensenten die hetzelfde beweren. Dan praten we verder.
Dan is stap twee. Eerst de recensenten.quote:
Nee, eerst pannenkoeken bakkenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eerst even dat blogje met 3 reviewers
Even een pagina aanmaken op kieskeurig.nlquote:
op proef is sneller denk ikquote:Op zondag 30 januari 2011 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is stap twee. Eerst de recensenten.
Daarom duurt het plannen van een afspraak al twee maanden?quote:
En nauwkeuriger. Als die 3 heren enkel grote borsten belangrijk vonden zal hun mening altijd positief uitvallen.quote:
dat is bewuste spanningopbouwquote:Op zondag 30 januari 2011 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom duurt het plannen van een afspraak al twee maanden?
Ongeschonden?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:26 schreef PeuRac het volgende:
Jaaa, ben ik weer![]()
MissB en St.Babs zitten in de trein naar Deventer/Zwolle
Toen ik ze op Utrecht centraal afzette welquote:
sorry dat mn smsje zo laat wasquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:36 schreef xFriendx het volgende:
Heeft wel wat dit weer, lekker binnen, wat schemerlicht, kaarsjes, buiten in mijn hoofd hangt mist...
vannacht lekker gefeestquote:Op zondag 30 januari 2011 17:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat laatste is vast geen positief iets, of het moet van drank komen.
Hey hey was het nog leuk?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:26 schreef PeuRac het volgende:
Jaaa, ben ik weer![]()
MissB en St.Babs zitten in de trein naar Deventer/Zwolle
Heyquote:
Tof.. ik had gewoon mee moeten gaan ...quote:Op zondag 30 januari 2011 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey![]()
ja echt super feestjeer hing een hele leuke sfeer, toffe mensen en de club was ook gaaf.
Dan had je zeker een tof weekend gehad.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Tof.. ik had gewoon mee moeten gaan ...
*over buikje wrijft*quote:
Vertel morgen wel meer, ga nu ff weer de auto in, etenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een leuk feestje las ik, mooi
Tschussquote:Op zondag 30 januari 2011 18:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vertel morgen wel meer, ga nu ff weer de auto in, eten
Hi Cafpow.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:59 schreef cafpow het volgende:
goedenavond allemaal, vanuit madrid-barajas airport
Ja. Op de bank liggende, luisteren naar dvd van Dido live @ Brixtonquote:
dido, daar ben ik niet zo'n super fan vanquote:Op zondag 30 januari 2011 19:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja. Op de bank liggende, luisteren naar dvd van Dido live @ Brixton(wanneer ik hier niet tik
)
Oeh! Kan je eindelijk weer met Jessie knuffelen!quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:14 schreef cafpow het volgende:
[..]
oe..tapas heerlijk..met goed geschelschap
![]()
dat is leuk...quote:Op zondag 30 januari 2011 19:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mijn ex, heeft ze 3 maanden gelogeerd toen ik doordeweek in Engeland werkte
Zou er een verband zijn?quote:
Ja dat ik altijd nog leukere dingen te doen hebquote:
Welk feest ben je geweest?quote:
Ah nicequote:
Zeker, je bent alleen je weekend kwijt door de reisquote:Op zondag 30 januari 2011 19:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ah nice
Mooi dat jullie het naar je zin hebben gehad
Welke?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
Damn... Lang geleden dat een tekenfilm me aan het huilen heeft gekregen
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:29 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori komt even om t hoekje kijken
Brother Bear, op het einde. Such a big pussy, I amquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi MMquote:Op zondag 30 januari 2011 19:29 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:
Haai Bosjequote:
De laatste keer dat ik er was, maar dat is al ruim een half jaar geleden, toen heb ik het je van te voren gemeld ergens in een post.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:35 schreef Memento-Mori het volgende:
nee in de flat er tegenover en haar wel henooit eens bij mij langskomen toen ik er nog woonde als jullie daar waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |