quote:Op zondag 30 januari 2011 14:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil nu doorzetten, dan hoef ik daarna een tijdje niet meer
En als ik het netjes kan houden, hoef ik uberhaupt niet zo'n enorme missie als nu meer te ondernemen
Ik zit nog steeds in m'n rijkleren, dus nog niks schoons hierquote:Op zondag 30 januari 2011 15:20 schreef xFriendx het volgende:
Ik was net sporten. Gister niet wezen squashen dus vandaag nog even de luiheid er uit gesport.
Ook nog mijn laminaat even gedaan met laminaatreiniger, dus weer een schone boel hier, het huis alsmede de bewoner.
Uit dus die kledij.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in m'n rijkleren, dus nog niks schoons hier
Ach so. Dat doe ik straks wel, heel vies is 'm kleding toch niet van dat beetje poetsenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uit die kledij en wat schoons aan of weer onder je dekbed duiken.
Poets je ook wel eens personen op?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach so. Dat doe ik straks wel, heel vies is 'm kleding toch niet van dat beetje poetsen
Nee, ik denk niet dat mensen het kunnen waarderen als ik met paardenborstels in de weer ga...quote:Op zondag 30 januari 2011 15:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Poets je ook wel eens personen op?
*Samzz schrobt*quote:Op zondag 30 januari 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat mensen het kunnen waarderen als ik met paardenborstels in de weer ga...
Oeh, appelwangetjesquote:Op zondag 30 januari 2011 15:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
*Samzz schrobt*
'Zo, kijk je wangetjes eens glinsteren'
Doe m de groetjes terug! Vraag even of hij nog een biertje of koffie kwam doen hierquote:
Heeft hij nog gebeten? Ik liep vanmorgen langs een file paarden en toen was ik bang dat ik ineens een hap of een schop zou krijgenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
Thuis! *bibbert
Het is toch wel best koud buiten
Wat heb je voor de rest van de week dan op het programma staan?quote:
Cavia verschonen, bed verschonen, grondig stofzuigen. Dat is hetquote:Op zondag 30 januari 2011 15:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heb je voor de rest van de week dan op het programma staan?
Nee, Rio leert welquote:Op zondag 30 januari 2011 15:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heeft hij nog gebeten? Ik liep vanmorgen langs een file paarden en toen was ik bang dat ik ineens een hap of een schop zou krijgen
Cavia en bed gewoon meenemen tijdens het stofzuigen. Ben je in één keer klaar.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:01 schreef Yuki het volgende:
Cavia verschonen, bed verschonen, grondig stofzuigen. Dat is het
Arme caafquote:Op zondag 30 januari 2011 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cavia en bed gewoon meenemen tijdens het stofzuigen. Ben je in één keer klaar.
Dweilen?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Cavia verschonen, bed verschonen, grondig stofzuigen. Dat is het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |